موضوعات مختلف و جذاب

شماره تلفن حروفی روشی موثر و کم هزینه برای تبلیغات

 

شماره تلفن حروفی: روشی موثر و کم­ هزینه برای تبلیغات

 

یکی از چالش های پیش روی موسسات کوچک و متوسط که بودجه­ های هنگفت در اختیار ندارند این است که چگونه می­توان با صرف هزینه­ های تحمل­ پذیر، تبلیغاتی موثر انجام داد.

در این نوشته به معرفی یکی از روشهای جالب تبلیغاتی خواهیم پرداخت که در آمریکا و استرالیا به طور بسیار وسیعی به کار می­رود و در ایران نیز اخیرا برخی شرکتها و اشخاص شروع به استفاده از آن کرده­اند.

 

شماره تلفن های حروفی

آیا تاکنون توجه کرده ­اید که بر روی شماره ­گیر اکثریت قریب به اتفاق گوشی  های تلفن، در کنار اعداد، حروف الفبای لاتین نیز درج شده است؟

 

غالب افراد تصور می­ کنند تنها کاربرد این حروف، نوشتن پیامک است. اما واقعیت این است که حتی در گوشیهای بسیار قدیمی، یعنی زمانی که اصلا تکنولوژی تلفن همراه و پیامک وجود نداشت نیز این حروف بر روی گوشیهای تلفن درج می­شد.

افرادی که در کشورهای غربی (خصوصا آمریکا) زندگی کرده­ اند یا به تبلیغات تلویزیونی چنین کشورهایی توجه کرده­اند می­دانند که این حروف برای اعلام شماره به کار می ­روند. یعنی در آن کشورها (و اخیرا در ایران) برخی افراد و موسسات برای اعلام شماره تلفن خود به جای اعداد از حروف استفاده می­ کنند. البته لازمه این امر این است که فرد یا موسسه مذکور شماره­ ای (اعم از ثابت یا همراه) تهیه کند که بیان آن با حروف منجر به کلمه­ ای معنی  ­دار، ترجیحا مرتبط با نام یا فعالیت وی، شود.

مثلا فرض کنید شرکتی به نام "خرداد" در زمینه خرید و فروش کامپیوترهای دستی (لپ تاپ و نوتبوک) فعالیت دارد. اگر چنین شرکتی شماره همراه 0912Khordad را (که با توجه به حروف مندرج بر روی گوشیها یعنی 09125467323 خریداری نماید، به خاطر سپردن شماره آن برای مشتریان شرکت به مراتب آسانتر از به خاطر سپردن شماره­ ای خواهد بود که از نظر حروفی معادل هیچ ترکیب معنی­ داری نمی­شود. انتخابهای دیگر برای چنین شرکتی می­تواند شماره همراه 0912Rayaneh (یعنی 09127292634) یا شماره ثابت 021-Notebook (یعنی 66832665) یا 0912Laptops (معادل 09125278677) باشد.

استفاده از چنین شماره­ ای موجب صرفه­ جویی بسیار زیادی در هزینه­ های تبلیغاتی خواهد شد. زیرا هر کسی که حتی یک بار آگهی چنین موسسه­ ای را مشاهده کند، حتی اگر در آن لحظه خاص علاقمند به خرید کامپیوتر نیز نباشد، قطعا برای همیشه این شماره (به شکل حروفی آن) در ذهن وی ماندگار خواهد شد و هر زمانی که بخواهد با شرکت مذکور تماس بگیرد، شماره آن را بر مبنای حروف به راحتی خواهد گرفت.

استفاده از این روش تبلیغاتی محدودیتهایی دارد. مهمترین این محدودیت ها این است که بین همه کسانی که در زمینه خاصی فعالیت دارند یا نام آنها یکسان است، فقط یک شخص یا موسسه می­تواند شماره معادل با کلمه مورد نظر را در اختیار داشته باشد. البته این امر برای شخص یا موسسه­ ای که در این زمینه پیشتاز باشد یک امتیاز بزرگ محسوب می­شود. مثلا بین همه کسانی که در زمینه ترجمه فعالیت دارند، فقط یک نفر می­تواند مالک خط تلفن همراه 0912Tarjome باشد. یا بین همه کسانی که مثلا نام خانوادگی آنها مهدوی است، فقط یک نفر می­تواند دارنده خط تلفن 0912Mahdavi باشد.

 

كاربرد شماره‌ های حروفی در تبلیغات تلویزیونی و محیطی 


در مسئله تبليغات، يكي از مسائلي كه پيش روي آگهي دهندگان قرار دارد اين است كه چگونه از زمان كوتاه يا فضاي كوچكي كه با صرف هزينه‌هاي كلان در اختيار آنها قرار گرفته است، حداكثر استفاده را براي ماندگاري پيام خود در ذهن مخاطب به عمل آورند.

تبليغ در صفحات اصلي روزنامه‌ها، بيلبوردهاي بزرگراهي، و تبليغات تلويزيوني از موثرترين و در عين حال گرانترين راههاي تبليغاتي هستند كه هر يك فقط چند لحظه در برابر چشم مخاطب كم ‌حوصله قرار دارند. كارشناسان تبليغات به دنبال راههايي هستند تا در همان چند لحظه پيام را در ذهن مخاطب جاي دهند.

در اين ميان يكي از بزرگترين مسائل شركتهاي متوسط يا كوچك كه فاقد دفاتر و نمايندگي هاي متعدد هستند، داشتن شماره تماسي است كه مخاطب بتواند بلافاصله و بدون نياز به يادداشت كردن به ذهن بسپارد. زيرا ظرف چند لحظه‌ اي كه تيزر تلويزيوني پخش مي‌شود يا اتومبيل به سرعت از برابر بيلبورد مي‌گذرد، امكان يادداشت كردن شماره تماس وجود ندارد و حتي در صورت امكان نيز، معمولا بعدا شخص نمي‌تواند آن يادداشت را پيدا كند!

يكي از راه حلهاي اين مشكل استفاده از شماره‌ هاي رند يا شماره‌ هاي چهار يا پنج رقمي است كه مورد اخير از سوي مخابرات در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد. اما اين روش مشكل را به طور كامل حل نمي‌كند زيرا شماره هر چند رند يا كوتاه باشد به هر حال عدد است و به خاطر سپردن اعداد براي اكثريت افراد دشوار است.

يك راه حل بسيار موثر كه از حدود نيم قرن پيش در اروپا و آمريكا مورد استفاده اشخاص و شركتها قرار مي‌ گيرد، استفاده از شماره تلفن حروفي است، يعني شماره‌ اي كه بر اساس حروفي كه بر روي گوشيها در كنار اعداد چاپ مي‌شود با نام شخص يا محصول مورد نظر مطابقت داشته باشد.

مطالعات روانشناختي نشان داده است كه به خاطر سپردن كلمات براي انسان چهارده برابر آسانتر از اعداد است. به عنوان مثال فرض كنيد نام شخصي محمد است. اگر اين شخص با توجه به نگارش لاتين اسم خود يعني Mohamad، شماره 6642623-0912 را در اختيار داشته باشد، براي ديگران بسيار راحت‌ تر خواهد بود كه شماره او را به صورت 0912Mohamad به خاطر بسپارند تا به صورت 6642623-0912.

همين موضوع براي هر كلمه ديگري همچون نام شركت، نام محصول، نام خانوادگي اشخاص و هر كلمه ديگري صادق است.

یک مسئله بسیار مهم دیگر در امر تبلیغات، جذب مخاطب غیرعلاقمند است، یعنی اینکه طراحی تبلیغ به صورتی باشد که حتی مخاطبی که در زمان مواجهه با آگهی علاقه یا نیازی به موضوع تبلیغ ندارد، آن را به خاطر بسپارد. در این مورد نیز شماره‌ های حروفی بسیار کارآمد هستند. زیرا اگر شماره تلفن آگهی به صورت عددی باشد، مخاطب غیرعلاقمند طبعا توجهی به آن نخواهد کرد. اما اگر شماره حروفی باشد، حتی مخاطب غیرعلاقمند نیز به طور ناخودآگاه شماره را به خاطر می‌ سپارد و بعدا هر وقت به موضوع آگهی علاقمند یا نیازمند شود، طبیعتا بلافاصله آن شماره را به یاد می‌آورد. بنابراین شرکت هایی که دارای شماره تلفن حروفی هستند، با کمترین هزینه های تبلیغاتی بیشترین موفقیت را در جلب مخاطبان خواهند داشت.

 

منبع

mahan



:: موضوعات مرتبط: روش های تبلیغات!، استفاده از شماره تلفن حروفی!، ،
:: برچسب‌ها: شماره تلفن, تلفن,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


آموزش کیک بستنی

 

 

این مطلب دستور تهیه ی آشپزی نیست و کمی با بارهای قبل متفاوت است. این کیک بستنی الهام گرفته از دو چیز است: خاطرات کودکی و کیک های خاله بازی های دوران کودکی. اگر به یاد داشته باشید وقتی بچه بودیم ناهار و شام خاله بازی هایمان ترکیبی از بیسکوییت و شکلات بود. البته عشق به بستنی هم که مختص کودکی نیست. حالا اگر آماده باشید کیک بستنی با خوراکی های خاله بازی دوران کودکی را می خواهم یادتان بدهم تا کمی یاد کودکی ها کرده باشیم.


وسایل مورد نیاز برای کیک بستنی :
ظرف پیرکس مناسب
کاغذ روغنی
بستنی کاکائویی کیلویی
بستنی سفید کیلویی
کراکر (بسکوییت دراز) شکلاتی
بیسکوییت کرمدار شکلاتی (۵ تا ۱۰ عدد)
چیپس شکلاتی و نقل های کوچک رنگی برای تزئین کیک بستنی


طرز تهیه ی کیک بستنی :

نحوه ی چیدن کراکر ها

 


ورقه ی روغنی را داخل ظرف پهن کنید. این کاغذ کمک می کند وقتی کیک بستنی آماده شد و اگر خواستید ظرفش را عوض کنید، به راحتی امکان پذیر باشد. ابتدا یک لایه کراکر بچینید، ممکن است مجبور شوید چند کراکر را نصف کنید. روی آن یک لایه بستنی سفید بگذارید. برای برداشتن بستنی می توانید از قاشق معمولی استفاده کنید و با یک لیوان آب ولرم تا بعد از برداشتن هر قاشق بستنی، قاشق را چند ثانیه شستشو دهید. این کار باعث می شود بستنی به قاشق نچسبد. روی لایه ی بستنی باز کراکر بچینید.


گذاشتن یک لایه کیک شکلاتی


حال یک لایه بستنی کاکائویی روی آن بگذارید. اگر یک لایه صاف نبود نگران نباشید، با گذاشتن کراکرها صاف می شود. پس باز روی بستنی کاکائویی هم یک لایه کراکر بچینید. باید سریع عمل کنید تا بستنی آب نشود. باز یک لایه بستنی سفید و بعد باز هم یک لایه دیگر کراکر بچینید. در آخر هم باز یک لایه نازک تر از قبل بستنی سفید بگذارید. ظرف را بپوشانید و داخل فریزر قرار دهید.

بیسکوییت شکلاتی کرمدار و نقل های کوچک رنگی

تزئین کیک بستنی با بیسکوئیت کرمدار و نقل های کوچک رنگی

 


بیسکوییت های کرمدار را خورد کنید. اگر از شکلات آب شده می خواهید استفاده کنید در این مرحله آماده اش کنید. حال کیک بستنی را بیاورید بیرون از فریزر و روی آن را با شکلات آب شده یا چیپس شکلات، و پاشیدن نقل های کوچک رنگی تزئین کنید. تکه های بیسکوییت را هم روی کیک بچینید و باز کیک را داخل فریزر قرار دهید. حالا کیک بستنی شما آماده ی سرو کردن است.

کیک بستنی دسری مفرح و آسان


می توانید از این کیک بستنی برای مهمان دور همی یا تولد بچه ها استفاده کنید. خوراکی بسیار هیجان انگیز و خوشمزه است. نوش جان کنید و هوای کودک درون تان را بیشتر داشته باشید، شاید گاهی دلش کیک بستنی بخواهد!

 


منبع اصلی

سایت دو نفره



:: موضوعات مرتبط: آشپزی، کیک بستنی، ،
:: برچسب‌ها: کیک بستنی, اموزش کیک بستنی, اموزش دسر, اموزش کیک,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


افزایش رتبه الکسا

 افزایش رتبه الکسا


سایت الکسا و رتبه دهی سایت الکسا

حتما برای شما پیش آمده است که از رسانه ها شنیده باشید، که میزان خرید کاربران یاهو در روز عید پاک سه درصد افزایش داشته است،یا اینکه سایتی در تعطیلات مراجعه کنندگان خود را از دست داده است،این طور که به نظر می رسد خود صاحبان سایت علاقه ای به انتشار اطلاعات و بازخورد های متفاوت سایت خود (به جز بهبود ها) را ندارند.ولی این رسانه های معتبر ، چگونه به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده اند؟ گاهی افشای یکی از این اخبار می تواند سبب رکود یا صعود سهام یک وب سایت گردد. برای بسیاری از سرمایه گذاران نیز دسترسی به اطلاعات جهت برنامه ریزی و سیاست گذاری در کسب و کار الکترونیکی خود، امری حیاتی است. چه بسا مدیران اجرایی این وب سایت ها با ارائه اطلاعات و آمارهای نادرست به سهامداران، آنان را در برنامه ریزی به اشتباه بیاندازند. در اینجا قصد داریم سایتهای اطلاعات اینترنتی را به شما معرفی کنیم که بدون دخالت انسان و هوشمندانه گزارشات و اطلاعات تقریبا دقیقی از هر وب سایتی که مد نظر داشته باشید را به شما ارائه می دهد. یکی از این وب سایتها، الکسا است.

 

سایت الکسا در آوریل ۱۹۹۶ تاسیس گردید، الکسا اینترنت ( Alexa Internet ) بر اساس چشم اندازی از راهبری هوشمند وب با بهبود دائمی آن و با همکاری کاربران خود، رشد نمود. در طول این مسیر، سایت الکسا توسعه یافت و میلیونها نسخه از نوار ابزار آن بر روی مرورگرها نصب گردید و بدین ترتیب یکی از بزرگترین سایتها و مبنایی جهت پردازش و بکارگیری حجم عظیم اطلاعات گردید.


از نظر کاربران نوار ابزار و وب سایت الکسا،محصولی انقلابی در راهبری هوشمندانه وب بود و برای مدیران وب سایتها، مجموعه ای از ابزارهای مفیدی که می توانستند در محدوده خدماتی الکسا از آن بهره ببرند. سایت الکسا از همکاری یک گروه ویژه برای جمع آوری اطلاعات خود استفاده می کند. شاید تا بحال حدس زده باشید منظور کدام گروه است. این گروه ویژه دقیقا خود کاربران وب هستند. پهنه بیکران وب، فقط از طریق کاربران آن قابل نفوذ است و سایت الکسا بهترین نفوذ کننده در وب به شمار می رود. زیرا با ارائه نتایج هرچه بهتر، می تواند اعتماد کاربران را جلب نماید. سایت الکسا با ارائه محصولی به نام نوار ابزار الکسا، اطلاعات به روز را به کاربران ارائه می دهند و خود نیز از تعاملاتی که هر کاربر در وب دارد جهت غنی نمودن بانک اطلاعاتی خود استفاده می کند.

 

مطلبی که در اینجا لازم به ذکر است،اینست که با توجه به این مطلب که معمولا کاربران ایرانی تمایل چندانی به استفاده از نوار ابزارهای متفاوت در مرورگرهای خود ندارند و مبنای بسیار مهم برای آمار الکسا از بازخوردهایی است که نوار ابزار الکسا به سرور های خود ارسال می کند، نمی توان به صراحت گفت آماری که الکسا در مورد سایتهای ایرانی ارائه می دهد، کاملا دقیق است. پس هنگامی که سایتهای متفاوت را در سایت الکسا مشاهده می کنید، حتما میزان خطای احتمالی را در نظر داشته باشید. این مشکل برای سایتهای با کاربران انگلیسی زبان تقریبا خطای کمتری دارد.

 

حائز اهمیت است به علت اینکه رتبه الکسا مداوم در حال به روز رسانی می باشد هر روز رتبه سایتها دستخوش تغییر می شود و از همه مهمتر تمامی سایتها در روزهای اول شروع به کار خود نیز رتبه چند میلیونی کسب می کنند که این رتبه بر اساس بازدید و ترافیک سایت روز به روز بهتر می شود.
سایت الکسا علاوه بر آمار روزانه و رتبه بندی جهانی وبسایتها ,سایتهای یک کشور را نیز بر اساس ترافیک و بازدیدشان رتبه بندی می کند که این ویژگی ها سبب شده تا به یک سیستم پر طرفدار تبدیل شود.


برای بررسی رتبه الکسای سایتهای مختلف می توانید یا از تولبار الکسا استفاده کنید و یا به صورت مستقیم از طریق سایت Alexa.com رتبه الکسای سایت مورد نظرتان را چک کنید.رتبه بندی الکسا از جهات مختلفی اهمیت دارد ولی این اهمیت زمانی که وبمستران به فکر کسب در آمد از سایت خود می افتند چندین برابر می شود.

 

 

 

 

افزایش رتبه الکسا


سایت الکسا چگونه کار می کند؟

 

تصور کنید که سایت الکسا به طور مستمر جهت خلق یک سری تصاویر لحظه ای توسط کارشناسان در وب نفوذ می کند و اطلاعاتی را برای تولید ویژگی ها و خدمات جدید گردآوری می کنند.

 

 

 

برای سایت الکسا مهمترین اطلاعات شامل:(افزایش رتبه الکسا)

الف – اطلاعات سایت: رتبه ترافیکی، تصاویر سایتها، لینکهایی که به سایت هدف می رسند و …

ب- لینکهای مرتبط: سایتها و محتوایی که شما در حال حاضر مشاهده می کنید، می باشد.

سایت الکسا از ابتدای سال ۱۹۹۶ در حال نفوذ در پهنای اینترنت است و بطور مستمر میزان اطلاعاتی را که گردآوری کرده است،افزایش می دهد.سایت الکسا در حال حاضر،۶/۱ ترابایت اطلاعات (۱۶۰۰ گیگا بایت) را هر روز از طریق وب گردآوری می کند. هر برداشت تصویر گونه از وب، معمولا دو ماه به طول می انجامد. سایت الکسا ۵/۴ میلیارد صفحه را از ۱۶ میلیون سایت گردآوری می کند. برای دسترسی به اطلاعات بیکران الکسا در مورد وب، می توانید صفحه خدمات وب الکسا را مشاهده کنید. همچنین می توانید چانچه مایلید، وب سایت خود را نیز به سایت الکسا معرفی کنید.

 

گردآوری اطلاعات کاربردی وب

چه کسی می تواند در باره محتوای وب اطلاعات داشته باشد ؟ سایت الکسا با نفوذ خود در وب، اطلاعاتی شامل نحوه استفاده کاربردی از وب را بازگو می کند و با این عمل بیان می کند که در حال حاضر، چه چیزی در وب در حال مشاهده است. این اطلاعات از طریق انجمن کاربران نوار ابزار الکسا قابل دریافت است. هر کاربر می تواند، با دریافت نوار ابزار مفیدی که سایت الکسا در اختیارش قرار می دهد در عوض اطلاعات مفیدتری را در اختیار سایت الکسا قرار دهد . در واقع کاربران نوار ابزار الکسا، در جمع آوری اطلاعات با ارزش وب ، نحوه استفاده از آن، اهمیت صفحات و سایتهای بازدید شده و …. مشارکت می کنند. این اطلاعات با ارائه گزارشات درخواستی اعضا در اختیارشان قرار می گیرد. بدین ترتیب الگویی از چگونگی استفاده از وب در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

 

آمار سایت(افزایش رتبه الکسا)

سایت الکسا اطلاعات لازم جهت تهیه آمار کلیدی هر وب سایت را از طریق روشها و منابع مختلفی جمع آوری می کند. این اطلاعات شامل رتبه ترافیکی و سرعت آن که از طریق اطلاعات کاربردی وب جمع آوری گردیده است و همچنین سایتهای دیگری که به سایت هدف لینک شده اند، می باشد که جمعا منبع خوبی را فراهم می آورد. برای دسترسی به این اطلاعات می توانید به www.Schwab.com مراجعه نمایید. همچنین سایت الکسا می تواند با نفوذ در هر وب سایت به جمع آوری اطلاعاتی شامل محتوای داخلی آن نیز بپردازد که حتی اسم و آدرس صاحب سایت، تلفن و ایمیل های داخل آن را شامل میشود . با برنامه اطلاعات کاربردی وب، سایت الکسا قادر است، اطلاعات ترافیکی، شامل تعداد صفحات مشاهده شده، توسط کاربران متفاوت را دریافت نموده و آنها را به صورت جداول گرافیکی بازگو نماید. هدف سایت الکسا از جمع آوری این اطلاعات ، ارائه آمار و اطلاعات دقیق از سایتها و محتوای آنها به کاربران است.

نوار ابزار الکسا با دیدن یک صفحه وب ، اطلاعاتی از این صفحه و دیگر اطلاعات مانند صفحات مشابه یا پیشنهادهایی که سرور الکسا به کاربر می دهد را بر روی نوار ابزار نشان می دهد. این موضوع، چندین تکنیک را جهت ارائه خدمتی بی نظیر با خود همراه نموده است:

 

• مسیر کاربردی اعضای الکسا:

مهمترین منبع جهت کسب اطلاعات سایت الکسا است. این مسیر نشان می دهد که کاربران ، کدام وب سایت را مهمتر، مفیدتر و جالب تر می دانند .

• دسته بندی: صدها میلیون لینک می توانند برای دسته بندی سایتهایی که شبیه یا مرتبط به یکدیگر هستند، مورد استفاده قرار گیرند. سایت الکسا اطلاعات را از این دسته بندی ها استخراج نموده و جهت ارائه به کاربران استفاده می کند.

• پیشنهاد کاربران: سایت الکسا بوسیله نوار ابزار خود، از پیشنهاد یک وب سایت یا لینک استقبال می کند .

نوار ابزار الکسا، برنامه ای است که شرکت الکسا اینترنت تهیه کرده است ، که توسط کاربران بر روی مرورگر خود نصب می شود و با تغییر هر صفحه ای ، انجمن کاربران نوار ابزار الکسا، می توانند اطلاعات مفیدی بر روی آن بیابند و سرور سایت الکسا نیز اطلاعات جدیدی را دریافت کند.

 

ارائه اطلاعات بر روی آرشیو اینترنتی

سایت الکسا به عنوان سروری برای پژوهشگران، گروههای مرتبط و آیندگان، مورخ اینترنت به شمار می رود، سایت الکسا یک کپی از هر نفوذ خود در اینترنت را در مکانی به نام آرشیو اینترنتی قرار داده است.یک سازمان غیر انتفاعی جهت حفاظت و نگهداری درازمدت مجموعه رو به رشد اطلاعات وب بسیج شده است.در الکسا، باور بر این است که ذخیره و حفاظت میراث دیجیتالی در حال حاضر جهت کاربرد روزانه ما مهم است ولی برای نسل های آینده حیاتی است. همچنین همیاری عمومی ، بهترین روش جهت ساماندهی این سرمایه جهانی است. شما می توانید جهت دسترسی به این آرشیو به آدرس www.archive.org مراجعه نمائید.

منبع 

.بیتوته و سایت خندون



:: موضوعات مرتبط: افزایش رتبه بندی الکسا، ،
:: برچسب‌ها: رتبه الکسا, ارتقای رتبه بندی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


چگونه بوسیله کروم و از راه دور به رایانه خود دسترسی داشته باشیم

 برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت.

مهم نیست که شما کاربر ویندوز هستید یا مکینتاش. تمام چیزی که به آن نیاز خواهید داشت، نصب افزونه Chrome Remote Desktop است. (متأسفانه در حال حاضر کاربران لینوکس قادر به استفاده از این قابلیت نیستند).

به صفحه این افزونه در فروشگاه گوگل مراجعه کرده و با انتخاب گزینه Add To Chrome آن را به مرورگر کروم خود اضافه نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

شما می بایست این افزونه را برای مرورگر کروم، در هر دو رایانه نصب نمایید. یعنی رایانه ای که قصد کنترل آن از راه دور را دارید و رایانه ای که بوسیله آن قصد اتصال به رایانه مقصد را خواهید داشت.

این افزونه حجمی بسیار زیاد و خاص دارد (حدود ۲۲.۶ مگابایت). با این حال نصب آن ساده و سریع خواهد بود. پس از نصب برنامه و باز کردن یک تب جدید، شما از لیست برنامه‌های نصب شده به این ابزار دسترسی خواهید داشت.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

اولین باری که شما Chrome Remote Desktop را اجرا می‌کنید، می بایست اجازه دسترسی به رایانه خود را به آن بدهید. Continue را انتخاب کرده و از وارد شدن به حساب کاربریتان در گوگل مطمئن شوید. سپس بر روی Allow Access کلیک کنید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

شما به دو شیوه می‌توانید از این افزونه استفاده کنید. در روش اول شما می‌توانید به هر کس که مایل باشید سطح دسترسی لازم برای کنترل رایانه خود را بدهید. و یا اینکه به رایانه‌ای که متعلق به شماست و به آن دسترسی فیزیکی ندارید، متصل شده و به مدیریت آن بپردازید. در قسمت My Computers بر روی Get Started کلیک کرده و سپس گزینه Enable Remote Connectios را انتخاب نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

در این مرحله شما می بایست به دلیل حفظ مسائل امنیتی، یک رمز عبور برای محافظت از رایانه خود انتخاب نمایید. پس رمز عبوری با حداقل ۶ کارکتر عددی وارد نموده و بر روی Ok کلیک نمایید. (به دلیل کاربرد خاص این افزونه، شدیداً توصیه می‌کنیم که از رمز عبوری مطمئن استفاده کنید. پیشنهاد ما ۱۶ کارکتر مخلوط از اعداد، حروف و علامت ها می باشد)

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

در ادامه از شما برای اعمال تغییرات در حساب کاربری سئوال می‌شود که Yes را انتخاب نمایید. سپس رمز عبور خود را مجدداً وارد کرده و بر روی OK کلیک کنید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

خوب. نیمی از کار انجام شد. در ادامه شما می بایست همین مراحل را بر روی رایانه دوم نیز تکرار کنید. فقط دقت داشته باشید که در هر دو رایانه از یک حساب کاربری گوگل استفاده نموده و استفاده افزونه از آن را تأیید کنید.

گزینه Get Started در پایین صفحه را انتخاب کنید. سپس شما باید نام رایانه مقصد را وارد نمایید. به طور پیش‌فرض فرم با نام رایانه فعلی تکمیل شده که شما می‌توانید با انتخاب آیکون مداد در سمت راست، نام مورد نظر خود را تایپ نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

برای اتصال به رایانه مقصد، بر روی نام آن کلیک کرده و رمز عبوری را که برای آن انتخاب کرده‌اید، وارد کنید. سپس بر روی Connect کلیک نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

به همین سادگی شما به رایانه مرود نظرتان متصل شده و می‌توانید هر کاری را که مایلید از راه دور توسط آن انجام دهید. درست مثل وقتی که بر روی صندلی و روبروی آن نشسته‌اید. در تصویر، شما به نوار ابزاری دسترسی دارید که حاوی برخی از تنظیمات و انتخاب ها خواهد بود.

دکمه Disconnect به منظور قطع ارتباط استفاده می شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از گزینه Send Keys، کلید های ترکیبی خود را بدون اینکه در رایانه مبدأ اجرا شوند، به رایانه مقصد بفرستید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

شما می‌توانید از منوی Screen Options، روشن و یا خاموش بودن «نمایش تمام صفحه» را مشخص نمایید. همچنین می توانید یکی از حالت‌های «نمایش با ابعاد تصویر رایانه شما» و یا «جا دادن تصویر در پنجره مرورگر» را انتخاب کنید.

به نظر می‌رسد در زمان فعلی، مرورگر ها دیگر صرفاً وسیله‌ای برای مرور صفحات وب نبوده و می‌توان کارهای بسیاری را توسط آن‌ها انجام داد. در این میان مرورگر کروم با شتاب فوق‌العاده‌ای سعی در راحت کردن امور کاربران رایانه ها دارد. اینطور نیست؟


منبع 

.بیتوته و زوم دات ایت



:: موضوعات مرتبط: کنترل از راه دور رایانه!، کنترل از راه دور بوسیله کروم!، ،
:: برچسب‌ها: کنترل از راه دور,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


امنیت در وبلاگ نویسی

 امنیت در وبلاگ نویسی

امنیت در وبلاگ نویسی - تلخترین اتفاقی که برای یک وبلاگ نویس ممکن است پیش بیاید شاید همان هک شدن وبلاگ و خارج شدن مدیریت وبلاگ از دست او باشد ، حال ما باید چه کنیم تا هک نشویم؟

توصیه هایی ارائه شده که رعایت آنها می تواند خطر هک شدن ,وبلاگ شما را تا صدها برابر کمتر کند.

۱- اغلب دوستانی از کلمه عبور ساده برای وبلاگ استفاده می کنند مثلا دوستی برای رمز عبورش از سال تولدش(۱۳۵۹) استفاده کرده بود یا رمز عبور دوست دیگری به صورت ۹۹۹۹ بود و دوست دیگری دوبار نام کاربری خود را انتخاب کرده بود که همانطور میبینید حدس زدن اینگونه رمزها برای کسانی که در صدد فرصت طلبی هستند زیاد هم دشوار نیست.

 

بنا براین توصیه می شود که از انتخاب رمزهای ساده برای وبلاگ خود جدا بپرهیزید و حتما از یک رمز با ترکیب عدد و حرف و سیمبل(symbol) استفاده کنید، زیرا اغلب کاربران از فراموش کردن رمزشان می ترسند در حالی که هک شدن وبلاگ بسیار ترستناکتر است و در ضمن برای فراموش کردن میتوان به راحتی راهی پیدا کرد ولی برای هک شدن نه. (مثلا می توانید درخواست دهید تا رمز به ایمیل خصوصی شما ارسال شود) مثلا این رمز نمونه از امنیت بالایی برخوردار است. مثال: #۹]۲h3&7pzn

 

حال اگر ایمیل خصوصی شما هک شود چه ؟ هک شدن ایمیل خصوصی تقریبا مساوی با هک شدن وبلاگ هم هست پس به شدت مواظب ایمیل خصوصی خود باشید و هیچگاه از آن جز برای کارهای بسیار خصوصی استفاده نکنید مثلا هیچگاه از آی دی خود در مسنجرها و خصوصا یاهو مسنجر استفاده نکنید زیرا حتما خودتان هم میدانید که هک شدن در مسنجری مانند یاهومسنجر چقدر راحت اتفاق می افتد.

 

۲- مهمترین راه هک کردن یک ویلاگ این است که یک نرم افزار جاسوسی به سیستم کاربر راه یابد و همه اطلاعات محرمانه مانند رمزعبورها را جمع آوری کرده (بصورت خودکار) و سپس در هنگام اتصال به اینترنت بدون آنکه هرگز قربانی به چیزی مشکوک شود رمزعبورها را به ایمیل هکر ارسال کند پس همیشه یکی از آنتی ویروسهای معتبر دنیا را بر روی سیستم خود داشته باشید و در این رابطه بروز بودن آنتی ویروس شما از نوع آن مهمتر است.

 

 

این آنتی ویروسها معمولا در خود یک فایروال هم دارند که مانع از نصب برنامه بدون اجازه ی شما حتی برنامه های مفید میشوند و قبل از آنکه شما بخواهید برنامه ای را آگاهانه یا غیرآگاهانه نصب کنید به شما اخطار خواهد داد که برنامه ای با فلان اسم قصد نصب شدن دارد پس همیشه مواظب پیامهایی که از طرف آنتی ویروس شما صادر می شود باشید و بدون اطلاع آنها را تایید نکنید شما اگرحتی کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید می توانید معنی پیامها را درک کنید.

 

۳- اگر از کامپیوترهای عمومی (کافی نت ها یا کامپیوتر دانشگاه و اداره) استفاده می کنید از پاک بودن آنها از هرگونه ویروس ، تروجان و برنامه ی جاسوسی اطمینان حاصل کنید و در صورتی که مطمئن نیستید از آن برای وارد شدن به مدیریت وبلاگتان استفاده نکنید.

 

در ضمن مواظب باشید که به سوالاتی که از شما برای بخاطر آوردنتان در یک سیستم کامپیوتری مشخص می شود پاسخ منفی بدهید (مثلا اگر برای اولین بار از یک سیستم کامپیوتری وارد بلاگفا شوید از شما سوال می شود که آیا می خواهید این کامپیوتر نام کاربری و پسورد شما را بخاطر بیاورد) و همچنین مراقب باشید که گزینه ی بخاطر سپاری شما که معمولا در کنار قسمت ورود هر سایت قرار دارد تیک نخورده باشد (مثلا یاهو مسنجر) . در ضمن آخرین رمزی که در بسیاری سایت ها وارد می کنید در ریجستری ویندوز باقی می ماند و بسادگی قابل دسترسی است برای جلوگیری از سواستفاده از این را در هنگام ترک کامپیوتر یکبار نام و رمز خود را اشتباه وارد کنید و تا به شما اخطار اشتباه بودن داده شود به این ترتیب رمزی که در ریجستری ویندوز باقی می ماند یک رمز اشتباه است.

 

۴- همیشه هنگام وبگردی مراقب صفحه هایی که به آنها وارد می شوید باشید و روی هر لینکی کلیک نکنید و هنگام چت با دوستان اگر دوستتان برایتان لینکی فرستاد حتما از او بپرسید که او چنین لینکی فرستاده زیرا ویروسهایی هستند که با هک کردن دوستتان بدون اینکه خود دوست شما بداند خود را جای دوستتان جا می زنند و به این ترتیب به صورت درختی و براحتی گسترش میابند زیرا شما نمی دانید که این لینک را واقعا دوستتان نفرستاده و ممکن است ویروسی وحشتناک در پشت لینک مخفی شده باشد.

 

۵- برای بالا بردن امنیت وبلاگتان هیچگاه به فردی که رمز عبور شما را از هر طریقی و با هر عنوانی درخواست می کند اعتماد نکنید و سعی کنید فاصله ی زمانی بین تغییر رمز خود را بسیار کوتاه کنید.

مثلا هر هفته یا حداقل هر ماه از یک رمز عبور استفاده کنید . البته بیشتر افراد سواستفاده گر از طریق ارسال ایمیل سعی می کنند رمز عبور شما را بدست آورند پس باز هم تاکید میکنم به ایمیلهایتان حساس باشید و در هیچ صورت ایمیلهایی که با خود فایل ضمیمه دارند را اگر از طرف افراد ناشناس است یا از طرف کسی است که به او اعتماد کامل ندارید باز نکنید حتی ممکن است که دوستان شما هم بخواهند برای شوخی کردن با شما وبلاگتان را هک کرد و مدتی به قول خودشان شما را اذیت کنند پس مراقب باشید.


منبع

بیتوته.



:: موضوعات مرتبط: امنیت!، امنیت در وبلاگ نویسی، ،
:: برچسب‌ها: هک نشدن وبلاگ, امنیت, مقابله با هک شدن, ارتقای امنیت,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


آموزش رمز گذاری روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

 

رمز دار کردن درایو فلش
برای رمز دار کردن درایو فلش خود اعمال زیر را انجام دهید


1-فلش خود را به کامپیوتر متصل کنید.


2-بر روی کلید شروع (start) کلیک کنید و BitLocker را تایپ کنید سپس بر روی BitLocker Drive Encryption کلیک کنید.


3-در مرحله بعد بر روی Turn On BitLocker کلیک کنید.


4-اگر درایو فلش شما سازگاری داشته باشد BitLocker ان را برای رمز گذاری اماده می نماید.


5- رمز را انتخاب کنید و بر روی next کلیک کنید.


6-یکی از دو گزینه را انتخاب کنید اگر بعدها رمز عبور خود را فراموش کردید می توانید با استفاده از کلید بازیافت ( recovery key) ان را باز گردانید. گزینه ی اول کلید بازیافت را در یک فایل ذخیره میکند و گزینه ی دوم یک پرینت از ان می گیرد.


7-بر روی next کلیک کنید.


8-تنظیمات انتخابی و رمز عبور خود را تایید کنید و بر روی start encrypting کلیک کنید.

 

9-درایو شما هم اکنون رمز دار شد.


نکته: اگر حجم درایو شما زیاد باشد ممکن است مدتی طول بکشد

 

بررسی رمز دار شدن فلش
حالا برای اینکه ببیند ایا واقعا رمزدار شد و میشه بهش اعتماد کرد کافیه فلش خودتون را از کامپیوتر جدا کنید و روی یک کامپیوتر دیگه که ویندوزی غیز از سون داره و باید از ویستا سرویس پک یک (SP1 ) یا ایکس پی سرویس پک سه (SP3)یا ورژنهای بالاتر داره وصل کنید چون ویندوز های قدیمی درایو رمز دار شده را یک درایو فرمت نشده می شناسند خوب حالا برید و فایلهاتونو باز کنید اگر از شما رمز عبور خواست پس میشه بهش اعتماد کرد اگر با کلیک روی فلش فایل bitlocker را مشاهده کردید یعنی bitlocker روی اون سیستم نصب نیست و نمیشه روی این سیستم تست کرد.

 

برداشتن رمز از روی فلش
1-فلش را به کامپیوتر وصل کنید.


2-بر روی کلید شروع (start) کلیک کنید و BitLocker را تایپ کنید سپس بر روی BitLocker Drive Encryption کلیک کنید.


3-در مرحله بعد بر روی Turn Off BitLocker کلیک کنید و بعد بر روی Decrypt Drive کلیک کنید.

 

منبع

انجمن ایران ویج و بیتوته



:: موضوعات مرتبط: رمزگذاری روی فلش مموری بدون نرم افزار!!، رمزگذاری، رمزگذاری روی فلش، ،
:: برچسب‌ها: آموزش رمز گذاری, فلش مموری, آموزش رمز گذاری بر فلش, آموزش برداشتن رمز از فلش,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


خستگی چشم

 ما به چهار دلیل عمده می توانیم دچار خستگی چشم شویم: اختلال انکساری اصلاح نشده یا عینک قدیمی یا نادرست؛ اختلال در لایه اشکی چشم و خشکی آن؛ وقتی اختلالات بالانس عضلات چشم؛ اختلالات تطابقی و پیرچشمی.

 

یک چشم خوب چشمی ست که خوب ببیند اما احساس نشود، مانند تپیدن قلب و نفس کشیدن که حسن شان در حس نشدن آن ها است.
زندگی امروزی ما بسیار به بینایی وابسته است؛ ما برای دیدن تلویزیون، کار کردن با کامپیوتر و تلفن های همراه، رانندگی و مطالعه و تحصیل برای سال های طولانی که بخش گسترده ای از زندگی ما را به خود اختصاص می دهند نیاز به دید خوب و راحت داریم.


ما به چهار دلیل عمده می توانیم دچار خستگی چشم شویم:
1. اختلال انکساری اصلاح نشده یا عینک قدیمی یا نادرست؛ دیدن به قصد انجام کار چشمی، نیازمند وضعیت اپتیکی (انکساری) سالم دارد. بنابراین اگر فردی آستیگماتیسم، دوربینی یا آستیگماتیسم نامنظم (مانند قوزقرنیه) درمان نشده داشته باشد در هنگام انجام کار چشمی طولانی و جدی، دچار گرفتگی و خستگی چشم و نوسان دید می شود. در نظر داشته باشید که حتی ممکن است دید شما کامل باشد اصطلاحا «ده دهم» باشد اما نیاز به عینک داشته باشید.


2. اختلال در لایه اشکی چشم و خشکی آن؛ وقتی کار چشمی انجام می دهیم، دفعات پلک زدن پایه چشم ما متوسط به یک سوم تقلیل می یابد. این موضوع باعث تبخیر لایه اشکی روی سطح چشم می شود که هم موجب افت کیفیت دید می شود و هم خستگی چشم می دهد.


3. اختلالات بالانس عضلات چشم؛ از سوی دیگر در زمان کارهای چشمی، فعالیت گسترده و پویایی جهت هماهنگی حرکات دو چشم صورت می پذیرد و کوچک ترین اختلال بالانس، در کار چشمی طولانی مدت، موجب خستگی عضلات و گرفتگی چشم می شود.


4. اختلالات تطابقی و پیرچشمی؛ ما برای دیدن فاصله های مختلف، تطابق می کنیم: قدرت عدسی طبیعی داخل چشم خود را تغییر می دهیم (مانند تنظیم دوربین عکاسی برای وضوح فواصل مختلف). ضعف این عملکرد در سنین 40 تا 50 سالگی شروع می شود؛ به این وضعیت پیرچشمی گفته می شود که با تجویز عینک های مطالعه درمان می شود. اما صرف انجام کار چشمی طولانی مدت حتی در فرد جوان هم می تواند خستگی و یا حتی اسپاسم تطابقی ایجاد کند که به نوبه خود گرفتگی و خستگی چشم ایجاد می کند.


مراجعه به چشم پزشک و کارشناس یینایی سنجی جهت بررسی از نظر خطای انکساری، اختلال بالانس عضلات چشم و پیرچشمی ضروری ست. هرچند در صورتیکه دید خوبی برای دور دارید (به عنوان مثال دید واضح و راحت برای طولانی مدت برای خواندن زیرنویس تلویزیون دارید)، درباره پیرچشمی، می توانید با مراجعه به داروخانه، عینک مطالعه استاندارد را آزمایش و خریداری کنید.


کم کردن کارهای چشمی، دادن استراحت چشمی (بستن چشم ها، نگاه کردن به دور دست و برخاستن از صندلی و قدم زدن)، پلک زدن فعالانه و تهویه مناسب محل زندگی و کار (و افزایش نسبی رطوبت آن و قرار نگرفتن در معرض مستقیم باد) موجب کاهش علایم خستگی و خشکی چشم می شود.

 

منبع

.بیتوته و هفت سیب



:: موضوعات مرتبط: سلامت باشید!!!، ،
:: برچسب‌ها: چشم,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


با استفاده از این نرم افزار موبایل خود را بدون نیاز به برق شارژ کنید

 

           

 


 

با استفاده از این نرم افزار، موبایل خود را بدون نیاز به برق شارژ کنید

با استفاده از نرم افزار فوق العاده Shake To Charge Battery

Shake To Charge Battery

مخصوص سیستم عامل های آندروید و سیمبین

===

همه ما خالی شدن شارژ باتری موبایلمان را در شرایط اضطراری تجربه کرده و آرزوی روشن شدن تلفن همراهمان را حتی برای یک دقیقه داشته ایم. اگر شارژ باتری موبایلتان تمام شده و به پریز برق هم دسترسی ندارید، با استفاده از این نرم افزار و تکان دادن دست خود می توانید دوباره آن را شارژ کنید.

Shake To Charge Battery

نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید. مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.

===

سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد. در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.

===

دانلود و نصب نرم افزار همراه با توضیحات بیشتر در ادامه…

===

 

گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب است. همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

===

دانلود نسخه مخصوص آندروید



:: موضوعات مرتبط: برنامه ای که میتوانید بدون برق گوشی شارژ کنید!، ،
:: برچسب‌ها: اندروید,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


7 برنامه که گوشی اندروید شما باید داشته باشد

 ۱.  Dropbox:

یک Dropbox account برای شما این امکان را فراهم می کند که بین کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی موبایل تان اطلاعاتی از قبیل عکس ، موزیک و ویدیو و … را براحتی منتقل کنید .

 

بعد از اینکه Dropbox در کامپیوترتان نصب کردید ، با کپی کردن اطلاعات داخل Dropbox به صورت اتوماتیک اطلاعات به سایر کامپیوتر ، دستگاهای اندروید و حتی به وب سایت Dropbox منتقل می شود.

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

2. AirDroid :
امکان مدیریت دستگاه آندرویدی شما را از طریق اینترنت و مرورگر را فراهم می‌کند.
امکانات نظیر :
- جستجو در میان آشنایان و حذف تاریخچه تماس‌ها و بسیاری امکانات دیگ
- انتقال پرونده بین دستگاه آندرویدی و کامپیوتر
- خواندن، ارسال و فوروارد کردن پیامک‌ها
- پیش‌نمایش، حذف و گرفتن خروجی از تصاویر و آلبوم‌ها بر روی کامپیوتر شخصی
- کپی، کات، جستجو و حذف پرونده‌های بر روی کارت حافظه
-نصب، حذف و پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

3. Astro File Manager
این برنامه به  شما کمک می کند که بتوانید:  جستجو کنید ، مشاهده کنید و تشخیص دهید تمام فایل و محتویاتی در قسمت های مختلف گوشی که با فایل منیجر گوشی نمی توان به آن دسترسی داشت.

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

4. Google Voice
این برنامه شبیه تلفن است ، که علاوه بر فرستادن پیغام های متنی یا همون اس ام اس می توانید به صورت رایگان نیز زنگ بزنند .
نمای ظاهری این سرویس بسیار شبیه جیمیل است و می توانید از آن تماس تلفنی خود را برقرار کنید ، به این صورت که سرویس با موبایل شما تماس برقرار می کند و آن موقع هست که شما در واقع با شبکه گوگل متصل شده اید . و می توانید از بهره ببرید.
از جمله قابلیتهای Google Voice این است که می تواند صدا را به متن تبدیل کند و به شماره موبایلتان اس ام اس می کند و یا به ایمیلتان می فرستد .

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

5.  Google Keyboard
یک صفحه کلید هوشمند است که قابلیتهای فراوانی از جمله :شناختن کلمه و پیش بینی آینده کلمه ، سرعت و دقت بیشتر و قابلیتهای فراوان دیگر

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

۶. TuneIn Radio
توسط این برنامه شما می توانید از رادیو استفاده نمائید البته ویژگی ها خاصی هم دارد از جمله :
قابلیت ضبط کردن صدا را دارد وشما می توانید بعدا مجددا به آنها گوش دهید.
قابلیت تنظیم ساعت برای هشدار دادن به شما در زمان پخش برنامه ی رادیوئی مورد علاقه شما.

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

7. Yelp
توسط این برنامه شما می توانید اطلاعات زیر را بدست آورید :
- جستجو شرکت های نزدیک شما
-جستجو رستوران و کافی شاپ نزدیک شما و قیمت غذاهای آنها و اینکه آیا آنها هم اکنون باز هستند
-مکانهای معروف شهری که در آن قرار دارید
- دسترسی داشتن به شبکه های اجتماعی
و اطلاعات ارزشمند دیگر

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 
منبعش
از سایت دوست خوبم مهدی
بیتوته
و سایت hinetwork


:: موضوعات مرتبط: برنامه های ضروری اندروید، ،
:: برچسب‌ها: برنامه های اندروید, اندروید,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


مورد داشتیم...

                                                        به بعضی دخترا باید گفت عزیزم پاشو صورتتو بشور اومدیم خودتو ببینیم !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره در جستجوی شوهر تا مقطع دکترا اِدامه تَحصیل داده ؛ به محضِ عقد کردن از دانشگاه اِنصراف داده و تو مسیرِ برگشت به خونه یه جُفت دستکشِ ظرفشویی و پیشبند خریده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم پشتِ ماشینش نوشته : یا رقیه ! یا زینب ! ؛ بعد با همون ماشین افتاده دنبالِ آرمیتا و پارمیدا

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم پسره وقتی توو دسته زنجیر زن دختر دیده یه جوری با زنجیر خودشو زده که به سه ضرب جلو هیات نرسیده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره از بس پروتز کرده رفته استخر رو آب مونده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم کلاه کاسکِتِشو داده به دوست دخترِش که اگه بقیه دوست دختراش دیدنش بگه خواهرم بودِ

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم تو “جی تی اِی” پشت چراغ قرمز وایمیستاده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم  زده به سیم آخر…اما یکی سیم آخرو زده به برق

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم رو تردمیل برعکس دَویده چاق بشه

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم

طرف به خاطر تنها عشقش میخواسته خودکشی کنه
ولی اون یکی مخاطب خاصش نذاشته !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم خانومه تو گوگل سرچ کرده
“قیمت سرویس طلای دختر خالم ؟”
گوگل هم پاسخ داده :
“دخترخالت گفته به کسی نگم”

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دوتا پسر داشتن تو خیابون راه میرفتن
به طلافروشی رسیدن وایسادن ویترینو نگاه کردن !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره مدل ابروهاشو
با مدل ابروهای مخاطب خاصش ست میکرده و بلعکس !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره تو جمع فامیل گفته
یه مزاحم سیریش دارم دست از سرم برنمیداره
بعد پسر خالش گفته زر نزن فقط یه تک زنگ زدم شماره جدیدم بیفته ،
خودت ۴ روزه پیام میدی
دختره از اون به بعد دیگه مورد ایجاد نکرد !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم پسره به دوست دخترش گفته اگه من بمیرم چیکار میکنی؟؟؟؟
دختره گفته:
.
.
.
.
واااااای خدا نکنه دیوونه من لباس مشکی مجلسی ندارم!!!

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم یارو واسه دوس دخترش نامه مینویسه. خط آخرش هم مینویسه " خدیجه نامه رو میزارم کنار بلوکا بیا ورش دار 



:: موضوعات مرتبط: جوک و خنده، مورد داشتیم...، ،
:: برچسب‌ها: طنز, مورد داشتیم, خنده, جالب,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆