موضوعات مختلف و جذاب

طرز تهیه شربت سکنجبین

 در این بخش از وبلاگ just41 طرز تهیه شربت را برای شما آماده کرده ایم ، امیدواریم که مورد توجه شما قرار گیرد.

برای رهایی از گرمای تابستان و تشنگی شربت گوارا و دلپذیر خیار سکنجبین همراه با عرقیات گیاهی را به شما توصیه میکنیم. با ما همراه باشید تا طرز تهیه این شربت خوشمزه را به شما آموزش دهیم.

طرز تهیه شربت سکنجبین,شربت سکنجبین,شربت سکنجبین در بارداری,[categoriy]

 

طرز تهیه شربت,طرز تهیه شربت سکنجبین,طرز تهیه شربت به لیمو,طرز تهیه شربت خاکشیر,شربت سکنجبین,طرز تهیه شربت زعفران,طرز تهیه شربت پرتقال,طرز تهیه شربت بهار نارنج,طرز تهیه شربت نعناع,طرز تهیه شربت عسل

طرز تهیه شربت

مواد لازم:
شکر= 5/2 کیلو
سرکه سفید= نیم لیتر
نعناع تازه= چند شاخه

طرز تهیه :
7لیوان آب را با شکر مخلوط کرده و روی حرارت می گذاریم تا شکر در آب حل شود و همانطور که روی حرارت است نعناع تمیز شده را با نخ می بندیم و در شکر و آب می گذاریم تا شربت قوام آید، بعد سرکه را داحل شربت می ریزیم چند جوش که زد شربت را از روی حرارت بر می داریم، بعد از اینکهشربت سرد شد، آن را صاف می کنیم؟ در شیشه ریحته و در جای خنک نگهداری می کنیم.

 

امیدواریم با تهیه این شربت خوشمزه، لذت کافی را برده و لحظات خوشی را در کنار خانواده سپری کنید.

نـوش جان

منبع آکا



:: موضوعات مرتبط: نوشیدنی های خنک و تابستانی، ،
:: برچسب‌ها: شربت, نوشیدنی تابستان, نوشیدنی, شربت سکنجبین, شربت خنک, طرز تهیه شربت, روش ساخت شربت, شربت سکنجبین تابستانی, مواد لازم شربت, just41, شربت آسان,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


20 روش درمان پشه گزیدگی

 عسل دارای خواص ضدالتهابی و آنتی باکتریال است.

 

اغلب اوقات لحظه‌ای که پشه ما را نیش می‌زند، متوجه آن نیستیم اما عوارض آزاردهنده و خارش‌های مکررِ متعاقب آن، واقعا کلافه‌کننده است.
در این مواقع روش‌های آسان و قابل دسترسی وجود دارند که افراد می‌توانند با کمک آنها، خارش و التهاب ناشی از پشه‌گزیدگی را با سرعت بیشتری تسکین دهند.

 

بیشتر پشه‌گزیدگی‌ها برای سلامتی ضرری ندارند و به طور معمول با تورم و خارش همراه هستند که پس از چند ساعت، اثری در محل گزیدگی مشاهده نمی‌شود اما این امکان نیز وجود دارد که پشه‌ها خود عامل انتقال بیماری باشند که این احتمال بیشتر به محل سکونت فرد بستگی دارد.

 

علاوه بر این ممکن است فرد نسبت به پشه‌گزیدگی حساسیت داشته و واکنش‌های منفی نشان دهد که به طور مثال در صورت بروز علائمی چون تنگی نفس یا ورم گلو لازم است به سرعت با پزشک مشورت شود.

 

 

خارش و التهاب پوست از علائم پشه‌گزیدگی می باشد.

 

در این مطلب به برخی از روش‌های ساده برای درمان پشه‌گزیدگی اشاره شده:

- بلغور جو: این ماده حاوی ترکیب‌های خاصی با ویژگی ضد تحریک و سوزش است و به همین دلیل می‌تواند خارش و ورم ناشی از گزیدگی را از بین ببرد. تهیه خمیر بلغور جو از طریق ترکیب آن با آب و قرار دادن آن روی محل گزیدگی به مدت 10 دقیقه شفابخش خواهد بود.

 

- قرار دادن یخ: دمای سرد کاهش‌دهنده التهاب است. سرما همچنین با بی‌حس کردن پوست می‌تواند برای مدت زمان کوتاهی اثرات خارش را از بین ببرد. برای تسکین پشه گزیدگی می‌توان کیسه حاوی یخ خرد شده را روی محل گزیدگی قرار داد اما از آنجایی که ممکن است به پوست آسیب برساند نباید مدت زمان طولانی آن را روی پوست قرار داد.

 

- عسل: این ماده دارای خواص ضدالتهابی و آنتی باکتریال است. استفاده از این ماده شیرین یکی از رایج‌ترین روش‌های درمانی خانگی است. عسل از سابقه‌ای چند صد ساله در دانش پزشکی برخوردار است و برای درمان گزیدگی‌ها و بیماری‌های مختلف کارکردهای متعددی دارد. قرار دادن یک قطره کوچک از عسل در محل گزیدگی، خارش ناشی از آن را تسکین می‌دهد.

 

- آلوئه‌ورا: این گیاه علاوه بر کاربرد تزیینی، حاوی خواصی است که در درمان بیماری‌هایی همچون پسوریازیس، تبخال و یبوست کاربرد دارد. همچنین ژل آلوئه‌ورا به دلیل دارا بودن خواص ضدالتهابی به تسکین زخم‌های جزیی و عفونت‌های معمولی کمک می‌کند و برای درمان پشه‌گزیدگی نیز مناسب است.

 

- جوش‌ شیرین: از جوش شیرین که تقریبا در تمامی خانه‌ها وجود دارد می‌توان برای موارد متعددی از شیرینی پزی گرفته تا تمیز کردن لوله فاضلاب استفاده کرد. این ماده همچنین یک روش درمانی برای درمان عوارض پشه‌گزیدگی به حساب می‌آید.

 

- ریحان: نتایج بررسی‌های حاکی از آن است که این سبزی حاوی ترکیب‌های شیمیایی است که می‌توانند در درمان خارش موثر باشند. برای بهره‌ بردن از خواص این سبزی باید مقداری از ریحان خشک شده را داخل آب جوشاند و این جوشانده را پس از سرد شدن روی پوست مالید تا خارش ناشی از پشه‌گزیدگی را از بین ببرد.

 

در ادامه مطلب 16 روش مفید دیگر نیز ذکر شده است...



:: موضوعات مرتبط: درمان پشه گزیدگی، ،
:: برچسب‌ها: پشه گزیدگی تابستان, درمان, درمان پشه گزدیگی, پشه گزدی, روش درمان پشه گزیدگی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


تشخیص تقلبی بودن گوشی

 روش های تشخیص اصل بودن گوشی

گوشی های موبایلی که به صورت قاچاق وارد کشور شده و رجیستر نمی شود، معمولا در حین استفاده مشکل ساز خواهند بود؛ هنگ می کنند، به روز نمی شوند، با بعضی برنامه ها بخصوص فارسی سازها مشکل دارند و سایر مشکلاتی که کاربر را کلافه می‎کند.

 

برای اطمینان از اصل بودن گوشی موبایل، می توان به این راه ها متوسل شد:

1-کد معروف ستاره نامبر صفر شش نامبر (#06#*) را شماره گیری کنید. سریال مادربرد گوشی یا imei روی نمایشگر ظاهر می شود. اگر این سریال با بارکد روی کارتن یا باتری مطابقت داشت، احتمالاً گوشی مورد نظر اصل است (برخی قاچاقچیان بارکدهای تقلبی روی کارتن می چسبانند. این گوشی ها به «چنج» یا تغییریافته مشهور است و به همین سبب نمی توان چنین کاری را راهی مطمئن برای تشخیص اصالت گوشی دانست).

2-مستقیماً به سایت های تحلیل و تشخیص جهانی در وب بروید. به عنوان نمونه، نشانی اینترنتی یکی از این سایت ها www.numberingplans.com است. در این وبگاه، با کلیک روی عبارت «ابزار تجزیه و تحلیل شماره» یا number analysis tools و ورود به صفحه بعدی، شماره سریالی را که از طریق شماره گیری کد #06#* روی نمایشگر گوشی ظاهر شده، در قسمت imei number analysis وارد کنید. مشخصات گوشی از جمله کشور سازنده، کارخانه، مدل و… برابر دیدگانتان خواهد بود. اگر این مشخصات با گوشی مورد نظر همخوانی داشت، مطمئن باشید یک گوشی اصلی، چنج یا قاچاق  نشده را در دست دارید.



:: موضوعات مرتبط: تشخیص گوشی اصل!، ،
:: برچسب‌ها: گوشی تقلبی, گوشی اصل, تشخیص اصل بودن گوشی, راه های اصل بودن گوشی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


رایگان کردن اینترنت در ایرانسل!

 

ترفند رایگان کردن اینترنت در ایرانسل

اول یک کانکشن بسازید. اسم آن مهم نیست اما باید access point name را mtnirancell و hompage را
http://vitrin.irancell.ir بگزارید و در option گزینه advanced setting را انتخاب و در قسمت پروکسی ۲۰۸٫۸۵٫۲۴۲٫۲۲۱ و پورت ۸۰ را قرار دهید.

 

حالا از داخل مرورگر خود سایت http://vitrin.irancell.ir را باز نمایید و در داخل سایت باز شده گذینه cgiproxy را انتخاب و آدرس مورد نظر را وارد نمایید.

با این روش شما میتوانید در داخل مرور گر خود به صورت مجانی دانلود و وبگردی نمایید.
برای چت کردن نیز میتوانید به سایت Web and Mobile Messenger for MSN, Yahoo, ICQ, AIM, Google Talk, Facebook | eBuddy مراجعه کنید.
 
منبع: ایران ناز


:: موضوعات مرتبط: ترفند های کاربردی!، ،
:: برچسب‌ها: اینترنت رایگان, اینترنت ایرانسل ,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


نمایش ندادن شماره شما در گوشی مقصد

 ترفند نمایش ندادن شماره شما در گوشی مقصد

آیا بعضی مواقع لازم است طرف مقابل نداند چه کسی با او تماس می گیرد؟ آیا می خواهید شماره شما در ID Caller شخص دوم نمایش داده نشود؟ در این ترفند می آموزید چگونه این کار را انجام دهید!برای این منظور می بایست، قبل از شماره مورد نظرتان، شماره ۰۲۱۲۹۹۸۰ را بگیرید. یعنی باید قبل از هر تماس این شماره را وارد نمایید.برای مثال:
اگر می خواهید با تلفن همراه تماس بگیرید، قبل از وارد کردن شماره همراه، شماره ای که به آن اشاره نمودیم را وارد نمایید. مانند:

*******۰۲۱۲۹۹۸۰۰۹۱۲

اگر می خواهید با تلفن شهرستان تماس بگیرید، قبل از وارد کردن شماره مورد نظر خود که شامل کد شهر هم هست، شماره زیر را ابتدای آن وارد کنید:

*******۰۲۱۲۹۹۸۰۰۲۶۱

در آخر اگر می خواهید با تهران تماس بگیرید، تنها کافیست شماره بالا را به شماره هشت رقمی تهران با وارد کردن کد شهر اضافه کنید،
مانند زیر:

*******۰۲۱۲۹۹۸۰

پس از وارد کردن شماره خود، کلید برقراری تماس را بفشارید. تنها باید به خاطر بسپارید که این قابلیت تنها بر روی سیم کارت های دولتی امکان پذیر است. ضمنا فراموش نکنید، برای استفاده از این قابلیت باید هزینه آن را در فیش موبایلتان پرداخت نمایید. به عبارت دیگر این سرویس مجانی نیست.
این را هم اضافه کنم که برای برقراری تماس، باید مدتی برای اتصال گوشی به شبکه مخابراتی صبر کنید تا شماره Dial شود.

 

منبع ایران ناز



:: موضوعات مرتبط: نیفتادن شماره شما در گوشی مقصد!، ،
:: برچسب‌ها: ترفند عدم نمایش شماره, نیفتادن شماره,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


باز کردن چند آی دی در یاهو مسنجر

 چگونه بدون برنامه چند آیدی را در یاهو باز کنیم؟

برای باز کردن چند آیدی در یاهو مسنجر مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید:

اول در Run تایپ می کنیم regedit حالا مسیر زیر را طی کنیم

HKEY_CuRRent_User=>Software=>Yahoo=>Pager=>Test

حالا روی صفحه باز شده راست کلیک کنید و در قسمت New

DWORD Value را انتخاب می کنیم. اسمش را plural گذاشته و اینتر می کنیم

حالا plural را باز کرده و value data را به ۱ تغییر داده و ok می کنیم. حالا هر چند تا مسنجر که دوست داشته باشیم می توانیم باز کنیم

 

منبع : ایران ناز



:: موضوعات مرتبط: ترفند های کاربردی!، باز کردن چند ای دی در یاهو مسنجر بدون برنامه، ،
:: برچسب‌ها: یاهو مسنجر, ترفند, ترفند باز کردن چند آی دی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


شارژ سریع‌تر گوشی‌ها و تبلت‌های دارای سیستم عامل اندروید

 طولانی بودن مدت زمان عملیات شارژ گوشی و تبلت یکی از مشکلات همیشگی کاربران است. اگر دارای گوشی موبایل یا تبلت مجهز به سیستم عامل اندروید هستید، در این ترفند روشی را برای شارژ سریع‌تر این نوع دستگاه‌ها برای شما ارائه می‌کنیم. 

 

برای این کار اپلیکیشنی به نام Faster Charger مورد نیاز است.
این اپلیکیشن را می‌توانید از لینک زیر  دریافت کنید:
http://www.tarfandestan.com/files/upload/com.marvinapps.fastercharger.tarfandestan.apk

پس از دریافت اپلیکیشن، اقدام به نصب آن کنید.
نحوه‌ی کار این اپلیکیشن بدین صورت است که شما ابتدا دستگاه خود را به شارژر متصل کرده سپس اپلیکیشن را باز نموده و دکمه‌ی Start را لمس می‌نمایید.
این اپلیکیشن سایر اپلیکیشن‌ها که مشغول استفاده از باتری هستند و عملیات شارژ را با تاخیر مواجه می‌کنند، می‌بندد و سرعت شارژ را بین 15 تا 30 درصد افزایش می‌دهد.

 

منبع 

ترفندستان



:: موضوعات مرتبط: برنامه های ضروری اندروید، برنامه ای که میتوانید بدون برق گوشی شارژ کنید!، ،
:: برچسب‌ها: سریع تر شارژ شدن, شارژ سریع, شارژ کردن اندروید,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


پی بردن به روت بودن گوشی‌های دارای سیستم عامل اندروید

 صاحبان گوشی‌های هوشمند دارای سیستم عامل اندروید برای نصب برخی از اپلیکیشن‌ها و یا دسترسی به برخی از امکانات خاص این سیستم عامل، نیاز به روت کردن سیستم عامل خود دارند. پس از روت شدن سیستم عامل، نمی‌توان به سادگی به انجام موفقیت‌آمیز این عمل پی برد. در این ترفند، ما قصد داریم روشی را برای شما بازگو کنیم که به وسیله‌ی آن می‌توانید از روت بودن یا نبودن سیستم عامل اندروید گوشی موبایل خود اطلاع حاصل نمایید.

 

بدین منظور:
نیاز به اپلیکیشن Root Checker Basic است که می‌توانید آن را از مارکت بازار دانلود نمایید:
http://cafebazaar.ir/app/com.joeykrim.rootcheck/?l=fa

پس از نصب اپلیکیشن و اجرای آن، ابتدا Agree را لمس کنید تا با فعالیت این اپلیکیشن موافقت نموده باشید.
سپس دکمه‌ی Verify Root Access و پس از آن Grant را لمس کنید تا عملیات آغاز گردد.
اگر در انتها با پیغام Congratulations! This device has root access مواجه شدید، نشان‌دهنده‌ی این امر است که گوشی موبایل شما روت شده است.

منبع 

ترفندستان



:: برچسب‌ها: روت بودن گوشی, اندروید, روت کردن,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


نگه داری شارژ تا سقف 50 درصد در گوشی اندروید

 Go Power Master شاهکاری دیگر از گروه نرم افزاری GO Dev. میباشد که میتواند با مدیریت قسمت های مختلف گوشی با موتور هوشمند و قدرتمند خود میزان نگه داری شارژ شما را تا سقف ۵۰% افزایش دهد.

این نرم افزار قدرتمند با کنترل مصرف قسمت های مختلف گوشی و مدیریت هوشمند اپلیکیشن ها میزان استفاده از منابع سخت افزاری دستگاهتان را کاهش داده و در نتیجه سبب بهبود وضعیت شارژ باتری موبایل و یا تبلت اندرویدتان میشود.
برخی از امکانات Go Power Master:
- خاموش کردن خودکار شبکه ی Wi-Fi و اینترنت موبایل در هنگام خاموش بودن صفحه ی گوشی (اوقات بیکاری)
- داشتن ویجت زیبا و بسیار کارآمد
- بستن خودکار برنامه های در حال اجرا هنگامی که گوشی بی استفاده است
- انجام تغییرات دلخواه روی نحوه ی مصرف شدن باتری
- داشتن چند حالت نگه داری شارژ (Power Saving Mode)
- گرافیک زیبا و جذاب
- و…
 

 

 افزایش شارژ باتری در اندروید با Go Power Master

 

 

لینک دانلود 

منبع 

سایت میهن دروید



:: موضوعات مرتبط: برنامه های ضروری اندروید، حفظ شارژ گوشی اندروید، ،
:: برچسب‌ها: شارژ اندروید, ذخیره باتری,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


شماره تلفن حروفی روشی موثر و کم هزینه برای تبلیغات

 

شماره تلفن حروفی: روشی موثر و کم­ هزینه برای تبلیغات

 

یکی از چالش های پیش روی موسسات کوچک و متوسط که بودجه­ های هنگفت در اختیار ندارند این است که چگونه می­توان با صرف هزینه­ های تحمل­ پذیر، تبلیغاتی موثر انجام داد.

در این نوشته به معرفی یکی از روشهای جالب تبلیغاتی خواهیم پرداخت که در آمریکا و استرالیا به طور بسیار وسیعی به کار می­رود و در ایران نیز اخیرا برخی شرکتها و اشخاص شروع به استفاده از آن کرده­اند.

 

شماره تلفن های حروفی

آیا تاکنون توجه کرده ­اید که بر روی شماره ­گیر اکثریت قریب به اتفاق گوشی  های تلفن، در کنار اعداد، حروف الفبای لاتین نیز درج شده است؟

 

غالب افراد تصور می­ کنند تنها کاربرد این حروف، نوشتن پیامک است. اما واقعیت این است که حتی در گوشیهای بسیار قدیمی، یعنی زمانی که اصلا تکنولوژی تلفن همراه و پیامک وجود نداشت نیز این حروف بر روی گوشیهای تلفن درج می­شد.

افرادی که در کشورهای غربی (خصوصا آمریکا) زندگی کرده­ اند یا به تبلیغات تلویزیونی چنین کشورهایی توجه کرده­اند می­دانند که این حروف برای اعلام شماره به کار می ­روند. یعنی در آن کشورها (و اخیرا در ایران) برخی افراد و موسسات برای اعلام شماره تلفن خود به جای اعداد از حروف استفاده می­ کنند. البته لازمه این امر این است که فرد یا موسسه مذکور شماره­ ای (اعم از ثابت یا همراه) تهیه کند که بیان آن با حروف منجر به کلمه­ ای معنی  ­دار، ترجیحا مرتبط با نام یا فعالیت وی، شود.

مثلا فرض کنید شرکتی به نام "خرداد" در زمینه خرید و فروش کامپیوترهای دستی (لپ تاپ و نوتبوک) فعالیت دارد. اگر چنین شرکتی شماره همراه 0912Khordad را (که با توجه به حروف مندرج بر روی گوشیها یعنی 09125467323 خریداری نماید، به خاطر سپردن شماره آن برای مشتریان شرکت به مراتب آسانتر از به خاطر سپردن شماره­ ای خواهد بود که از نظر حروفی معادل هیچ ترکیب معنی­ داری نمی­شود. انتخابهای دیگر برای چنین شرکتی می­تواند شماره همراه 0912Rayaneh (یعنی 09127292634) یا شماره ثابت 021-Notebook (یعنی 66832665) یا 0912Laptops (معادل 09125278677) باشد.

استفاده از چنین شماره­ ای موجب صرفه­ جویی بسیار زیادی در هزینه­ های تبلیغاتی خواهد شد. زیرا هر کسی که حتی یک بار آگهی چنین موسسه­ ای را مشاهده کند، حتی اگر در آن لحظه خاص علاقمند به خرید کامپیوتر نیز نباشد، قطعا برای همیشه این شماره (به شکل حروفی آن) در ذهن وی ماندگار خواهد شد و هر زمانی که بخواهد با شرکت مذکور تماس بگیرد، شماره آن را بر مبنای حروف به راحتی خواهد گرفت.

استفاده از این روش تبلیغاتی محدودیتهایی دارد. مهمترین این محدودیت ها این است که بین همه کسانی که در زمینه خاصی فعالیت دارند یا نام آنها یکسان است، فقط یک شخص یا موسسه می­تواند شماره معادل با کلمه مورد نظر را در اختیار داشته باشد. البته این امر برای شخص یا موسسه­ ای که در این زمینه پیشتاز باشد یک امتیاز بزرگ محسوب می­شود. مثلا بین همه کسانی که در زمینه ترجمه فعالیت دارند، فقط یک نفر می­تواند مالک خط تلفن همراه 0912Tarjome باشد. یا بین همه کسانی که مثلا نام خانوادگی آنها مهدوی است، فقط یک نفر می­تواند دارنده خط تلفن 0912Mahdavi باشد.

 

كاربرد شماره‌ های حروفی در تبلیغات تلویزیونی و محیطی 


در مسئله تبليغات، يكي از مسائلي كه پيش روي آگهي دهندگان قرار دارد اين است كه چگونه از زمان كوتاه يا فضاي كوچكي كه با صرف هزينه‌هاي كلان در اختيار آنها قرار گرفته است، حداكثر استفاده را براي ماندگاري پيام خود در ذهن مخاطب به عمل آورند.

تبليغ در صفحات اصلي روزنامه‌ها، بيلبوردهاي بزرگراهي، و تبليغات تلويزيوني از موثرترين و در عين حال گرانترين راههاي تبليغاتي هستند كه هر يك فقط چند لحظه در برابر چشم مخاطب كم ‌حوصله قرار دارند. كارشناسان تبليغات به دنبال راههايي هستند تا در همان چند لحظه پيام را در ذهن مخاطب جاي دهند.

در اين ميان يكي از بزرگترين مسائل شركتهاي متوسط يا كوچك كه فاقد دفاتر و نمايندگي هاي متعدد هستند، داشتن شماره تماسي است كه مخاطب بتواند بلافاصله و بدون نياز به يادداشت كردن به ذهن بسپارد. زيرا ظرف چند لحظه‌ اي كه تيزر تلويزيوني پخش مي‌شود يا اتومبيل به سرعت از برابر بيلبورد مي‌گذرد، امكان يادداشت كردن شماره تماس وجود ندارد و حتي در صورت امكان نيز، معمولا بعدا شخص نمي‌تواند آن يادداشت را پيدا كند!

يكي از راه حلهاي اين مشكل استفاده از شماره‌ هاي رند يا شماره‌ هاي چهار يا پنج رقمي است كه مورد اخير از سوي مخابرات در اختيار متقاضيان قرار مي‌گيرد. اما اين روش مشكل را به طور كامل حل نمي‌كند زيرا شماره هر چند رند يا كوتاه باشد به هر حال عدد است و به خاطر سپردن اعداد براي اكثريت افراد دشوار است.

يك راه حل بسيار موثر كه از حدود نيم قرن پيش در اروپا و آمريكا مورد استفاده اشخاص و شركتها قرار مي‌ گيرد، استفاده از شماره تلفن حروفي است، يعني شماره‌ اي كه بر اساس حروفي كه بر روي گوشيها در كنار اعداد چاپ مي‌شود با نام شخص يا محصول مورد نظر مطابقت داشته باشد.

مطالعات روانشناختي نشان داده است كه به خاطر سپردن كلمات براي انسان چهارده برابر آسانتر از اعداد است. به عنوان مثال فرض كنيد نام شخصي محمد است. اگر اين شخص با توجه به نگارش لاتين اسم خود يعني Mohamad، شماره 6642623-0912 را در اختيار داشته باشد، براي ديگران بسيار راحت‌ تر خواهد بود كه شماره او را به صورت 0912Mohamad به خاطر بسپارند تا به صورت 6642623-0912.

همين موضوع براي هر كلمه ديگري همچون نام شركت، نام محصول، نام خانوادگي اشخاص و هر كلمه ديگري صادق است.

یک مسئله بسیار مهم دیگر در امر تبلیغات، جذب مخاطب غیرعلاقمند است، یعنی اینکه طراحی تبلیغ به صورتی باشد که حتی مخاطبی که در زمان مواجهه با آگهی علاقه یا نیازی به موضوع تبلیغ ندارد، آن را به خاطر بسپارد. در این مورد نیز شماره‌ های حروفی بسیار کارآمد هستند. زیرا اگر شماره تلفن آگهی به صورت عددی باشد، مخاطب غیرعلاقمند طبعا توجهی به آن نخواهد کرد. اما اگر شماره حروفی باشد، حتی مخاطب غیرعلاقمند نیز به طور ناخودآگاه شماره را به خاطر می‌ سپارد و بعدا هر وقت به موضوع آگهی علاقمند یا نیازمند شود، طبیعتا بلافاصله آن شماره را به یاد می‌آورد. بنابراین شرکت هایی که دارای شماره تلفن حروفی هستند، با کمترین هزینه های تبلیغاتی بیشترین موفقیت را در جلب مخاطبان خواهند داشت.

 

منبع

mahan



:: موضوعات مرتبط: روش های تبلیغات!، استفاده از شماره تلفن حروفی!، ،
:: برچسب‌ها: شماره تلفن, تلفن,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


آموزش کیک بستنی

 

 

این مطلب دستور تهیه ی آشپزی نیست و کمی با بارهای قبل متفاوت است. این کیک بستنی الهام گرفته از دو چیز است: خاطرات کودکی و کیک های خاله بازی های دوران کودکی. اگر به یاد داشته باشید وقتی بچه بودیم ناهار و شام خاله بازی هایمان ترکیبی از بیسکوییت و شکلات بود. البته عشق به بستنی هم که مختص کودکی نیست. حالا اگر آماده باشید کیک بستنی با خوراکی های خاله بازی دوران کودکی را می خواهم یادتان بدهم تا کمی یاد کودکی ها کرده باشیم.


وسایل مورد نیاز برای کیک بستنی :
ظرف پیرکس مناسب
کاغذ روغنی
بستنی کاکائویی کیلویی
بستنی سفید کیلویی
کراکر (بسکوییت دراز) شکلاتی
بیسکوییت کرمدار شکلاتی (۵ تا ۱۰ عدد)
چیپس شکلاتی و نقل های کوچک رنگی برای تزئین کیک بستنی


طرز تهیه ی کیک بستنی :

نحوه ی چیدن کراکر ها

 


ورقه ی روغنی را داخل ظرف پهن کنید. این کاغذ کمک می کند وقتی کیک بستنی آماده شد و اگر خواستید ظرفش را عوض کنید، به راحتی امکان پذیر باشد. ابتدا یک لایه کراکر بچینید، ممکن است مجبور شوید چند کراکر را نصف کنید. روی آن یک لایه بستنی سفید بگذارید. برای برداشتن بستنی می توانید از قاشق معمولی استفاده کنید و با یک لیوان آب ولرم تا بعد از برداشتن هر قاشق بستنی، قاشق را چند ثانیه شستشو دهید. این کار باعث می شود بستنی به قاشق نچسبد. روی لایه ی بستنی باز کراکر بچینید.


گذاشتن یک لایه کیک شکلاتی


حال یک لایه بستنی کاکائویی روی آن بگذارید. اگر یک لایه صاف نبود نگران نباشید، با گذاشتن کراکرها صاف می شود. پس باز روی بستنی کاکائویی هم یک لایه کراکر بچینید. باید سریع عمل کنید تا بستنی آب نشود. باز یک لایه بستنی سفید و بعد باز هم یک لایه دیگر کراکر بچینید. در آخر هم باز یک لایه نازک تر از قبل بستنی سفید بگذارید. ظرف را بپوشانید و داخل فریزر قرار دهید.

بیسکوییت شکلاتی کرمدار و نقل های کوچک رنگی

تزئین کیک بستنی با بیسکوئیت کرمدار و نقل های کوچک رنگی

 


بیسکوییت های کرمدار را خورد کنید. اگر از شکلات آب شده می خواهید استفاده کنید در این مرحله آماده اش کنید. حال کیک بستنی را بیاورید بیرون از فریزر و روی آن را با شکلات آب شده یا چیپس شکلات، و پاشیدن نقل های کوچک رنگی تزئین کنید. تکه های بیسکوییت را هم روی کیک بچینید و باز کیک را داخل فریزر قرار دهید. حالا کیک بستنی شما آماده ی سرو کردن است.

کیک بستنی دسری مفرح و آسان


می توانید از این کیک بستنی برای مهمان دور همی یا تولد بچه ها استفاده کنید. خوراکی بسیار هیجان انگیز و خوشمزه است. نوش جان کنید و هوای کودک درون تان را بیشتر داشته باشید، شاید گاهی دلش کیک بستنی بخواهد!

 


منبع اصلی

سایت دو نفره



:: موضوعات مرتبط: آشپزی، کیک بستنی، ،
:: برچسب‌ها: کیک بستنی, اموزش کیک بستنی, اموزش دسر, اموزش کیک,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


افزایش رتبه الکسا

 افزایش رتبه الکسا


سایت الکسا و رتبه دهی سایت الکسا

حتما برای شما پیش آمده است که از رسانه ها شنیده باشید، که میزان خرید کاربران یاهو در روز عید پاک سه درصد افزایش داشته است،یا اینکه سایتی در تعطیلات مراجعه کنندگان خود را از دست داده است،این طور که به نظر می رسد خود صاحبان سایت علاقه ای به انتشار اطلاعات و بازخورد های متفاوت سایت خود (به جز بهبود ها) را ندارند.ولی این رسانه های معتبر ، چگونه به این اطلاعات دسترسی پیدا کرده اند؟ گاهی افشای یکی از این اخبار می تواند سبب رکود یا صعود سهام یک وب سایت گردد. برای بسیاری از سرمایه گذاران نیز دسترسی به اطلاعات جهت برنامه ریزی و سیاست گذاری در کسب و کار الکترونیکی خود، امری حیاتی است. چه بسا مدیران اجرایی این وب سایت ها با ارائه اطلاعات و آمارهای نادرست به سهامداران، آنان را در برنامه ریزی به اشتباه بیاندازند. در اینجا قصد داریم سایتهای اطلاعات اینترنتی را به شما معرفی کنیم که بدون دخالت انسان و هوشمندانه گزارشات و اطلاعات تقریبا دقیقی از هر وب سایتی که مد نظر داشته باشید را به شما ارائه می دهد. یکی از این وب سایتها، الکسا است.

 

سایت الکسا در آوریل ۱۹۹۶ تاسیس گردید، الکسا اینترنت ( Alexa Internet ) بر اساس چشم اندازی از راهبری هوشمند وب با بهبود دائمی آن و با همکاری کاربران خود، رشد نمود. در طول این مسیر، سایت الکسا توسعه یافت و میلیونها نسخه از نوار ابزار آن بر روی مرورگرها نصب گردید و بدین ترتیب یکی از بزرگترین سایتها و مبنایی جهت پردازش و بکارگیری حجم عظیم اطلاعات گردید.


از نظر کاربران نوار ابزار و وب سایت الکسا،محصولی انقلابی در راهبری هوشمندانه وب بود و برای مدیران وب سایتها، مجموعه ای از ابزارهای مفیدی که می توانستند در محدوده خدماتی الکسا از آن بهره ببرند. سایت الکسا از همکاری یک گروه ویژه برای جمع آوری اطلاعات خود استفاده می کند. شاید تا بحال حدس زده باشید منظور کدام گروه است. این گروه ویژه دقیقا خود کاربران وب هستند. پهنه بیکران وب، فقط از طریق کاربران آن قابل نفوذ است و سایت الکسا بهترین نفوذ کننده در وب به شمار می رود. زیرا با ارائه نتایج هرچه بهتر، می تواند اعتماد کاربران را جلب نماید. سایت الکسا با ارائه محصولی به نام نوار ابزار الکسا، اطلاعات به روز را به کاربران ارائه می دهند و خود نیز از تعاملاتی که هر کاربر در وب دارد جهت غنی نمودن بانک اطلاعاتی خود استفاده می کند.

 

مطلبی که در اینجا لازم به ذکر است،اینست که با توجه به این مطلب که معمولا کاربران ایرانی تمایل چندانی به استفاده از نوار ابزارهای متفاوت در مرورگرهای خود ندارند و مبنای بسیار مهم برای آمار الکسا از بازخوردهایی است که نوار ابزار الکسا به سرور های خود ارسال می کند، نمی توان به صراحت گفت آماری که الکسا در مورد سایتهای ایرانی ارائه می دهد، کاملا دقیق است. پس هنگامی که سایتهای متفاوت را در سایت الکسا مشاهده می کنید، حتما میزان خطای احتمالی را در نظر داشته باشید. این مشکل برای سایتهای با کاربران انگلیسی زبان تقریبا خطای کمتری دارد.

 

حائز اهمیت است به علت اینکه رتبه الکسا مداوم در حال به روز رسانی می باشد هر روز رتبه سایتها دستخوش تغییر می شود و از همه مهمتر تمامی سایتها در روزهای اول شروع به کار خود نیز رتبه چند میلیونی کسب می کنند که این رتبه بر اساس بازدید و ترافیک سایت روز به روز بهتر می شود.
سایت الکسا علاوه بر آمار روزانه و رتبه بندی جهانی وبسایتها ,سایتهای یک کشور را نیز بر اساس ترافیک و بازدیدشان رتبه بندی می کند که این ویژگی ها سبب شده تا به یک سیستم پر طرفدار تبدیل شود.


برای بررسی رتبه الکسای سایتهای مختلف می توانید یا از تولبار الکسا استفاده کنید و یا به صورت مستقیم از طریق سایت Alexa.com رتبه الکسای سایت مورد نظرتان را چک کنید.رتبه بندی الکسا از جهات مختلفی اهمیت دارد ولی این اهمیت زمانی که وبمستران به فکر کسب در آمد از سایت خود می افتند چندین برابر می شود.

 

 

 

 

افزایش رتبه الکسا


سایت الکسا چگونه کار می کند؟

 

تصور کنید که سایت الکسا به طور مستمر جهت خلق یک سری تصاویر لحظه ای توسط کارشناسان در وب نفوذ می کند و اطلاعاتی را برای تولید ویژگی ها و خدمات جدید گردآوری می کنند.

 

 

 

برای سایت الکسا مهمترین اطلاعات شامل:(افزایش رتبه الکسا)

الف – اطلاعات سایت: رتبه ترافیکی، تصاویر سایتها، لینکهایی که به سایت هدف می رسند و …

ب- لینکهای مرتبط: سایتها و محتوایی که شما در حال حاضر مشاهده می کنید، می باشد.

سایت الکسا از ابتدای سال ۱۹۹۶ در حال نفوذ در پهنای اینترنت است و بطور مستمر میزان اطلاعاتی را که گردآوری کرده است،افزایش می دهد.سایت الکسا در حال حاضر،۶/۱ ترابایت اطلاعات (۱۶۰۰ گیگا بایت) را هر روز از طریق وب گردآوری می کند. هر برداشت تصویر گونه از وب، معمولا دو ماه به طول می انجامد. سایت الکسا ۵/۴ میلیارد صفحه را از ۱۶ میلیون سایت گردآوری می کند. برای دسترسی به اطلاعات بیکران الکسا در مورد وب، می توانید صفحه خدمات وب الکسا را مشاهده کنید. همچنین می توانید چانچه مایلید، وب سایت خود را نیز به سایت الکسا معرفی کنید.

 

گردآوری اطلاعات کاربردی وب

چه کسی می تواند در باره محتوای وب اطلاعات داشته باشد ؟ سایت الکسا با نفوذ خود در وب، اطلاعاتی شامل نحوه استفاده کاربردی از وب را بازگو می کند و با این عمل بیان می کند که در حال حاضر، چه چیزی در وب در حال مشاهده است. این اطلاعات از طریق انجمن کاربران نوار ابزار الکسا قابل دریافت است. هر کاربر می تواند، با دریافت نوار ابزار مفیدی که سایت الکسا در اختیارش قرار می دهد در عوض اطلاعات مفیدتری را در اختیار سایت الکسا قرار دهد . در واقع کاربران نوار ابزار الکسا، در جمع آوری اطلاعات با ارزش وب ، نحوه استفاده از آن، اهمیت صفحات و سایتهای بازدید شده و …. مشارکت می کنند. این اطلاعات با ارائه گزارشات درخواستی اعضا در اختیارشان قرار می گیرد. بدین ترتیب الگویی از چگونگی استفاده از وب در اختیار همگان قرار خواهد گرفت.

 

آمار سایت(افزایش رتبه الکسا)

سایت الکسا اطلاعات لازم جهت تهیه آمار کلیدی هر وب سایت را از طریق روشها و منابع مختلفی جمع آوری می کند. این اطلاعات شامل رتبه ترافیکی و سرعت آن که از طریق اطلاعات کاربردی وب جمع آوری گردیده است و همچنین سایتهای دیگری که به سایت هدف لینک شده اند، می باشد که جمعا منبع خوبی را فراهم می آورد. برای دسترسی به این اطلاعات می توانید به www.Schwab.com مراجعه نمایید. همچنین سایت الکسا می تواند با نفوذ در هر وب سایت به جمع آوری اطلاعاتی شامل محتوای داخلی آن نیز بپردازد که حتی اسم و آدرس صاحب سایت، تلفن و ایمیل های داخل آن را شامل میشود . با برنامه اطلاعات کاربردی وب، سایت الکسا قادر است، اطلاعات ترافیکی، شامل تعداد صفحات مشاهده شده، توسط کاربران متفاوت را دریافت نموده و آنها را به صورت جداول گرافیکی بازگو نماید. هدف سایت الکسا از جمع آوری این اطلاعات ، ارائه آمار و اطلاعات دقیق از سایتها و محتوای آنها به کاربران است.

نوار ابزار الکسا با دیدن یک صفحه وب ، اطلاعاتی از این صفحه و دیگر اطلاعات مانند صفحات مشابه یا پیشنهادهایی که سرور الکسا به کاربر می دهد را بر روی نوار ابزار نشان می دهد. این موضوع، چندین تکنیک را جهت ارائه خدمتی بی نظیر با خود همراه نموده است:

 

• مسیر کاربردی اعضای الکسا:

مهمترین منبع جهت کسب اطلاعات سایت الکسا است. این مسیر نشان می دهد که کاربران ، کدام وب سایت را مهمتر، مفیدتر و جالب تر می دانند .

• دسته بندی: صدها میلیون لینک می توانند برای دسته بندی سایتهایی که شبیه یا مرتبط به یکدیگر هستند، مورد استفاده قرار گیرند. سایت الکسا اطلاعات را از این دسته بندی ها استخراج نموده و جهت ارائه به کاربران استفاده می کند.

• پیشنهاد کاربران: سایت الکسا بوسیله نوار ابزار خود، از پیشنهاد یک وب سایت یا لینک استقبال می کند .

نوار ابزار الکسا، برنامه ای است که شرکت الکسا اینترنت تهیه کرده است ، که توسط کاربران بر روی مرورگر خود نصب می شود و با تغییر هر صفحه ای ، انجمن کاربران نوار ابزار الکسا، می توانند اطلاعات مفیدی بر روی آن بیابند و سرور سایت الکسا نیز اطلاعات جدیدی را دریافت کند.

 

ارائه اطلاعات بر روی آرشیو اینترنتی

سایت الکسا به عنوان سروری برای پژوهشگران، گروههای مرتبط و آیندگان، مورخ اینترنت به شمار می رود، سایت الکسا یک کپی از هر نفوذ خود در اینترنت را در مکانی به نام آرشیو اینترنتی قرار داده است.یک سازمان غیر انتفاعی جهت حفاظت و نگهداری درازمدت مجموعه رو به رشد اطلاعات وب بسیج شده است.در الکسا، باور بر این است که ذخیره و حفاظت میراث دیجیتالی در حال حاضر جهت کاربرد روزانه ما مهم است ولی برای نسل های آینده حیاتی است. همچنین همیاری عمومی ، بهترین روش جهت ساماندهی این سرمایه جهانی است. شما می توانید جهت دسترسی به این آرشیو به آدرس www.archive.org مراجعه نمائید.

منبع 

.بیتوته و سایت خندون



:: موضوعات مرتبط: افزایش رتبه بندی الکسا، ،
:: برچسب‌ها: رتبه الکسا, ارتقای رتبه بندی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


چگونه بوسیله کروم و از راه دور به رایانه خود دسترسی داشته باشیم

 برای دسترسی و مدیریت رایانه از راه دور، راه‌های بسیاری وجود دارد. مثلاً نرم‌افزارهای VNC و TeamViewer جزو رایج‌ترین روش‌های کنترل رایانه از راه دور به شمار می‌روند .اما اگر شما به مرورگر کروم دسترسی دارید، نیاز به نصب هیچ ابزار دیگری برای این کار نخواهید داشت.

مهم نیست که شما کاربر ویندوز هستید یا مکینتاش. تمام چیزی که به آن نیاز خواهید داشت، نصب افزونه Chrome Remote Desktop است. (متأسفانه در حال حاضر کاربران لینوکس قادر به استفاده از این قابلیت نیستند).

به صفحه این افزونه در فروشگاه گوگل مراجعه کرده و با انتخاب گزینه Add To Chrome آن را به مرورگر کروم خود اضافه نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

شما می بایست این افزونه را برای مرورگر کروم، در هر دو رایانه نصب نمایید. یعنی رایانه ای که قصد کنترل آن از راه دور را دارید و رایانه ای که بوسیله آن قصد اتصال به رایانه مقصد را خواهید داشت.

این افزونه حجمی بسیار زیاد و خاص دارد (حدود ۲۲.۶ مگابایت). با این حال نصب آن ساده و سریع خواهد بود. پس از نصب برنامه و باز کردن یک تب جدید، شما از لیست برنامه‌های نصب شده به این ابزار دسترسی خواهید داشت.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

اولین باری که شما Chrome Remote Desktop را اجرا می‌کنید، می بایست اجازه دسترسی به رایانه خود را به آن بدهید. Continue را انتخاب کرده و از وارد شدن به حساب کاربریتان در گوگل مطمئن شوید. سپس بر روی Allow Access کلیک کنید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

شما به دو شیوه می‌توانید از این افزونه استفاده کنید. در روش اول شما می‌توانید به هر کس که مایل باشید سطح دسترسی لازم برای کنترل رایانه خود را بدهید. و یا اینکه به رایانه‌ای که متعلق به شماست و به آن دسترسی فیزیکی ندارید، متصل شده و به مدیریت آن بپردازید. در قسمت My Computers بر روی Get Started کلیک کرده و سپس گزینه Enable Remote Connectios را انتخاب نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

در این مرحله شما می بایست به دلیل حفظ مسائل امنیتی، یک رمز عبور برای محافظت از رایانه خود انتخاب نمایید. پس رمز عبوری با حداقل ۶ کارکتر عددی وارد نموده و بر روی Ok کلیک نمایید. (به دلیل کاربرد خاص این افزونه، شدیداً توصیه می‌کنیم که از رمز عبوری مطمئن استفاده کنید. پیشنهاد ما ۱۶ کارکتر مخلوط از اعداد، حروف و علامت ها می باشد)

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

در ادامه از شما برای اعمال تغییرات در حساب کاربری سئوال می‌شود که Yes را انتخاب نمایید. سپس رمز عبور خود را مجدداً وارد کرده و بر روی OK کلیک کنید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

خوب. نیمی از کار انجام شد. در ادامه شما می بایست همین مراحل را بر روی رایانه دوم نیز تکرار کنید. فقط دقت داشته باشید که در هر دو رایانه از یک حساب کاربری گوگل استفاده نموده و استفاده افزونه از آن را تأیید کنید.

گزینه Get Started در پایین صفحه را انتخاب کنید. سپس شما باید نام رایانه مقصد را وارد نمایید. به طور پیش‌فرض فرم با نام رایانه فعلی تکمیل شده که شما می‌توانید با انتخاب آیکون مداد در سمت راست، نام مورد نظر خود را تایپ نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

برای اتصال به رایانه مقصد، بر روی نام آن کلیک کرده و رمز عبوری را که برای آن انتخاب کرده‌اید، وارد کنید. سپس بر روی Connect کلیک نمایید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

به همین سادگی شما به رایانه مرود نظرتان متصل شده و می‌توانید هر کاری را که مایلید از راه دور توسط آن انجام دهید. درست مثل وقتی که بر روی صندلی و روبروی آن نشسته‌اید. در تصویر، شما به نوار ابزاری دسترسی دارید که حاوی برخی از تنظیمات و انتخاب ها خواهد بود.

دکمه Disconnect به منظور قطع ارتباط استفاده می شود. همچنین شما می‌توانید با استفاده از گزینه Send Keys، کلید های ترکیبی خود را بدون اینکه در رایانه مبدأ اجرا شوند، به رایانه مقصد بفرستید.

افزونه مرورگر کروم, مرورگر کروم

شما می‌توانید از منوی Screen Options، روشن و یا خاموش بودن «نمایش تمام صفحه» را مشخص نمایید. همچنین می توانید یکی از حالت‌های «نمایش با ابعاد تصویر رایانه شما» و یا «جا دادن تصویر در پنجره مرورگر» را انتخاب کنید.

به نظر می‌رسد در زمان فعلی، مرورگر ها دیگر صرفاً وسیله‌ای برای مرور صفحات وب نبوده و می‌توان کارهای بسیاری را توسط آن‌ها انجام داد. در این میان مرورگر کروم با شتاب فوق‌العاده‌ای سعی در راحت کردن امور کاربران رایانه ها دارد. اینطور نیست؟


منبع 

.بیتوته و زوم دات ایت



:: موضوعات مرتبط: کنترل از راه دور رایانه!، کنترل از راه دور بوسیله کروم!، ،
:: برچسب‌ها: کنترل از راه دور,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


امنیت در وبلاگ نویسی

 امنیت در وبلاگ نویسی

امنیت در وبلاگ نویسی - تلخترین اتفاقی که برای یک وبلاگ نویس ممکن است پیش بیاید شاید همان هک شدن وبلاگ و خارج شدن مدیریت وبلاگ از دست او باشد ، حال ما باید چه کنیم تا هک نشویم؟

توصیه هایی ارائه شده که رعایت آنها می تواند خطر هک شدن ,وبلاگ شما را تا صدها برابر کمتر کند.

۱- اغلب دوستانی از کلمه عبور ساده برای وبلاگ استفاده می کنند مثلا دوستی برای رمز عبورش از سال تولدش(۱۳۵۹) استفاده کرده بود یا رمز عبور دوست دیگری به صورت ۹۹۹۹ بود و دوست دیگری دوبار نام کاربری خود را انتخاب کرده بود که همانطور میبینید حدس زدن اینگونه رمزها برای کسانی که در صدد فرصت طلبی هستند زیاد هم دشوار نیست.

 

بنا براین توصیه می شود که از انتخاب رمزهای ساده برای وبلاگ خود جدا بپرهیزید و حتما از یک رمز با ترکیب عدد و حرف و سیمبل(symbol) استفاده کنید، زیرا اغلب کاربران از فراموش کردن رمزشان می ترسند در حالی که هک شدن وبلاگ بسیار ترستناکتر است و در ضمن برای فراموش کردن میتوان به راحتی راهی پیدا کرد ولی برای هک شدن نه. (مثلا می توانید درخواست دهید تا رمز به ایمیل خصوصی شما ارسال شود) مثلا این رمز نمونه از امنیت بالایی برخوردار است. مثال: #۹]۲h3&7pzn

 

حال اگر ایمیل خصوصی شما هک شود چه ؟ هک شدن ایمیل خصوصی تقریبا مساوی با هک شدن وبلاگ هم هست پس به شدت مواظب ایمیل خصوصی خود باشید و هیچگاه از آن جز برای کارهای بسیار خصوصی استفاده نکنید مثلا هیچگاه از آی دی خود در مسنجرها و خصوصا یاهو مسنجر استفاده نکنید زیرا حتما خودتان هم میدانید که هک شدن در مسنجری مانند یاهومسنجر چقدر راحت اتفاق می افتد.

 

۲- مهمترین راه هک کردن یک ویلاگ این است که یک نرم افزار جاسوسی به سیستم کاربر راه یابد و همه اطلاعات محرمانه مانند رمزعبورها را جمع آوری کرده (بصورت خودکار) و سپس در هنگام اتصال به اینترنت بدون آنکه هرگز قربانی به چیزی مشکوک شود رمزعبورها را به ایمیل هکر ارسال کند پس همیشه یکی از آنتی ویروسهای معتبر دنیا را بر روی سیستم خود داشته باشید و در این رابطه بروز بودن آنتی ویروس شما از نوع آن مهمتر است.

 

 

این آنتی ویروسها معمولا در خود یک فایروال هم دارند که مانع از نصب برنامه بدون اجازه ی شما حتی برنامه های مفید میشوند و قبل از آنکه شما بخواهید برنامه ای را آگاهانه یا غیرآگاهانه نصب کنید به شما اخطار خواهد داد که برنامه ای با فلان اسم قصد نصب شدن دارد پس همیشه مواظب پیامهایی که از طرف آنتی ویروس شما صادر می شود باشید و بدون اطلاع آنها را تایید نکنید شما اگرحتی کمی با زبان انگلیسی آشنا باشید می توانید معنی پیامها را درک کنید.

 

۳- اگر از کامپیوترهای عمومی (کافی نت ها یا کامپیوتر دانشگاه و اداره) استفاده می کنید از پاک بودن آنها از هرگونه ویروس ، تروجان و برنامه ی جاسوسی اطمینان حاصل کنید و در صورتی که مطمئن نیستید از آن برای وارد شدن به مدیریت وبلاگتان استفاده نکنید.

 

در ضمن مواظب باشید که به سوالاتی که از شما برای بخاطر آوردنتان در یک سیستم کامپیوتری مشخص می شود پاسخ منفی بدهید (مثلا اگر برای اولین بار از یک سیستم کامپیوتری وارد بلاگفا شوید از شما سوال می شود که آیا می خواهید این کامپیوتر نام کاربری و پسورد شما را بخاطر بیاورد) و همچنین مراقب باشید که گزینه ی بخاطر سپاری شما که معمولا در کنار قسمت ورود هر سایت قرار دارد تیک نخورده باشد (مثلا یاهو مسنجر) . در ضمن آخرین رمزی که در بسیاری سایت ها وارد می کنید در ریجستری ویندوز باقی می ماند و بسادگی قابل دسترسی است برای جلوگیری از سواستفاده از این را در هنگام ترک کامپیوتر یکبار نام و رمز خود را اشتباه وارد کنید و تا به شما اخطار اشتباه بودن داده شود به این ترتیب رمزی که در ریجستری ویندوز باقی می ماند یک رمز اشتباه است.

 

۴- همیشه هنگام وبگردی مراقب صفحه هایی که به آنها وارد می شوید باشید و روی هر لینکی کلیک نکنید و هنگام چت با دوستان اگر دوستتان برایتان لینکی فرستاد حتما از او بپرسید که او چنین لینکی فرستاده زیرا ویروسهایی هستند که با هک کردن دوستتان بدون اینکه خود دوست شما بداند خود را جای دوستتان جا می زنند و به این ترتیب به صورت درختی و براحتی گسترش میابند زیرا شما نمی دانید که این لینک را واقعا دوستتان نفرستاده و ممکن است ویروسی وحشتناک در پشت لینک مخفی شده باشد.

 

۵- برای بالا بردن امنیت وبلاگتان هیچگاه به فردی که رمز عبور شما را از هر طریقی و با هر عنوانی درخواست می کند اعتماد نکنید و سعی کنید فاصله ی زمانی بین تغییر رمز خود را بسیار کوتاه کنید.

مثلا هر هفته یا حداقل هر ماه از یک رمز عبور استفاده کنید . البته بیشتر افراد سواستفاده گر از طریق ارسال ایمیل سعی می کنند رمز عبور شما را بدست آورند پس باز هم تاکید میکنم به ایمیلهایتان حساس باشید و در هیچ صورت ایمیلهایی که با خود فایل ضمیمه دارند را اگر از طرف افراد ناشناس است یا از طرف کسی است که به او اعتماد کامل ندارید باز نکنید حتی ممکن است که دوستان شما هم بخواهند برای شوخی کردن با شما وبلاگتان را هک کرد و مدتی به قول خودشان شما را اذیت کنند پس مراقب باشید.


منبع

بیتوته.



:: موضوعات مرتبط: امنیت!، امنیت در وبلاگ نویسی، ،
:: برچسب‌ها: هک نشدن وبلاگ, امنیت, مقابله با هک شدن, ارتقای امنیت,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


آموزش رمز گذاری روی فلش مموری بدون استفاده از نرم افزار

قابلیت BitLocker To Go که در ویندوز 7 ارائه شده قابلیتی فوق العاده جذاب و کارآمد بوده با استفاده از این قابلیت ویندوز سون شما می توانید داده های خود را که در ابزار قابل حمل ذخیره کرده اید رمز دار کنید در این اموزش نحوه رمز دار کردن(پسورد گذاری) درایو فلش خود را توسط این قابلیت، نحوه اینکه آیا داده ها رمز دار شده اند و این که رمز را از درایو پاک کنید خواهید آموخت.

 

رمز دار کردن درایو فلش
برای رمز دار کردن درایو فلش خود اعمال زیر را انجام دهید


1-فلش خود را به کامپیوتر متصل کنید.


2-بر روی کلید شروع (start) کلیک کنید و BitLocker را تایپ کنید سپس بر روی BitLocker Drive Encryption کلیک کنید.


3-در مرحله بعد بر روی Turn On BitLocker کلیک کنید.


4-اگر درایو فلش شما سازگاری داشته باشد BitLocker ان را برای رمز گذاری اماده می نماید.


5- رمز را انتخاب کنید و بر روی next کلیک کنید.


6-یکی از دو گزینه را انتخاب کنید اگر بعدها رمز عبور خود را فراموش کردید می توانید با استفاده از کلید بازیافت ( recovery key) ان را باز گردانید. گزینه ی اول کلید بازیافت را در یک فایل ذخیره میکند و گزینه ی دوم یک پرینت از ان می گیرد.


7-بر روی next کلیک کنید.


8-تنظیمات انتخابی و رمز عبور خود را تایید کنید و بر روی start encrypting کلیک کنید.

 

9-درایو شما هم اکنون رمز دار شد.


نکته: اگر حجم درایو شما زیاد باشد ممکن است مدتی طول بکشد

 

بررسی رمز دار شدن فلش
حالا برای اینکه ببیند ایا واقعا رمزدار شد و میشه بهش اعتماد کرد کافیه فلش خودتون را از کامپیوتر جدا کنید و روی یک کامپیوتر دیگه که ویندوزی غیز از سون داره و باید از ویستا سرویس پک یک (SP1 ) یا ایکس پی سرویس پک سه (SP3)یا ورژنهای بالاتر داره وصل کنید چون ویندوز های قدیمی درایو رمز دار شده را یک درایو فرمت نشده می شناسند خوب حالا برید و فایلهاتونو باز کنید اگر از شما رمز عبور خواست پس میشه بهش اعتماد کرد اگر با کلیک روی فلش فایل bitlocker را مشاهده کردید یعنی bitlocker روی اون سیستم نصب نیست و نمیشه روی این سیستم تست کرد.

 

برداشتن رمز از روی فلش
1-فلش را به کامپیوتر وصل کنید.


2-بر روی کلید شروع (start) کلیک کنید و BitLocker را تایپ کنید سپس بر روی BitLocker Drive Encryption کلیک کنید.


3-در مرحله بعد بر روی Turn Off BitLocker کلیک کنید و بعد بر روی Decrypt Drive کلیک کنید.

 

منبع

انجمن ایران ویج و بیتوته



:: موضوعات مرتبط: رمزگذاری روی فلش مموری بدون نرم افزار!!، رمزگذاری، رمزگذاری روی فلش، ،
:: برچسب‌ها: آموزش رمز گذاری, فلش مموری, آموزش رمز گذاری بر فلش, آموزش برداشتن رمز از فلش,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


خستگی چشم

 ما به چهار دلیل عمده می توانیم دچار خستگی چشم شویم: اختلال انکساری اصلاح نشده یا عینک قدیمی یا نادرست؛ اختلال در لایه اشکی چشم و خشکی آن؛ وقتی اختلالات بالانس عضلات چشم؛ اختلالات تطابقی و پیرچشمی.

 

یک چشم خوب چشمی ست که خوب ببیند اما احساس نشود، مانند تپیدن قلب و نفس کشیدن که حسن شان در حس نشدن آن ها است.
زندگی امروزی ما بسیار به بینایی وابسته است؛ ما برای دیدن تلویزیون، کار کردن با کامپیوتر و تلفن های همراه، رانندگی و مطالعه و تحصیل برای سال های طولانی که بخش گسترده ای از زندگی ما را به خود اختصاص می دهند نیاز به دید خوب و راحت داریم.


ما به چهار دلیل عمده می توانیم دچار خستگی چشم شویم:
1. اختلال انکساری اصلاح نشده یا عینک قدیمی یا نادرست؛ دیدن به قصد انجام کار چشمی، نیازمند وضعیت اپتیکی (انکساری) سالم دارد. بنابراین اگر فردی آستیگماتیسم، دوربینی یا آستیگماتیسم نامنظم (مانند قوزقرنیه) درمان نشده داشته باشد در هنگام انجام کار چشمی طولانی و جدی، دچار گرفتگی و خستگی چشم و نوسان دید می شود. در نظر داشته باشید که حتی ممکن است دید شما کامل باشد اصطلاحا «ده دهم» باشد اما نیاز به عینک داشته باشید.


2. اختلال در لایه اشکی چشم و خشکی آن؛ وقتی کار چشمی انجام می دهیم، دفعات پلک زدن پایه چشم ما متوسط به یک سوم تقلیل می یابد. این موضوع باعث تبخیر لایه اشکی روی سطح چشم می شود که هم موجب افت کیفیت دید می شود و هم خستگی چشم می دهد.


3. اختلالات بالانس عضلات چشم؛ از سوی دیگر در زمان کارهای چشمی، فعالیت گسترده و پویایی جهت هماهنگی حرکات دو چشم صورت می پذیرد و کوچک ترین اختلال بالانس، در کار چشمی طولانی مدت، موجب خستگی عضلات و گرفتگی چشم می شود.


4. اختلالات تطابقی و پیرچشمی؛ ما برای دیدن فاصله های مختلف، تطابق می کنیم: قدرت عدسی طبیعی داخل چشم خود را تغییر می دهیم (مانند تنظیم دوربین عکاسی برای وضوح فواصل مختلف). ضعف این عملکرد در سنین 40 تا 50 سالگی شروع می شود؛ به این وضعیت پیرچشمی گفته می شود که با تجویز عینک های مطالعه درمان می شود. اما صرف انجام کار چشمی طولانی مدت حتی در فرد جوان هم می تواند خستگی و یا حتی اسپاسم تطابقی ایجاد کند که به نوبه خود گرفتگی و خستگی چشم ایجاد می کند.


مراجعه به چشم پزشک و کارشناس یینایی سنجی جهت بررسی از نظر خطای انکساری، اختلال بالانس عضلات چشم و پیرچشمی ضروری ست. هرچند در صورتیکه دید خوبی برای دور دارید (به عنوان مثال دید واضح و راحت برای طولانی مدت برای خواندن زیرنویس تلویزیون دارید)، درباره پیرچشمی، می توانید با مراجعه به داروخانه، عینک مطالعه استاندارد را آزمایش و خریداری کنید.


کم کردن کارهای چشمی، دادن استراحت چشمی (بستن چشم ها، نگاه کردن به دور دست و برخاستن از صندلی و قدم زدن)، پلک زدن فعالانه و تهویه مناسب محل زندگی و کار (و افزایش نسبی رطوبت آن و قرار نگرفتن در معرض مستقیم باد) موجب کاهش علایم خستگی و خشکی چشم می شود.

 

منبع

.بیتوته و هفت سیب



:: موضوعات مرتبط: سلامت باشید!!!، ،
:: برچسب‌ها: چشم,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


با استفاده از این نرم افزار موبایل خود را بدون نیاز به برق شارژ کنید

 

           

 


 

با استفاده از این نرم افزار، موبایل خود را بدون نیاز به برق شارژ کنید

با استفاده از نرم افزار فوق العاده Shake To Charge Battery

Shake To Charge Battery

مخصوص سیستم عامل های آندروید و سیمبین

===

همه ما خالی شدن شارژ باتری موبایلمان را در شرایط اضطراری تجربه کرده و آرزوی روشن شدن تلفن همراهمان را حتی برای یک دقیقه داشته ایم. اگر شارژ باتری موبایلتان تمام شده و به پریز برق هم دسترسی ندارید، با استفاده از این نرم افزار و تکان دادن دست خود می توانید دوباره آن را شارژ کنید.

Shake To Charge Battery

نرم افزار Shake To Charge Battery این مشکل را برای شما حل کرده و با کمک آن می توانید موبایلتان را حتی بدون استفاده از شارژر و پریز برق و فقط با تکان دادن دست خود شارژ کنید. مکانیسم نرم افزار Shake To Charge Battery بدین صورت است که انرژی فیزیکی حاصل از ارتعاشات و جابجایی تلفن همراه به ولتاژ مورد نیاز دستگاه تبدیل شده و به میزان کمی به شارژ باتری موبایل می افزاید.

===

سازندگان نرم افزار ادعا می کنند که هرچه انرژی جنبشی و حرکات دست شما بیشتر باشد، باتری سریعتر شارژ خواهد شد و حتی هنگام دوچرخه سواری و پیاده روی نیز می توان از این برنامه استفاده کرد. در خصوص میزان صحت عملکرد نرم افزار Shake To Charge Battery باید گفت که این اپلیکیشن موافقان و مخالفان زیادی دارد اما دانشمندان Virginia Tech با مطالعه بر روی فناوری شارژ باتری موبایل بوسیله لرزش و حرکت به این نتیجه رسیده اند که این روش در شرایط مساعد می تواند تا 50 میلی ولت انرژی برق تولید نماید.

===

دانلود و نصب نرم افزار همراه با توضیحات بیشتر در ادامه…

===

 

گفتنی است این نرم افزار بر روی گوشی و تبلت های دارای سیستم عامل آندروید 1.6 و بالاتر قابل نصب است. همچنین نسخه مشابه این نرم افزار با نام G Soft Team Shake To Charge برای گوشی های نوکیا دارای سیستم عامل سیمبین 3، سری 60 ورژن 5، آنا و بل طراحی و ساخته شده است.

===

دانلود نسخه مخصوص آندروید



:: موضوعات مرتبط: برنامه ای که میتوانید بدون برق گوشی شارژ کنید!، ،
:: برچسب‌ها: اندروید,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


7 برنامه که گوشی اندروید شما باید داشته باشد

 ۱.  Dropbox:

یک Dropbox account برای شما این امکان را فراهم می کند که بین کامپیوتر ، لپ تاپ و گوشی موبایل تان اطلاعاتی از قبیل عکس ، موزیک و ویدیو و … را براحتی منتقل کنید .

 

بعد از اینکه Dropbox در کامپیوترتان نصب کردید ، با کپی کردن اطلاعات داخل Dropbox به صورت اتوماتیک اطلاعات به سایر کامپیوتر ، دستگاهای اندروید و حتی به وب سایت Dropbox منتقل می شود.

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

2. AirDroid :
امکان مدیریت دستگاه آندرویدی شما را از طریق اینترنت و مرورگر را فراهم می‌کند.
امکانات نظیر :
- جستجو در میان آشنایان و حذف تاریخچه تماس‌ها و بسیاری امکانات دیگ
- انتقال پرونده بین دستگاه آندرویدی و کامپیوتر
- خواندن، ارسال و فوروارد کردن پیامک‌ها
- پیش‌نمایش، حذف و گرفتن خروجی از تصاویر و آلبوم‌ها بر روی کامپیوتر شخصی
- کپی، کات، جستجو و حذف پرونده‌های بر روی کارت حافظه
-نصب، حذف و پشتیبان‌گیری از برنامه‌ها

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

3. Astro File Manager
این برنامه به  شما کمک می کند که بتوانید:  جستجو کنید ، مشاهده کنید و تشخیص دهید تمام فایل و محتویاتی در قسمت های مختلف گوشی که با فایل منیجر گوشی نمی توان به آن دسترسی داشت.

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

4. Google Voice
این برنامه شبیه تلفن است ، که علاوه بر فرستادن پیغام های متنی یا همون اس ام اس می توانید به صورت رایگان نیز زنگ بزنند .
نمای ظاهری این سرویس بسیار شبیه جیمیل است و می توانید از آن تماس تلفنی خود را برقرار کنید ، به این صورت که سرویس با موبایل شما تماس برقرار می کند و آن موقع هست که شما در واقع با شبکه گوگل متصل شده اید . و می توانید از بهره ببرید.
از جمله قابلیتهای Google Voice این است که می تواند صدا را به متن تبدیل کند و به شماره موبایلتان اس ام اس می کند و یا به ایمیلتان می فرستد .

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

5.  Google Keyboard
یک صفحه کلید هوشمند است که قابلیتهای فراوانی از جمله :شناختن کلمه و پیش بینی آینده کلمه ، سرعت و دقت بیشتر و قابلیتهای فراوان دیگر

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

۶. TuneIn Radio
توسط این برنامه شما می توانید از رادیو استفاده نمائید البته ویژگی ها خاصی هم دارد از جمله :
قابلیت ضبط کردن صدا را دارد وشما می توانید بعدا مجددا به آنها گوش دهید.
قابلیت تنظیم ساعت برای هشدار دادن به شما در زمان پخش برنامه ی رادیوئی مورد علاقه شما.

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 

7. Yelp
توسط این برنامه شما می توانید اطلاعات زیر را بدست آورید :
- جستجو شرکت های نزدیک شما
-جستجو رستوران و کافی شاپ نزدیک شما و قیمت غذاهای آنها و اینکه آیا آنها هم اکنون باز هستند
-مکانهای معروف شهری که در آن قرار دارید
- دسترسی داشتن به شبکه های اجتماعی
و اطلاعات ارزشمند دیگر

 

پلیکیشن اندروید, اندروید, انتقال اطلاعات

 
منبعش
از سایت دوست خوبم مهدی
بیتوته
و سایت hinetwork


:: موضوعات مرتبط: برنامه های ضروری اندروید، ،
:: برچسب‌ها: برنامه های اندروید, اندروید,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


مورد داشتیم...

                                                        به بعضی دخترا باید گفت عزیزم پاشو صورتتو بشور اومدیم خودتو ببینیم !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره در جستجوی شوهر تا مقطع دکترا اِدامه تَحصیل داده ؛ به محضِ عقد کردن از دانشگاه اِنصراف داده و تو مسیرِ برگشت به خونه یه جُفت دستکشِ ظرفشویی و پیشبند خریده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم پشتِ ماشینش نوشته : یا رقیه ! یا زینب ! ؛ بعد با همون ماشین افتاده دنبالِ آرمیتا و پارمیدا

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم پسره وقتی توو دسته زنجیر زن دختر دیده یه جوری با زنجیر خودشو زده که به سه ضرب جلو هیات نرسیده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره از بس پروتز کرده رفته استخر رو آب مونده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم کلاه کاسکِتِشو داده به دوست دخترِش که اگه بقیه دوست دختراش دیدنش بگه خواهرم بودِ

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم تو “جی تی اِی” پشت چراغ قرمز وایمیستاده

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم  زده به سیم آخر…اما یکی سیم آخرو زده به برق

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم رو تردمیل برعکس دَویده چاق بشه

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم

طرف به خاطر تنها عشقش میخواسته خودکشی کنه
ولی اون یکی مخاطب خاصش نذاشته !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم خانومه تو گوگل سرچ کرده
“قیمت سرویس طلای دختر خالم ؟”
گوگل هم پاسخ داده :
“دخترخالت گفته به کسی نگم”

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دوتا پسر داشتن تو خیابون راه میرفتن
به طلافروشی رسیدن وایسادن ویترینو نگاه کردن !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره مدل ابروهاشو
با مدل ابروهای مخاطب خاصش ست میکرده و بلعکس !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم دختره تو جمع فامیل گفته
یه مزاحم سیریش دارم دست از سرم برنمیداره
بعد پسر خالش گفته زر نزن فقط یه تک زنگ زدم شماره جدیدم بیفته ،
خودت ۴ روزه پیام میدی
دختره از اون به بعد دیگه مورد ایجاد نکرد !

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم پسره به دوست دخترش گفته اگه من بمیرم چیکار میکنی؟؟؟؟
دختره گفته:
.
.
.
.
واااااای خدا نکنه دیوونه من لباس مشکی مجلسی ندارم!!!

 

  •.•.•.•.•.•.•.• طنز مورد داشتیم •.•.•.•.•.•.•.•

 

مورد داشتیم یارو واسه دوس دخترش نامه مینویسه. خط آخرش هم مینویسه " خدیجه نامه رو میزارم کنار بلوکا بیا ورش دار 



:: موضوعات مرتبط: جوک و خنده، مورد داشتیم...، ،
:: برچسب‌ها: طنز, مورد داشتیم, خنده, جالب,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


استاتوس های خنده دار فیسبوکی

 ﺑﺎ ﯾﮑﯽ ﺁﺷﻨﺎ ﺷﺪﻩ ﺑﻮﺩم

ﭘﺮﺳﯿﺪ : ﺭﺍﺳﺘﯽ ﻣﺘﻮﻟﺪ ﭼﻪ ﻣﺎﻫﯽ هستی ؟؟ ﻣﻦ : آذر 
ﺭﻓﺖ......ﮔﻔﺘﻢ : ﮐﺠﺎ ﻣﯿﺮﯼ ؟
ﮔﻔﺖ : ﻣﻦ ﻟﯿﺎﻗﺘﺘﻮ ﻧﺪﺍﺭﻡ
ﯾﻪ ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺁﺩﻣﺎﯾﯽ ﻫﺴﺘﯿﻢ ﻣﺎ ﻣﺘﻮﻟﺪﯾﻦ آذر

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

به بعضیام باس گفت اینقدر روزها زود میگذره که
نفهمیدیم تو کی واس ما آدم شدی!

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

ﺩﺧﺘﺮﻩ ﺯﻧﮓ ﺯﺩﻩ ﺑﻪ ﺗﻌﻤﻴﺮﮐﺎﺭ ﮐﻮﻟﺮ ﻣﻴﮕﻪ
ﺁﻗﺎ ﮐﻮﻟﺮﻣﻮﻥ ﺧﺮﺍﺏ ﺷﺪﻩ میاین ﺑﺮﺍﯼ ﺗﻌﻤﻴﺮ؟
ﺗﻌﻤﻴﺮﮐﺎﺭ : ﺧﺎﻧﻢ ﮐﻮﻟﺮﺗﻮﻥ ﺁبیه؟
ﺩﺧﺘﺮ : ﻓﻘﻂ ﺩﻭﺭﺵ ﺁﺑﻴﻪ ﻭﺳﻄﺶ ﺳﻔﻴﺪﻩ !!
ﺧﺪﺍﻳﺎ ﺧﻮﺩﺕ ﺍﻳﻨﻮ ﺑﺬﺍﺭ ﺗﻮ ﺍﻭﻟﻮﻳﺖ

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

بعد از یه مدت اومدم پروفایلمو چک کنم که با کیا چت کرده بودم . . .
دیدم المیرا شده حسن !
سحر شده جمشید !
شقایق شده مهدی!
.
.
.
.
حالا عمق فاجعه اینجاست که من باجمشید اسم بچمونم انتخاب کرده بودم . . .

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

نگین که شمام وختی بچه بودین
دلتون میخواس از اون نونا که هایدی میخوره بخورین!

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

هر ﻣﺎﺩَﺭﯼ ﻣَﻨﻮ ﺗﻮ ﺧﯿﺎﺑﻮﻥ ﻣﯿﺒﯿﻨﻪ
.
.
.
.
ﺗﻮ ﺩِﻟِﺶ ﻣﯿﮕﻪ ﺍﯼ ﮐﺎﺵ این داماد ﻣَﻦ ﺑﻮﺩ
ﺑﻪ ﻫﻤﻴﻦ ﺳﻮﯼ ﭼﺮﺍﻍ ﻗﺴم

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

پسر عموم اومده خونمون میبینم داره از خوشحالی بال در میاره
گفتم شاید پزشکی قبول شده ازش پرسیدم چی شده؟
میگه سازمان سنجش برام شارژ ایرانسل فرستاده

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

از وقتى اومدم اینستاگرام روابط ديپلماتکم با خانوادم قطع شده
خدا کنه رو روابط اقتصاديم تاثير نذاره

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

ملت عکساشون دو نفره ست،
خاطره هاشون دو نفره ست،
تختاشون دو نفره ست،
مسافرتشون دو نفره ست ...
من بیچاره کامپیوترم دو نفره ست!
با این خواهرم شریکم!

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

کافيه از يکى خوشت بیاد
يا ميميره ، يا فلج ميشه ، يا عاشق يکى ديگست
در بهترين حالتم ميره خارج

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

پسرﺍ ﻫﯿﭽﻮﻗﺖ ﺩﻝ دخترا ﺭﻭ ﻧﺸﮑﻮﻧﯿﺪ!
.
.
.
ﺩﺳﺖ ﭘﺎ ﮔﺮﺩﻥ ﻭ ﺳﺘﻮﻥ ﻓﻘﺮﺍﺕ ﺩﺭ ﺍﻭﻟﻮﯾﺖ ﻫﺴﺘﻦ
ﻫﻤﭽﯿﻦ ﺑﺰﻧﯿﺪ کہ پودر شن
ﻭ ﻣﻦ ﺍﻟﻠﻪ ﺗﻮﻓﯿﻖ!

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

به درجه ای از خستگی رسیدم که
با هر نظر از طرف بقیه موافقم✔
خستم میفهمی؟؟؟؟ خستـــه ✘

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

طرف جرات نداره بقیه پولشو از راننده تاکسی بگیره
بعد میاد اینترنت میشه منتقد اجتماعی

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

اگر میخواین کسی به حرفتون توجه کنه
با این جمله شروع کنید :
"نمی‌دونم اینو بهت بگم یا نه..."

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

میگن بخند تا دنیا به روی تو بخنده
ما که خندیدیم دنیای نامرد هم محکم زد توی سرم و گفت نیشت رو ببند چرا میخندی؟
دنیا هم اعصاب نداره ها شما دقت کنین الکی نخندین

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

دیگه چیزی به ذهنم نمیاد.....
.
.
.
خودتون بخندید!
یه صلوات ختم کنید

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

دوستان سفر میرید مموری کارت گوشیتونو توی کامپیوتر خالی کنین
اینستاگرام درایو D نیست

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

بعضیام وقتی دارن با عابر بانک کار میکنن
جوری قیافه میگیرن
انگار دارن بانک مرکزی امریکا رو هک میکنن
شارژ ایرانسلتو بگیر برو کار داریم بااااااوو

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

درسته کار شاقی کرده نفر اول کنکور
ولی خب خداییش از نفر آخر هم باید تقدیر به عمل بیاد.
خب باید همه سوالارو غلط بزنه.
یعنی باید جواب درست رو بلد باشه

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

ﺁﻗﺎﯾﻮﻥ ﺍﻋﺘﺮﺍﺽ ﮐﺮﺩﻥ ﭼﺮﺍ ﺍﺳﻢ ﻫﻤﻪ ﺧﻤﯿﺮﺩﻧﺪﻭﻧﺎ ﺩﺧﺘﺮﻭﻧﺲ
ﺧﺪﺍﻭﮐﯿﻠﯽ ﺷﻤﺎ ﺣﺎﺿﺮﯼ ﺗﺎ ﻭﻗﺘﯽ ﻧﺴﯿﻢ ﻭ ﭘﻮﻧﻪ ﻫﺴﺖ
ﻏﻼﻡ ﻧﻌﻨﺎﯾﯽ ﺑﺰﻧﯽ ﺑﻪ ﺩﻧﺪﻭﻧﺖ!
ﻧﺨﻨﺪ ﭘﺎﺳﺦ ﺑﺪﻩ

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

فقط یه دختر میتونه وسط جلسه کنکور به عکس کارتش نگاه کنه بگه چقدر بد افتادم!!!

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

با اهميت ندادن به مردم به جاى قانع کردنشان
در وقت و انرژى صرفه جويى کنيد

 

********* استاتوس خنده دار *********

 

سـرقبـرمـن کـجـاست؟؟؟
ازمنـاطـق بـــسیـار دیـدنـی..زیـــبـا و مسرت بـخشی است که
مردان ایـرانــی بـرای سفر در تـعطیلات بـه همسـران خــود وعده میدهند!!
-کـجـابـریـــم؟؟
-سـرقـبـرمـن

 

منبع 

.بیتوته.



:: موضوعات مرتبط: جوک و خنده، ،
:: برچسب‌ها: خنده, جوک, خنده دار, استاتوس,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


7 ترفند آرایش که از آن بیخبرید!

 ما همیشه به دنبال مژه‌هایی بلند، درشت و پرپشت هستیم و حالا می‎خواهم ترفندی را معرفی کنم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند.

سا‎ل‎ها طول کشید تا من بتوانم مهارت‎ها و فنون مختلف آرایش را به عنوان یک هنرمند فعال در این زمینه بیاموزم. در این زمینه متوجه نکاتی شده‌ام که به من کمک کرده تا در کار خود موثرتر باشم. من یاد گرفته‌ام که برای اجرای یک آرایش زیبا و طبیعی نیاز نیست که در این کار حرفه‌ای باشید. این ترفندهای آرایشی نه تنها به صرفه‌جویی وقت شما کمک خواهند کرد، بلکه باعث زیباتر شدن آرایش شما نیز خواهند شد.

1 - از لخته شدن ریمل جلوگیری کنید
من از طرفداران ایده تعویض ماهانه ریمل هستم. اما بعضی وقت‌ها ناچار به استفاده از ریملی هستیم که لخته لخته شده است. اگر در همچین شرایطی گرفتار شده‌اید با اضافه کردن چند قطره چشمی لخته‌ها را باز کنید. این ترفند باعث می‌شود ریمل قدیمی شما مثل روز اول کار کند و تا زمانی که ریمل جدید بخرید نیازی به نگرانی ندارید.

2 - استفاده از لبه کارت ویزیت برای مژه
من این ترفند آرایشی را در مدرسه آرایش یاد گرفتم و هنوز هم از این ترفند استفاده می‌کنم. من از لبه یک کارت ویزیت برای ایجاد خط‌های مشخص‌تر و واضح‌تر به‎ روی مژه استفاده می‌کنم. این ترفند هنگامی که به دنبال آرایش دراماتیک مانند آرایش چشم گربه‌ای هستید به کمک شما خواهد آمد.

3 - خط کشیدن زیر پلک
ما همیشه به دنبال مژه‌هایی بلند، درشت و پرپشت هستیم و حالا می‎خواهم ترفندی را معرفی کنم که می‌تواند در این زمینه به شما کمک کند. در این ترفند آرایشی که غالبا از آن به کشیدن خط نامرئی نیز یاد می‌شود، شما به‌جای خط کشدن روی قسمت بالای لبه پلکتان، به قسمت زیری پلک خط می‌کشید. این کار باعث پرپشت به نظر آمدن مژه‌های شما خواهد شد. تصویر بالایی در سمت چپ چشمی آرایش شده بدون این ترفند و تصویر پایینی چشمی آرایش شده توسط این ترفند  را مشاهده می‌کنید. با اینکه تفاوت بین این دو نحوه آرایش جزئیست ولی این ترفند باعث ایجاد تفاوت بزرگی در ظاهر کلی چشم شما خواهد شد.

4 - سایه چشمی که به وضوح دیده می‌شود
تا به حال شده که سایه چشم پررنگی بخرید ولی بعد از استفاده  این سایه کمرنگ به نظر بیاید؟ برای جلوگیری از این مشکل باید قبل از استفاده از سایه چشم سطح پلک را با پودری کرم رنگ بپوشانید تا این پودر به عنوان زمینه‌ای برای سایه چشم عمل کند. بدین ترتیب رنگ واقعی سایه چشم مشخص خواهد شد. من شخصا برای این کار پودر MAC Paint Pot در رنگ Painterly را استفاده می‌کنم.

5 - فرچه زدن بدون استفاده از فرچه
اسفنج‌های تخم مرغی شکل وسیله‌ای مناسب برای آرایش بی دردسر و یکنواخت روی پوست صورت است. نتیجه استفاده از این اسفنج با فرچه یکسان بوده اما مزیت آن این است که استفاده از این اسفنج وجود خط‌های احتمالی که فرچه روی پوست به جا می‌گذارد را به همراه نخواهد داشت. کار با این اسفنج سریع بوده و تمیز کردن آن نیز به آسانی صورت می‌گیرد. این وسیله ماه‌ها دوام می‌آورد و نیاز به تعویض در زمان‌های کوتاه ندارد.

6 - فر دهنده مژه را گرم کنید
قبل از استفاده، به مدت سه چهار ثانیه فر دهنده فلزی مژه خود را تحت حرارت سشوار قرار دهید. گرم کردن این وسیله باعث می‌شود که مژه‎های شما همانند زمانی که از اتوی مو استفاده می‌کنید حالت بگیرند.

7 - پودر روی مژه
اگر به مژه‎هایتان قبل از استفاده از ریمل اندکی پودر بچه بمالید، پرپشتی مژه‌های شما بیشتر به نظر خواهد آمد. اندکی پودر بچه که زمینه ریمل قرار بگیرد باعث ایجاد تفاوتی چشمگیر در درشت به نظر آمدن مژه‌های شما خواهد شد.

منبع

.بیتوته و سیمرغ.



:: موضوعات مرتبط: ترفندهای آرایش!، ،
:: برچسب‌ها: ارایش, ترفند ارایش, ارایش خوب,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


مقابله با هوس ها

 جوان مجرد که امکان ازدواج ندارد و فشار زیادی متحمل می‌گردد، چه کند که مبتلا به زنا یا اسمتناء نگردد، چگونه می‌توان با وسوسه‌ها مبارزه کرد؟


مشکل ازدواج مشکل یک فرد خاص نیست بلکه مشکل میلیون ها جوان اعم از دانشجو و غیر دانشجو است که حل آن هم نیاز به کارهای فرهنگی مناسب، تأمین بودجه هنگفت، حل مسأله اشتغال و ده ها مسأله دیگر دارد و این کارها نیازمند زمان و کارهای کارشناسی صحیح می باشد که طبعا حل کامل آن در مدت زمان کوتاه چیزی شبیه معجزه است.

البته ممکن است هر کسی فکر کند فقط افراد نادری مثل او این حالت شدید شهوانی را دارند در صورتی که اینچنین نیست همه جوانان این نیاز جنسی را دارند.

شهوت جنسی یکی از نیازهای ضروری رشد جسم است که از یک سو ارضای آن لذت شدیدی دارد و از سوی دیگر سرکوب یا اِعمال ریاضت و سختی به آن، آثار سوء و تخریبی شدیدی بر جسم، روان، روح، اعصاب، اخلاق و حتی دین انسان وارد می‌کند.

عقل سالم در بدن سالم است. و بدن سالم، بدنی است که نیازهایش به موقع، بر اساس برنامه هدفمند و از طریق درست برآورده شود.

نه کسی حق دارد [و نه کار درستی است] که آن قدر مشغول نماز و روزه و ذکر گردد که حیات دنیوی، بدن و نیازهایش را فراموش کند و نه کسی حق دارد [و نه کار درستی است] که آن قدر متوجه حیات دنیا و ارضای نیازهای شهوانی گردد که خودش، راهش، کمالش و آخرتش را فراموش کند.

لذا فرمود:
«‌زُیِّنَ لِلنَّاسِ حُبُّ الشَّهَوَاتِ مِنَ النِّسَاء وَ الْبَنِینَ وَالْقَنَاطِیرِ الْمُقَنطَرَةِ مِنَ الذَّهَبِ وَالْفِضَّةِ وَالْخَیْلِ الْمُسَوَّمَةِ وَالأَنْعَامِ وَالْحَرْثِ ذَلِکَ مَتَاعُ الْحَیَاةِ الدُّنْیَا وَاللّهُ عِندَهُ حُسْنُ الْمَآبِ» (آل عمران، ۱۴)

ترجمه: دوستى خواستنی‌ها[ى گوناگون] از زنان و پسران و اموال فراوان از زر و سیم و اسب‏هاى نشاندار و دام‌ها و کشتزار[ها] براى مردم آراسته شده [لیکن] این جمله مایه تمتع زندگى دنیاست و [حال آنکه] فرجام نیکو نزد خداست.

بهترین و سالم‌ترین راه ارضای شهوت جنسی (چه برای زن و چه برای مرد) که سبب کمالات جسمی، روانی، روحی و معنوی گردد، همان ازدواج است.

منتهی، نظم لازم برای ازدواج به موقع را کنار گذاشتیم، توصیه‌ها و ملاک‌های اسلام را نادیده گرفتیم، ملاک‌های شخصی، قومی، عادتی، غربی، چشم و هم چشمی و باورهای غلط را جایگزین نمودیم و حال که دچار مشکل شده‌ایم از اسلام می‌پرسیم که پس ما چه کنیم؟!

مردان مجرد, جوان مجرد, مشکل ازدواج

پس چه کنیم؟
ارضای به موقع و درست غریزه شهوت از طریق ازدواج، بهتر‌ین راه و بهترین کار است. لذا فرمود دختران خود را زود شوهر دهید و برای پسران خود زود زن بگیرید – ازدواج را خدا آسان قرار داده، پس شما سختش نکنید.

اما ما (فرهنگ دست‌ساز غالب بر جامعه) همه حلقات یک زنجیره به هم پیوسته را شکافته‌ایم، و وقتی به حلقه شهوت جنسی که می‌رسیم، معطل و تحت فشار می‌ماینم و می‌گوییم: پس چکار کنیم؟! پاسخ منطقی این است که «یا اصلاح کنید و یا عواقبش را متحمل گردید.»

کار ما (جامعه) مثل این است که کسی احساس گرسنگی کرده باشد و ضرورت رفع این نیاز که اگر باقی بماند منجر به بیماری یا حتی مرگش می‌شود را درک کرده باشد، اما برای تهیه غذا، به جای نان، برنج، گوشت، لوبیا، روغن یا …، پاره آجر، قطعه آهن، کمی طلا و نقره، مقداری چرم و پشم گوسفند را در ظرف ریخته باشد، به آن هم نرسیده باشد تا آبش تمام شود و به قطعات داغ و بد بو منجر گردد، سپس بگوید: پس من حالا چه کنم؟ چه غذایی و چگونه بخورم؟!

بهترین و سالم‌ترین راه ارضای شهوت جنسی (چه برای زن و چه برای مرد) که سبب کمالات جسمی، روانی، روحی و معنوی گردد، همان ازدواج است.

منتهی، نظم لازم برای ازدواج به موقع را کنار گذاشتیم، توصیه‌ها و ملاک‌های اسلام را نادیده گرفتیم، ملاک‌های شخصی، قومی، عادتی، غربی، چشم و هم چشمی و باورهای غلط را جایگزین نمودیم و حال که دچار مشکل شده‌ایم از اسلام می‌پرسیم که پس ما چه کنیم؟!

چاره‌ها و بایدها و نبایدها؟
گرچه مشکلات گوناگون جامعه مانع ازدواج به موقع جوانان عزیز مى‏ شود ولی در عین حال با کاهش سطح توقعات و انتظارات و پرهیز از تشریفات غیر ضرورى و کنار گذاشتن بعضى رسومات فرهنگى و اجتماعى منفى، به تأخیر انداختن مراسم عروسى در دوران نامزدى و عقد و بعضى تدابیر دیگر مى‏توان از مشکلات مادى واقتصادى که فراروى بسیارى از جوانان مى‏ باشد نجات یافت.

خداوند در قرآن کریم مى‏ فرماید: «کسانى که تنگ دست مى‏ باشند دلهره فقر و عدم امکانات مادى نداشته باشند که از ناحیه فضل و رحمت خاص خداوندى در امر نکاح وازدواج کمک خواهد شد»

مردان مجرد, جوان مجرد, مشکل ازدواج

وعده ی خداوند را جدی بگیریم
وعده خداوند قطعى است و کسى نمى‏ تواند به آن بدبین باشد . پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) نیز مى‏ فرماید: «اگر کسى به این مطلب اعتقاد نداشته باشد به خداوند سوء ظن دارد آن ظلم و گناه بزرگى است»

در درجه اول سعى کنید با تدابیرى امر ازدواج خود را تسهیل کنید و موضوع را با والدین خویش مطرح کنید و از خداوند متعال کمک بخواهید و دعا کنید هم اسباب مادى ازدواجتان فراهم شود و هم همسرى قانع و شایسته که بتوانید در مشکلات مادى نیز شما را یارى کند به شما عطا نماید این از فضل و رحمت خداوند به دور نیست بلکه بسیار سهل و آسان است.

نباید به دلیل فقر و عدم امکانات مادى، اخلاق و ارزش‏هاى معنوى را از دست داد و با انجام بعضى کارها تمام قواى جسمى، روحى و روانى خود را نابود کرد و دچار عواقب سوء و پیامدهاى جبران‏ ناپذیر آن شد.

پس بنابراین در شرایط کنونی لازم است که اولاً خود جوانان در این عرصه تحولی ایجاد کنند و این سنّت‌ها و باورهای غلط را در خود و خانواده بشکنند.

ثانیاً والدین اصرار بر این ملاک‌های غلط ننمایند و بیشتر مساعدت کنند،

ثالثاً جوانان سعی کنند که دست کم غریزه شهوت را با تحریکات کاذب، مانند: بد حجابی (چه دختر و چه پسر)، جذبه خیابانی، چشم نوازی، روابط کم یا زیاد آزاد، تماشای عکس و فیلم و … تحریک نکنند تا فقط همان نیاز و فشار طبیعی که قابل کنترل است باقی بماند.

وعده خداوند قطعى است و کسى نمى‏ تواند به آن بدبین باشد . پیامبر اکرم(صلی الله علیه وآله) نیز مى‏ فرماید: «اگر کسى به این مطلب اعتقاد نداشته باشد به خداوند سوء ظن دارد آن ظلم و گناه بزرگى است»

اگر گفته شد که هیچ کدام این کارها نمی‌شود، حالا بگویید چه کنیم؟ دیگر پاسخی ندارد. مثل این است که به پزشک بگویند: هیچ یک از دستورالعمل‌هایت را اجرا نمی کنیم، ولی بگو چگونه بهبود یابیم؟!

معلوم است که اگر راه حلال بسته شود، راهی جز حرام باقی نمی‌ماند. اگر ازدواج (چه دائم و چه موقت) صورت نپذیرد، راهی جز الیعاذ بالله زنا، استمناء یا ریاضت، که هر سه حرام است، باقی نمی‌ماند.

 

کنترل مثبت غریزه
غریزه جنسى اگر با ازدواج مهار نگردد، مطلوب‏ترین راه تسلط بر آن، کنترل مثبت است و آن پرهیز از صحنه‏ ها و کارهایى است که به تحریک این غریزه مى‏انجامد.

این نوع از کنترل، که در حقیقت جنبه‏ ى پیشگیرى دارد هم راحت است و هم بى‏ زیان و بلکه مفید و راحت است، زیرا در این صورت همچون وسیله نقلیه ‏اى است با سرعت معمولى و قانونى که در مواجهه با خطر، مهار آن زحمت چندانى ندارد و بى‏زیان است،

زیرا با این حال کنترل غریزه فشارى بر جسم و روان تحمیل نمى‏ کند تا به آن صدمه‏ اى وارد شود و مفید است چون موجب مى‏ شود مغز و اعصاب و قواى بدن در حالت عادى به سر برند و تعادل روانى شخص محفوظ بماند وانرژى و سرمایه‏ هاى جسمى و روحى او بیهوده مصرف نشوند.

برخلاف ماشینى که با سرعتى بسیار فراتر از حد شناخته شده و معمول خود سیر مى‏ کند که چه بسا به کلى اختیار آن از دست صاحبش بیرون رفته و مصیبت‏هایى به بار آورد و کنترل آن هم در صورت تحقق، صدها زیان و رنج و زحمت و اضطراب براى وسیله و صاحب آن به همراه دارد.

خداوند در قرآن کریم مى‏ فرماید: «باید کسانى که قدرت و وضعیت مساعد براى ازدواج ندارند عفت پیشه کنند»

 

منابعش

دلگرم و بیتوته



:: موضوعات مرتبط: مقابله با هوس ها!، ،
:: برچسب‌ها: هوس, ترک استمناء, ترک خود ارضایی, غریزه جنسی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


5 شهر توریستی و ارزان

  شهر توریستی و ارزان از کشورهای مختلف دنیا برای توریسم های جهان در این گزارش معرفی می شود.


 نگوسیگالپا مرکز هندوراس در آمریکای مرکزی
نهمین شهر ارزان دنیاست (توجه کنید در این مقاله به شهرهای توریستی می پردازیم، وگرنه در قاره آفریقا، شهرهایی وجود دارند که خیلی ارزانتر است). در مرکز این شهر، آپارتمان دو خوابه برای اجاره ماهی 700 دلار است، در صورتی که اگر همین آپارتمان را در هنگ کنگ اجاره کنید باید 7 هزار دلار بدهید، ضمن اینکه مکان های گردشگری زیادی هم در این شهر خواهید دید و نسبت به مکزیک همسایه شمالی اش خیلی به صرفه تر است.

 

 بندر کراچی
بزرگترین شهر پاکستان، ارزانترین شهر توریستی دنیا نام گرفته است. اجاره بهای یک آپارتمان دو خوابه لوکس در بالای شهر تنها 350 دلار است، اجاره همان آپارتمان در نیویورک 4500 دلار می باشد، یعنی چیزی حدود 13 براتبر بیشتر. بله، کراچی ارزان ترین شهر دنیاست.

  

کلکته در هندوستان
در رده هفتم قرار دارد، یک وعده فست فود در کلکته 3 دلار برای شما آب می خورد، حال مقابل آن مسکو را قرار دهید که باید 20 دلار بپردازید.
  

تونس
اجاره ماهانه یک آپارتمان در این شهر شمال آفریقا، تنها 500 دلار است؛ در حالی که در توکیو شما باید حدود 4900 دلار بپردازید. گرچه انقلاب در این کشور باعث شد که گردشگران زیادی را از دست بدهداما رفته رفته دوباره توریست ها پایشان به این شهر باز شده است، از ایران هم به تونس نتور می برند.  

 اسلام آباد، پایتخت پاکستان
دومین شهر ارزان جهان ... هر ساله توریست های زیادی از اروپا به این شهر ارزان می روند و البته از آنجا هم به هندوستان سفر می کنند. 

 

 

منبع کمکی 

بیتوته.

 



:: موضوعات مرتبط: شهرهای توریستی و ارزان، ،
:: برچسب‌ها: شهر توریستی, توریست, شهر ارزان, شهر خوب,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


آموزش ترفند های جالب و کاربردی فیس بوک

 آموزش و ترفندهای جالب و کاربردی فیس بوک

فیس بوک یکی از پرطرفدارترین سایتهای اجتماعی در دنیا است که هر روز استفاده های مختلفی از آن می شود.

1. افزودن Dislike به پیامتان

دکمه لایک به صورت خودکار زیر تمام مطالبی که در فیس بوک منتشر می کنید وجود دارد اما اگر خواستید مطلبی را منتشر کنید و به دوستانتان اجازه دهید تا با کلیک بر روی لینکی بتوانند اعلام کنند که از مطلب شما خوششان نیامده، باید از نرم افزار Status Magic استفاده کنید.

 

2. چگونه مطالب منتشر شده را از دید افراد خاصی پنهان کنیم


گاهی ممکن است بخواهید مطلبی را در فیس بوک منتشر کنید اما عده خاصی نتوانند انرا ببینند. با کلیک کردن بر روی account و انتخاب تنظیمات عمومی حریم خصوصی یا همان general privacy settings می توانید تعیین کنید که مطالب را که منتشر می کنید برای چه گروهی قابل مشاهده باشد.

 

اما می توانید کنترل بیشتری بر روی مطالب منتشر شده و خوانندگان آنها داشته باشید.پس از کلیک کردن در جعبه تایپ متن که بر روی دیوارتان در فیس بوک قرار دارد یک علامت قفل ظاهر می شود که با کلیک بر روی آن گزینه Customize می توانید نام یک لیست از دوستان و یا حتی نام یک نفر را وارد کنید تا مطلب شما تنها برای آنها قابل مشاهده باشد و یا تنها این افراد نتوانند آنرا ببینند.

3. ارسال مطالب در زمان تعیین شده به صورت خودکار


یکی از ساده ترین ابزارها برای انتشار یک مطلب در زمان مشخص سرویس ساده Later Bro است. کافیست با اکانت خود وارد این سایت شده، منطقه زمانی خود را انتخاب کرده و ساعت و تاریخ انتشار را نیز تعیین کنید.

 

4. چگونه افراد را در مطالب منتشر شده تگ بزنیم


برای این کار کافیست هنگام علامت @ را تایپ کرده و بلافاصله شروع به تایپ نام دوستتان همانگونه که در فیس بوک آمده کنید. لیست دوستانی که نامشان با حرف تایپ شده شروع می شود نیز در همین هنگام به شما نمایش داده می شود.  پس از انتشار مطلب نام دوست شما تبدیل به لینک خواهد شد و اشاره به پروفایلش خواهد داشت. علاده بر این نشان @ را هم نخواهید دید.

5. مشاهده تمام مطالب عمومی منتشر شده در فیس بوک

اگر دوست دارید ببینید چه مطالبی در سراسر دنیا در فیس بوک منتشر می شود می توانید از سایت Open book استفاده کنید. این سایت تمام مطالب منتشر شده که با تنظیم حریم خصوصی everyone منتشر شده اند را نمایش می دهد.

 

6. آمار در فیس بوک


اگر علاقه دارید بدانید تا به حال چند مطلب در فیس بوک منتشر کرده اید؟ نرم افزار Status Statistics علاوه بر این، اطلاعات دیگری را هم در اختیار شما قرار می دهد. با این نرم افزار خواهید توانست لیست کاملی از مطالبی را که منتشر کرده اید را خواهید داشت و به راحتی می توانید در این لیست به جستجو بپردازید و مطالب قبلی منتشر شده خودتان را بیابید. همین طور این سایت نموداری را در اختیارتان می گذارد که توسط آن می توانید اطلاعات آماری کاملتری را داشته باشید.
 
منبع
پریناز


:: موضوعات مرتبط: ترفندهای فیس بوک!، ،
:: برچسب‌ها: ترفندستان, ترفند کاربردی, ترفند جالب, ترفند مفید, ترفند فیسبوک, فیس بوک,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


20 ترفند فیس بوک!

 امروزه خیلی ها از شبکه های بزرگ اجتماعی همانند twitter و facebook و myspace استفاده میکنند و به دلیل گستردگی این شبکه ها یادگیری آنها بسیار جذاب میباشد خوب امروز میخوام ویژگی هایی از فیس بوک را برای شما شرح بدم که ممکنه از همه انها مطلع نباشید.

 

1.چگونه چت فیس بوک را در ساید بار فایرفاکس قرار دهیم؟

اگر از فایرفاکس استفاده میکنید میتوانید چت فیس بو ک را در سایدبار خود قرار دهید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

2.چگونه آلبوم های عکس فیس بوک را دانلود کنیم؟

FacePAD: Facebook Photo Album Downloader به شما این اجازه را میدهد تا بتوانید آلبوم های فیس بوک و رویداد ها و همچنین گروه های دوستان خود را با یک کلیک دانلود کنید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

3.چگونه عکس های فلیکر را در فیس بوک به نمایش بگذاریم؟

Flickr2Facebook یک آپلودر غیر رسمی فلیکر به فیس بوک است که به شما اجازه آپلود عکس از فلیکر را میدهد

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

4.چگونه فیس بوک را بدون استفاده از فیس بوک آپدیت کنیم؟

hellotxt و Ping.fm هردو طرح های معرفی سده ای هستند که به مدیران فیس بوک اجازه آپدیت صفحات را میدهند

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

5.چگونه پیغام های فیس بوک را زمانبندی کنیم؟

Sendible به شما اجازه زمانبندی پیام ها را میدهد بنابر این شما میتوانید در آینده به دوستان و مشتریان خود پیام ارسال کنید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

6.چگونه با کسی در فیس بوک دوست شویم و او را در قسمت حالات افراد پنهان کنیم؟

Makeuseof شما را راهنمایی میکند که چگونه باید استچو های افراد را در فیس بوک پنهان کرد

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

7.چگونه میتوانیم یک آلبوم عکس دانشکده ای از عکسهای فیس بوک دوستان خود در این سایت بسازیم؟

برای این کار روی تب دوستان کلیک میکنیم و بعد در قسمت باز شده روی بیشتر کلیک میکنیم از قسمت انتخاب تنظیمات دراپ داون وحالا آلبوم عکس دانشکده ای شما آماده است

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

8.چگونه بفهمیم که دوستان فیس بوکیمان ما را به صورت مهرمانه پاک یا بلاک کرده اند؟

X-Friends یک ابزار منحصر به فرد برای دنبال کردن دوستانی است که از فیس بوک ناپدید شدند

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

9.چگونه فقط عکس های انتخاب شده را در صفحه پروفایل نمایش دهیم؟

برای این کار میتوانید از مداد کنار عکس ها کمک بگیرید و اسم دوستانی را که میخواهید در صفحه نمایش داده شوند را در آن تایپ کنید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

10.چگونه میتوان تبلیغات فیس بوک را حذف کرد؟

با Facebook: Cleaner میتواند همه تبلیغاتی را که به صورت اجباری مشاهده میکنید پاک کند

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

11.چگونه به طور همزمان عکس های فیس بوک روستان را در مایکروسافت اوتلوک داشته باشیم؟

OutSync برنامه رایگانی است که به شما این امکان را میدهد

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

12.چگونه حالت فیس بوکی خود را در وردپرس نکایس دهیم؟

برای این کار باید از فیس بوک اتچو فید و آر اس اس وردپرس کمک بگیریم

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

13.چگونه پست های وبلاگ خود را در صفحه فیس بوکمان پست کنیم؟

Wordbook به شما این اجازه را میدهد که پست های وبلاگ خود را در صفحه فیس بوک نمایش دهید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

14.چگونه از چت فیس بوک در دسکتاپ خود بهره ببریم؟

Gabtastik و digsby دو مسنجری هسنتد که به شما این اجازه را میدهند

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

15.چگونه میتواتن به راحتی یک تست را در فیس بوک ساخت؟

با استفاده از برنامه LOLapps میتوانید تست های فیس بوک را ساخته و به اشتراک بگذارید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

16.چگونه خود را از دید دوستان در چت فیس بوک مخفی کنیم؟

میتوانید برای این کار به قسمت دوستان آنلاین رفته و خود را مخفی کنید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

17.چگونه آپدیت های فیس بوک را با ایمیل دریافت کنیم؟

NutshellMail به شما کمک میکند تا این مار را انجام دهید

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

18.چگونه استچو فیس بوک خود را از فایرفاکس به روز کنیم؟

FireStatus یک ابزار برای آپدیت استچو میباشد

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

19.چگونه فیس بوک را در دسکتاپ خود داشته باشیم؟

Seesmic Desktop, Facebooker, Xobni, Facebook Sidebar Gadget, Scrapboy و Facebook AIR application برنامه هایی هستند مه به شما کمک خواهند کرد

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک

 

 

20.چگونه اکانت فیس بوک خود را پاک یا غیر فعال کنیم؟

 

صفحه فیس بوک, ترفند فیس بوک


منابع
بیتوته 
و پایگاه تخصصی توسعه


:: موضوعات مرتبط: ترفندهای فیس بوک!، ،
:: برچسب‌ها: ترفند, فیس بوک, فیس بوق, ترفندهای کاربردی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


غذاهای سریع

 به جاست كه تعدادی غذای سبك كه راحت هم آماده می‌شوند در آستین داشته باشیم تا بتوانیم مثلاً شام را فقط در چند دقیقه حاضر كنیم.


سالاد 15 دقیقه ای میگو و آووكادو

این سالاد میگو كه خیلی سریع و آسان آماده می‌شود ، طعم بسیار جالبی دارد و این امكان را برای شما فراهم می‌كند كه در كنار فواید سبزیجات از خواص میگو نیز سود ببرید.غذایی سبك و كامل یا سالادی با ارزش در كنار غذا .

مدت زمان مورد نیاز برای تهیه این سالاد : 15 دقیقه

مواد لازم :

 میگوی سایز متوسط  180 گرم
 گوجه فرنگی متوسط  1 عدد
 پیازچه ریز شده  3 عدد
 سیر بزرگ له شده  1عدد
 آبلیموی تازه  2 قاشق سوپخوری
سركه بالزامیك 1 قاشق سوپخوری
آووكادوی بزرگ و سفت 1 عدد
گشنیز خرد شده 1 قاشق سوپخوری
نعنای تازه خرد شده 1 قاشق سوپخوری
 دانه كدو تنبل ساطوری شده 2 قاشق سوپخوری
نمک و فلفل
برای مزه دار كردن
روغن زیتون خالص برای مزه دار كردن مقداری
كاهوی كوچك 1 عدد
فلفل دلمه ایی قرمز 1 عدد


میگوی سایز متوسط ( به منظور تازگی بیشتر ، میگوی فریز شده خریداری كنید ) كه دم آنها گرفته شده است.
 گوجه فرنگی متوسط كه دانه هایش گرفته و خرد شده باشد.
 آووكادوی بزرگ و سفت را به قطعه های 13 سانتی خرد شده باشد. 
فلفل دلمه ایی قرمز كه باریك خرد شده باشد.
كاهوی كوچك كه برگ های بیرونی آن گرفته شده باشد.

 

طرز تهیه :

1. بگذارید یخ میگوها كاملاً باز شود( اگر آنها را پخته و آماده خریده اید) و سپس با دستمال كاغذی حوله ای خشك كنید.

2. همه مواد به جز كاهو را با میگو در كاسه ای بزرگ مخلوط كنید. برای طعمی ‌مطلوب تر مواد را در همین حالت به مدت 15 دقیقه یا بیشتر در یخچال بگذارید . البته بدون این كار نیز طعم خوبی خواهد داشت. سپس مواد را بر بستری از كاهو سرو كنید.

برای 4 نفر :

پیشنهادی برای سرو كردن : با سوپ رشته خوشمزه سرو شود.

نكته های آشپزی سالم

با خرید میگوی آماده و فریز شده ، ‌می‌توان اطمینان حاصل كرد كه كه این میگوها تا جایی كه ممكن است تازه هستندبه دلیل اینكه میگوهایی كه به صورت یخی وارد مغازه ها می‌شوند ، به محض آب شدنشان ، تازگی خود را از دست می‌دهند .این دستور غذایی به منظور سرعت و سهولت بیشتر ایجاد شده است.بنابراین ما میگویی استفاده كرده ایم كه پخته و آماده باشد .

در صورت داشتن وقت اضافه ، با خرید میگوی خام و پختن آن در خانه ، سالاد ما طعم بهتری خواهد داشت. همچنین این مسئله بسیار مهم است كه آب میگو ها كاملاً گرفته شده باشد در غیر این صورت طعم سالاد شما خراب خواهد شد. علاوه بر این باید دقت شود كه آووكادوی شما رسیده اما هنوز كمی‌سفت باشد وگرنه در صورت شل بودن آووكادو سالاد شما جلوه چندانی نخواهد داشت.

سالاد سیسار سالم

گونه سالم تر سالاد سیار دارای كلسترول كمتری نسبت به دیگر انواع این سالاد پرطرفدار است اما هنوز هم طعم جالبی دارد.برای یك ناهار كامل شما می‌توانید مقداری سینه مرغ پخته به این سالاد اضافه كنید.

 مدت زمان مورد نیاز برای تهیه این سالاد : 10 دقیقه

مواد لازم:

2 عدد كاهوی بزرگ كه برگ های بیرونی آن گرفته شده باشد

اختیاری : یك چهارم فنجان گردو

مواد لازم برای سس :


 ارده  2قاشق سوپخوری
 كنسرو ماهی كولی  1 عدد
 سیر متوسط ریز شده  4 عدد
 آبلیمو  2 قاشق سوپخوری
 سركه بالزامیك 2 قاشق سوپخوری
روغن زیتون خالص 2 قاشق سوپخوری
نمك و پودر فلفل سیاه برای مزه دار كردن مقداری


كنسرو ماهی كولی ، كه روغن آن كشیده و با آب شسته شده است
طرز تهیه :

كاهوها را شسته ،خرد كرده و خشك كنید . سعی كنید تا جایی كه ممكن است كاهوها را خوب خشك كنید.تا سس سالاد آبكی نشود.مواد سس را مخلوط كرده و برای 1 تا 2 دقیقه هم بزنید .در آخر روغن زیتون را كم كم اضافه كنید . به اندازه تمایل سس و گردو بر روی كاهو ها بریزید. مقداری از این سس باقی می‌ماند كه می‌توان آن را به خوبی تا مدت دو هفته در یخچال نگه داشت.

 نكته های آشپزی سالم :

تا جایی كه می‌توانید كاهوها را خوب خشك كنید تا سس آن آبكی نشود. اگر شما یك سالاد سیسار سالم با ماهی كولی بخواهید ، این سس برای شما بهترین است . اگر ماهی كولی دوست ندارید ، اشكالی ندارد ، می‌توانید آن را اضافه نكنید اگرچه طعم سالاد با ماهی كولی بهتر است .

 

منابع

سایت

سیمرغ 

بیتوته



:: موضوعات مرتبط: غذای سریع، ،
:: برچسب‌ها: غذای راحت, عذای سریع, غذای ساده,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


برنامه نویسی به زبان php

 بنام خدا

سلام امروز چندتا کتاب اموزش زبان برنامه نویسی php میزارم امیدوارم که به دردتون بخوره و مفید واقع بشه....

 

لینک دانلود کتاب اول         حجم کتاب حدود 2.37

  نسخه: PDF
  تعداد صفحات: 135 صفحه

 

کتاب دوم

عنوان : کتاب آموزش php به زبان ساده
موضوع : آموزش برنامه نویسی وب
نویسنده : محمدرضا حسینیان راوندی
زبان : فارسی
نوع فایل : PDF
حجم : 300KB
تعداد صفحات : 39

لینک دانلود کتاب دوم 

رمز فایل کتاب دوم.... www.iranmeet.com

توضیحات کتاب :
این کتاب به صورت ساده به آموزش php می پردازد. برای خواندن این کتاب شما نیاز به دانستن اصول برنامه نویسی هستید با وجود تعداد صفحات اندک در این کتاب تقریبا مطالب بنیادبن و اساسی زبان php به صورت مختصر شرح داده شده است.
php یک زبان برنامه نویسی است که شما می توانید برای برنامه نویسی سمت سرور در طراحی وب از آن استفاده کنید.

 

کتاب سوم

نوع فایل : PDF
زبان : فارسی
حجم 49974 (کیلوبایت) یا 49
تعداد صفحات:233

از ویژگی های این کتاب :
این EBook زبان پی اچ پی یا PHP را به صورت کامل آموزش داده البته کتابهای دیگری که این زبان را آموزشداده اند در سایت موجود است 
شما به وسیله جستجو در سایت می توانید بهترین مطالب رو در زمینه PHP پیدا کنید سایت ایران میت بهترین ها را برای شما آرزو دارد.

پسورد : www.iranmeet.com

لینک دانلود کتاب سوم

کتاب آموزش PHP

 

 

منابع

باشگاه خبرنگاران

ایران میت



:: موضوعات مرتبط: برنامه نویسی، ،
:: برچسب‌ها: php, اموزش ساده php, برنامه نویسی ساده,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


جوک متفرقه :)

 ﺍﺻﻦ ﭘﻮﻝ ﮐﻪ ﺩﺍﺷﺘﻪ ﺑﺎﺷﯽ؛
.
.
.
ﮐﭽﻠﯿﺖ ﺷﯿﮏ ﻭ ﻗﺸﻨﮕﻪ!
ﺷﯿﮑﻢ ﮔﻨﺪﺕ ﻣﺮﺩﻭنس!
ﭼﺎﻗﯿﺖ ﻫﻢ ﺑﺎ ﻧﻤﮑﻪ…
ﺗﯿﮑﻪ ﻫﺎﯼ ﺑﯽ ﻣﺰهﺕ ﺑﻪ ﺩﻝ ﻣﯿﺸﯿﻨﻪ!
ﻫﯿﺰ ﺑﻮﺩﻧﺖ ﺟﺬﺍﺑﻪ!
ﺁﺭﻭﻍ زدنت ﺭﻭ ﮐﻪ ﻧﮕﻮ؛ ﻧﻔﺴﻪ…

....................................................

میدونید چرا لاک پشت نماز نمیخونه؟؟؟
چون لاک.داره و وضوش باطله!
خدایی اطلاعاتی که در اختیارتون میذارم رو هیچکس
تا آخر عمرتونم در اختیارتون نمیذاشت؟
من برم به اکتشافات بعدیم برسم

///////////////////////////////////////////////

پشت هر آدم موفقي
.
.
.
.
.
اينترنت قطع شده وجود داره

///////////////////////////////////////////////////

کصافط تر وخائن تراز شیر آبی و قرمز مستراح اون تخمه ژاپنی که تو ظرف آجیل فیگور بادوم میگیره :|

//////////////////////////////////////////////

اینایی که میگن ساقه طلایی اِله و بِله و تشنه میشیم و اینا
اینارو کاریشون نداشته باشین اینا تا حالا نان برنجی نخوردن ببینن چجورری آدمو نابود میکنه...
:|

//////////////////////////////////

به بعضیا باس گفت عزیز من این چیز هایی که الان برا من تعریف کردی نشانه تخیل سرشارته ...!! واقعا باس بهت آفرین گفت .... 
والـــــــــا بااین چرت و پرتایی به اسم خاطرات برامون تعریف میکنن ...

//////////////////////////////////////

موز کیلویی 5000 تومان!!!!!!

فقط به میمون حسودیمون نشده بود که شد

//////////////////////////////////////

ﺭﻓﺘﻢ ﺩﺭﻣﻮﻧﮕﺎﻩ ,ﻣﻨﺸﯿﻪ ﻣﯿﮕﻪ : ﻣﺮﯾﺾ ﺷﻤﺎﯾﯿﺪ؟
ﮔﻔﺘﻢ ﭘَــــ ﻥَ ﭘَــــ ﻣﻦ ﻣﯿﮑﺮﻭﺑﻢ , ﺍﻭﻣﺪﻡ ﺧﻮﺩﻣﻮ ﻣﻌﺮﻓﯽ ﮐنم!

////////////////////////////////////////

یکی از فانتزی هام اینه که این مسعود روشن پژوه رو بندازم تو یک استخر پر از تمساح و بعد بگم حالا بیا بیرون. یک و یک و یک ، دو و دو دو سه و سه

///////////////////////////////

راز خود را به یک زن لال بگویید
تا به اذن پروردگار شفا پیدا کند!

//////////////////////////

هواپيماي ايران ساعت ٩.١٧ پرواز كرده ٩.٢٠ سقوط كرده
.
.
.
.
دم برادران رايت گرم اولین هواپيماشون حداقل ٢٠ دقيقه رو هوا بود ...

///////////////////////

آقا یکی بیاد به این پوست من بفهمونه
.
.
.
.
.
.
یکی دیگه گردو میخوره من جوش میزنم O_O

/////////////////////////////

آقا فک کنم بنیامین قبل از اینکه خواننده بشه،تدریس میکرده... 
اونم توی چن تا رشته...قبول ندارین،برین آهنگاشو گوش کنین...
به شلوار باب اسفنجی قسم راس میگم...دیروز داشتم به یکی از آهنگاش گوش میدادم به این نتایج رسیدم...

*وای چه دورانیه،دورانیه،هیجانیه(فک کنم منظورش فرجه ی امتحاناست)
*نوسانیه،جریانیه،ارتعاشاتش بنیانیه(بچه های فیزیک دقت داشته باشین،این قسمت مربوط به شما میشه)
*کهکشانیه،کیهانیه(بچه های نجوم،اخترشناسای محترم،حواستون پرته چرا؟)
*آتش فشانیه،فورانیه(بچه های زمین شناسی بیاین وسط که داریم بدبخت میشیم،الانه که همه چی نابود شه)
*عصبانیه،سرطانیه،همگانیه(بچه های پزشکی این قسمتو جدی بگیرین)
*بحرانیه،که جهانیه(بچه های اقتصاد..عملکردتون خیلی ضعیفه،گند زدین... بابحران مواجه شدیم)
 



:: موضوعات مرتبط: جوک و خنده، ،
:: برچسب‌ها: خنده, اس ام اس, شوخی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


سیب

 شروع فصل پاییز یعنی وارد شدن به فصل سیب های خوش رنگ و عطر پاییزی و خوردن انواع دسرها ، نوشیدنی ها و سایر محصولات این میوه شیرین و آب دار. سیب به عنوان میوه ای اساسی برای حفظ سلامتی ، سالیان سال است که بین مردم شناخته شده است و حتی ضرب المثل های فراوان به زبان های مختلف در توصیف فواید این میوه بهشتی وجود دارد و به راستی که این میوه دارای مزایای منحصر به فرد از نظر حفظ سلامتی و افزایش طول عمر می باشد. از بین تمام میوه ها ، سیب بیشتر از بقیه حاوی پکتین می باشد. پکتین نوعی فیبراست که دارای مزایای منحصر به فردی می باشد. همچنین دارای فیتوشیمیایی ها، کورستین، تانین و آنتی اکسیدان هایی است که همگی آنها سلامت بیشتری را برای انسان به ارمغان می آورد. در ادامه به 5 مورد از مهمترین فواید سیب اشاره می کنیم:


به گزارش سلامت نیوز، این میوه بهشتی خواص فراوانی از لحاظ دارویی دارد و نقشی بسزا می تواند در سلامت افرادی که این میوه را به طور مرتب مصرف می کنند ایفا کنند که به برخی از آنها اشاره می کنیم.

 


خواص سبزیجات-خواص میوه ها سبزیجات و سلامت - فواید سیب در سلامت

بهبود عملکرد دستگاه گوارش

سیب به خاطر داشتن مقدار فراوان پکتین، ماده مغذی مناسب برای

رژیم غذایی

 است. البته این نوع فیبر در مرکبات، انواع آلو وسایر میوه ها و سبزیجات وجود دارد ولی مقدار آن درسیب بیشتر است.پکتین باعث افزایش حجم مدفوع و فشار مایعات شده و بنابر این به درمان یبوست، اسهال و به طور کلی سلامت عمومی دستگاه گوارش کمک می کند.همچنین باعث کاهش شیوع تومورهای کولون و سرطان این بخش می شود.


کاهش کلسترول
مطالعات نشان می دهد که خوردن 3 سیب 

روزانه

 به مدت 3 ماه باعث کاهش کلسترول خون تا 20 درجه می شود. پکتین موجود در سیب به عنوان منبعی شگفت آور از فیبر های رژیمی باعث زدودن کلسترول LDLاز خون می شود. همچنین آنتی اکسیدان کورستین موجود در سیب مانع از جمع شدن کلسترول LDL در رگ های خونی می شود. لذا به عنوان بهترین پیش غذا معرفی شده است.


کاهش خطر سرطان


سیب تنها مانع از سرطان کولون نیست بلکه به دلیل داشتن کورستین، فلاونوئید ها و فیتو شیمیای ها مانع از فعالیت رادیکال های آزاد می شود. بعلاوه فیتوشیمیایی ها علیه کارسینوژن عمل کرده و به پیشگیری از سرطان کمک می کند و این بدان معنا است که خوردن سیب مانع از بروز سرطان ریه، پروستات و .....می شود.


افزایش طول عمر


تاکنون تحقیقات زیادی برای یافتن سرچشمه جوانی انجام شده است و همه آنچه تاکنون بدست آمده عبارتند از مبارزه با استرس های 

روزانه

 و خوردن سیب است. فیتوشیمیایی های موجود در سیب مانع از بروز 

دیابت

 ، فشار خون ، بیماری های قلبی و سایر  شرایطی می شود که به طور چشمگیر سلامت و زندگی افراد را به خطر می اندازد.

جلوگیری از ریزش مو

در پزشکی چینی ریزش مو به عنوان نشانه ای از کاهش تراوشات 

کبد

 ی شناخته شده است و در این میان سیبو سایر میوه ها و سبزیجات کمک موثری برای بازسازی دوباره این تراوشات است. بعلاوه  خونی که به فولیکولهای مو می رسد را سرشار از مواد مغذی می کند.

 

بقیش در ادامه مطلب.......................



:: موضوعات مرتبط: سیب!، ،
:: برچسب‌ها: سیب, سیب ترش, خواص انواع سیب, سیب سرخ,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


اشاره قرآن به مخلوط نشدن اب شور و شیرین

 اقیانوس شناسان اخیرا کشف کرده اند که وقتی دو دریا به هم می رسند با یک دیگر ترکیب نمی شوند آب دو دریای همسایه به دلیل وجود نیروی کشش سطحی ترکیب نمی شوند.

آب دریاهای مختلف غلظت های متفاوتی با هم دارند.و کشش سطحی ایجاد می کنند گویی که دیواره نازکی بین آن دو برپا شده است.

در اقیانوس اطلس جریان آب شیرینی وجود دارد که آن را گلف استیریم می نامند این جریان عظیم از سواحل آمریکای مرکزی حرکت می کند و سراسر اروپا را طی می کند و به سواحل اروپای شمالی می رسد.عرض این جریان 150 کیلومتر و عمقش حدود 800 متر و سرعتش 160 کیلومتر می باشد.و حرارت آن با آبهای اطرافش 10 تا 15 درجه تفاوت دارد و در آنجا هزاران کیلومتر آب وجود دارد که با آبهای اطراف خود مخلوط نمی شوند.و در آنها موجودات زنده هم زندگی می کنند.

این خاصیت در بسیاری از رودخانه ها از جمله رودخانه های کشور خودمان نیز وجود دارد.

همچنین در کشور مصر نیز هیئتی اکتشافی از دانشگاه مصر دریافتند که آبهای خلیج عقبه از نظر خواص شیمیایی و فیزیکی با آبهای دریای احمر تفاوت دارند و با آن مخلوط نمی شوند همچنین در جایی که دریای احمر به اقیانوس هند می رسد نیز این خاصیت وجود دارد.

این پدیده در دریاری مدیترانه و اقیانوس اطلس که در تنگه جبل الطارق به هم می رسد دیده می شود اما به دلایلی مانند دما میزان شوری و شیرینی از هم جدا می شوند.

تصویر مربوط به تنگه جبل الطارق است که 13 کیلومتر بین دریای مدیترانه و آتلانتیک مرز وجود دارد که از همدیگر جدا می شوند و از هم جدا نمی شوند.

در شهر توریستی اسکاگن در دانمارک در جایی که دریای بالتیک و شمالی به هم می پیوندند این پدیده دیده می شود.

در سوره الرحمن آیات 19-20-21-22 به این موضوع اشاره شده است:

مَرَجَ الْبَحْرَیْنِ یَلْتَقِیانِ (19) بَیْنَهُما بَرْزَخٌ لا یَبْغِیانِ (20)  فَبِأَیِّ آلاءِ رَبِّکُما تُکَذِّبانِ (21) یَخْرُجُ مِنْهُمَا اللُّؤْلُؤُ وَ الْمَرْجانُ (22) 

19. دو دریا را به گونه ای روان کرد که با هم برخورد کنند.20. اما میان آن دو حد فاصلی است که به هم تجاوز نمی کنند.21. پس کدامین نعمتهاى پروردگارتان را انکار مى‏کنید؟22. از آن دو، مروارید و مرجان خارج مى‏شود.

بیشترین دلیلی که باعث وقوع چنین پدیده ای می شود غلطت شوری و شیرینی دریاهاست که باعث جلوگیری از ترکیب آنها می شود در آیات دیگری از قرآن نیز بطور دقیق به این موضوع اشاره شده است:

 


سوره مبارکه فرقان آیه 53:

« و هو الذی مَرَجَ البحرینِ هذا عَذبٌ فُراتٌ و هذا مِلحً اُجاجً وَ جَعَلَ بَینَهما بَرزَخا و حِجراً مَهجوراً»

 و اوست کسی که دو دریا را موج زنان به سوی هم روان کرد این یکی شیرین و آن یکی شور و تلخ است ومیان آندو حریمی استوار قرار داد.

 

سوره مبارکه فاطر آیه 12:

وَمَا یَسْتَوِی الْبَحْرَانِ هَذَا عَذْبٌ فُرَاتٌ سَائِغٌ شَرَابُهُ وَهَذَا مِلْحٌ أُجَاجٌ وَمِن کُلٍّ تَأْکُلُونَ لَحْمًا طَرِیًّا وَتَسْتَخْرِجُونَ حِلْیَةً تَلْبَسُونَهَا وَتَرَى الْفُلْکَ فِیهِ مَوَاخِرَ لِتَبْتَغُوا مِن فَضْلِهِ وَلَعَلَّکُمْ تَشْکُرُونَ

 این دو دریا یکسان نیستند: یکی آبش شیرین و گواراست و یکی شور و تلخ، از هر دو گوشت تازه می خورید، و از آنها چیزهایی برای آرایش تن خویش بیرون می کشید و می بینی که کشتی ها برای یافتن روزی و غنیمت، آب را می شکافند و پیش می روند، باشد که سپاسگزار باشید.

 

سوره مبارکه نمل آیه 61:

اَمَّنْ جَعَلَ الْاَرْضَ قَرَارًا وَ جَعَلَ خِلالَهَا اَنْهَارًا وَ جَعَلَ لَهَا رَوَاسِیَ وَ جَعَلَ بَینَ الْبَحْرَیْنِ حَاجِزًا ءَاِلهٌ مَعَ اللهِ بَلْ اَکْثَرُهُمْ لَا یَعْلَمُونَ ﴿61﴾

[آیا شریکانى که مى‏پندارند بهتر است‏] یا آن کس که زمین را قرارگاهى ساخت و در آن رودها پدید آورد و براى آن، کوه‏ها را [مانند لنگر] قرار داد، و میان دو دریا برزخى گذاشت؟ آیا معبودى با خداست؟ [نه،] بلکه بیشترشان نمى‏دانند.

منبع وبلاگ miraclesofthequran



:: موضوعات مرتبط: معجزات باور نکردنی، ،
:: برچسب‌ها: معجزات قران, اب شور و شیرین, اشاره قران, قران,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


پیشگیری از چاقی

 

بر طبق نتایج مطالعات نوشیدن منظم آب در طی شبانه روز، می‌تواند خطر اضافه وزن به ویژه در بین کودکان را حدود 20 تا 25 درصد کاهش دهد.

مهدی فهیمی استادیار دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: متاسفانه شیوه‌های نادرست زندگی امروزی، موجبات چاقی و اضافه وزن افراد جامعه را فراهم کرده و مشکلات زیادی را به وجود آورده است.

وی با بیان اینکه بسیاری از افراد برای پیشگیری از چاقی و اضافه وزن دست به اقداماتی بی اثر می زنند، تصریح کرد: پیشگیری از چاقی و اضافه وزن کار چندان دشواری نیست که تحرک و فعالیت بدنی و رژیم غذایی مناسب، از جمله این راهکارها است.

فهیمی  با اشاره به فواید نوشیدن آب به میزان کافی، تاکید کرد: بر طبق نتایج مطالعات نوشیدن منظم آب در طی شبانه روز، می‌تواند خطر اضافه وزن به ویژه در بین کودکان را حدود  20 تا 25 درصد کاهش دهد.

وی یادآور شد: هر فردی باید در طی شبانه روز حداقل 8 لیوان آب بنوشد و البته بهتر است در کنار آب، از سایر نوشیدنی‌های مفید نظیر آب میوه‌های طبیعی، دوغ و چای نیز به میزان مورد نیاز استفاده کرد.

منبع نمانیوز



:: موضوعات مرتبط: پیشگیری از چاقی!، ،
:: برچسب‌ها: چاقی, جلوگیری از چاقی, مقابله با چاقی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


قلب سالم

امروز مواد غذایی رو براتون اوردیم که برای سلامتیه قلب شما هم وطن گرامی بسیار بسیار مفید و لازم و ضروریست

 

 • سبزی‌جات تازه

 
اگر بتوانید سبزی‌جات را جایگزین نمک،‌چربی و کلسترول در غذا کنید خدمت خوبی به سلامت قلب‌تان کرده‌اید. شما با این کار از بروز بیماری‌های قلبی، سکته مغزی،‌ فشار خون بالا، کلسترول بالا و دیابت پیشگیری می‌کنید.
 
در گیاهان معطر رزماری،‌مریم گلی،‌ ارگانو و آویشن مقادیر بسیاری آنتی‌اکسیدان وجود دارد.
 
روغن زیتون
 
این روغن سرشار از آنتی‌‌اکسیدان‌های مفید برای قلب، موسوم به پلی فنول‌ها بوده و نیز حاوی چربی‌های سالم اشباع نشده است که به سلامت قلب کمک می‌کند. وقتی روغن زیتون جایگزین چربی اشباع شده مانند کره می‌شود،‌ می‌تواند کمک خوبی برای پایین آوردن مقدار کلسترول بد شود.
 
پلی فنول‌ها ممکن است از رگ‌های خونی نیز محافظت کنند.
 
نکته:‌ از این روغن می‌توانید در تهیه انواع سالادها و سبزی‌جات پخته همراه با نان استفاده کنید.
 
گردوها
 
خوردن یک مشت کوچک گردو در روز، ممکن است کلسترول را پایین آورده و التهاب درون رگ‌های قلب را کاهش دهد.
 
گردوها منبع خوبی از امگا 3، چربی‌های اشباع نشده، و فیبر هستند.
 
گردوها دارای خواص فراوانی هستند و زمانی این خواص بهتر شناخته می‌شوند که جایگزین چربی‌های بد مانند چربی‌هایی که در چیپس وجود دارند، شوند.
 
مطمئن باشید با خوردن گردو، مقدار زیادی به کالری‌های دریافتی شما اضافه نخواهد شد. (یک مشت گردو حاوی 300 کالری دارد)
 
بادام‌ها
 
بادام‌ها نیز از غذاهای مفید برای قلب بوده که سرشار از ویتامین K، فیبر و چربی‌های مفید هستند. بادام‌ها ممکن است سطح کلسترول LDL را پایین آورده و خطر ابتلا به دیابت را کاهش دهند.
 
پرتقال‌ها
 
این میوه شیرین و آبدار دارای فیبر پکتین و نیز پتاسیم بوده که برای کنترل فشار خون مفید هستند.
 
نکته: یک پرتقال متوسط به طور میانگین دارای 62 کالری و 3 گرم فیبر است.
 
هویج‌ها
 
طی نتایج حاصله از آخرین تحقیقات بر روی این سبزی ترد و شیرین، مصرف آن می‌تواند موجب کنترل سطح قند خون شده و از پیشرفت دیابت نیز پیشگیری کند. هویج‌ها از جمله بهترین غذاهای ضد کلسترول بوده و دارای فیبر فراوان قابل حل هستند.
 
جو
 
به جای استفاده از برنج برای شام یا ناهار،‌ از جو استفاده کنید. فیبر موجود در جو می‌تواند مقدار کلسترول و نیز سطح گلوکز موجود در خون را کاهش دهد. جو چه به صورت کامل و چه به صورت پوست کنده دارای خواص تغذیه‌ای فراوانی است.
 
ماست کم چرب
 
فرآورده‌های لبنی کم چرب، علاوه بر سلامت و تحکیم استخوان‌ها، ‌می‌توانند فشار خون بالا را نیز کنترل کنند.
 
شیر سرشار از کلسیم و پتاسیم بوده و ماست به اندازه دو برابر شیر حاوی این دو ماده معدنی است.
 
برای افزایش واقعی کلسیم و به حداقل رساندن مقدار چربی در بدن، ماست کم‌چرب و حتی در صورت در دسترس بودن، ماست بدون چربی را انتخاب کنید.
 
نکته: در تهیه انواع سوپ، به جای آب می‌توانید از شیر استفاده کنید.
 
فلفل قرمز
 
تحقیقات نشان می دهد، فلفل تند در پیشگیری ار بروز دیابت و بیماری‌های قلبی موثر است. فلفل میزان کلسترول خون را پایین می‏آورد که این امر باعث کاهش فشار خون نیز می‏‌شود. این گیاه همچنین از انعقاد خون در رگ‌‏ها جلوگیری می‏‌کند. این خواص فلفل به پیش‌گیری از بیماری‏‌های قلبی نظیر آرترواسکلروز (سخت شدن رگ‏ها) کمک فراوانی می‏‌کند.
 
گیلاس‌ها
 
گیلاس‌ها سرشار از آنتوسیانین‌ بوده که این ترکیب، آنتی‌اکسیدانی است که از رگ‌های خونی محافظت می‌کند.
 
منبع همشهری انلاین


:: موضوعات مرتبط: قلبتان سالم بماند!، ،
:: برچسب‌ها: سلامتیه قلب, مواد لازم برای سلامتیه قلب, قلب,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


رمز بازی gta V

بازی زیبای GTA V یکی از برترین بازی های سری جی تی ای می باشد که در طراحی ، گرافیک ، صداگذاری و .... برترین عملکرد را داشته است . در این بازی مأموریت های مختلف جدید و زیبا و همچنین امکانات و حالات جدید و بسیار زیبایی به بازی افزوده شده است که همین امر در جذب هواداران این سری GTA تأثیر بسزایی داشته است . بازی GTA V با محیط آزاد برای پلیر ، مأموریت های مختلف ، شهر زیبا و ... یکی از جذاب ترین ها به شمار می رود .

اما آیا تمامی مراحل این بازی آسان می باشد که جواب این سوال قطعاً خیر می باشد از این رو برای بازیکنانی که خواستار آسان تر شدن مراحل می باشند کد های تقلب ، رمز و چیت های بازی جی تی ای وی آماده می باشد که برای کنسول های Xbox360 و P30 میباشد .

 

 

این مطلب رو از دوست خوبم بهنام از سایت مد باز گرفتم

 

لینک دانلود

رمز فایل www.modbaz.com



:: موضوعات مرتبط: رمز بازی ها، ،
:: برچسب‌ها: رمز بازی, GTA V,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


رمز بازی جی تی ای 5

 ترافيک خشن:YLTEICZ

 

نيترو براي همه ماشين ها : SPEEDFREAK

هميشه ساعت 21:00 : OFVIAC

دريافت جان ، زره و پول : HESOYAM

پرواز ماشين ها : BSXSGGC

هرج و مرج در شهر : IOJUFZN

پرش بلند : KANGAROO

هواي باراني : ALNSFMZO

خود كشي : SZCMAWO

از بين بردن همه ماشين ها : CPKTNWT

هواي مه آلود : CFVFGMJ

ماشين نامرئي : XICWMD

خيلي چاق : BTCDBCB

نفس بي نهايت : CVWKXAM

ماهيچه : BUFFMEUP

پر شدن ستاره هاي پليس : OSRBLHH

دريافت موشك : KETMAN

شهر خلوت : GHOSTTOWN

تانك : AIWPRTON

مهمات بي نهايت : FULLCLIP

جان بي نهايت : BAGUVIX

تفنگ نوع اول : LXGIWYL

تفنگ نوع دوم : KJKSZPJ

تفنگ نوع سوم : UZUMYMW

KANGAROO
 پرش خيلي بلند
 
BAGUVIX
 سلامتي بينهايت
 
CVWKXAM
 اکسيژن بينهايت
 
AIYPWZQP
 چتر نجات
 
ROCKETMAN
 کوله جت
 
AEZAKMI
 هرگز دستگير نميشوي
 
BRINGITON
 پليسها با ? ستاره دنبالت ميکنند
 
IAVENJQ
 مشت خيلي قوي
 
AEDUWNV
 هرگز گرسنه نميشوي
 
IOJUFZN
 اغتشاش و بي نظمي شهر را فرا ميگيرد
 
PRIEBJ
 دلقک مي شوي
 
MUNASEF
 سرعت بازي کند مي شود
 
WANRLTW
 اسلحه هايت بينهايت ميشود
 
OUIQDMW
 هرگز با موتور يا دوچرخه زمين نميخوري
 
THGLOJ
 کاهش ترافيک شهر
 
FVTMNBZ
 لباس با حال
 
SJMAHPE
 استخدام نيروهاي مشخص
 

BMTPWHR
 دو تا کاميون حفاري ظاهر ميشود
 
ZSOXFSQ
 همه سربازان در استخدام تو مي شوند
 
OGXSDAG
 حيثيت و احترام گذاشتنت زياد ميشود
 
EHIBXQS
 افزايش ميل جنسي
 
VKYPQCF
 افزايش طاقت و تحمل
 
NCSGDAG
 در همه اسلحه ها آرم هيتمن درج ميشود
 
OHDUDE
 هليکوپتر جنگي ميگيري
 
AKJJYGLC
 موتور چهار چرخ ميگيري
 
AMOMHRER
 کاميون تانکر دار ميگيري
 
EEGCYXT
 بولدوزر ميگيري

 
بقیش در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: رمز بازی ها، ،
:: برچسب‌ها: رمز بازی gta, sanandres, gta5,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


صفحه آبی یا مرگ

 صفحه آبي مرگ (blue screen of death يا BSOD) هميشه يک تابلوي ناخوش آيند و ناخواسته است. اين صفحات هنگامي ظاهر مي شوند که ويندوز مايکروسافت با يک مشکل بحراني روبرو مي شود که نمي تواند از آن جان سالم به در ببرد. لذا نياز دارد که ريستارت شود و احتمالا نتيجه آن از دست دادن کارهاي در حال انجام خواهد بود. 

صفحه آبي مرگ يکي از بدترين انواع خطاهايي است که يک کامپيوتر مي تواند آن را تجربه کند، زيرا حتي کرش کردن يک نرم افزار هم نمي توانند تمام سيستم را به يک باره از کار انداخته و پايين بکشد. دليل وقوع يک BSOD معمولا مي تواند کرش کردن نرم افزار سيستمي سطح پايين يا ايرادهاي سخت افزاري باشد. 

اما بگذاريد دقيق تر به دلايل وقوع، جزئيات و برخي نکات مفيد هنگام روبرو شدن با اين صفحه مرگبار بپردازيم. پس در ادامه مطلب با نارنجي همراه باشيد.

چه چيزي باعث بروز صفحه آبي مرگ مي شود
صفحات آبي اغلب به دليل بروز مشکلاتي در سخت افزار کامپيوتر يا بروز ايرادهايي در نرم افزار درايورهاي سخت افزارها به وقوع مي پيوندند. نرم افزارهاي استاندارد قادر نيستند باعث بروز صفحات آبي شوند. اگر اپليکيشني کرش کند، بدون اينکه مشکلي براي سيستم عامل به وجود آورد، از دسترس خارج مي شود. صفحات آبي معمولا به دليل مشکلات سخت افزاري و ايراد در نرم افزارهاي سطح پايين در حال اجرا درون کرنل ويندوز به وجود مي آيند. 

يک صفحه آبي هنگامي رخ مي دهد که ويندوز با پيغام خطاي توقف روبرو شود. اين عدم کارکرد بحراني باعث مي شود ويندوز کرش کرده و از کارکردن باز بماند. در اين حالت تنها کاري که ويندوز مي تواند بکند، متوقف کردن کامپيوتر و ريستارت کردن آن است. در صورتي که برنامه ها نتوانند داده هاي باز درون خود را ذخيره کنند، چنين اتفاقي مي تواند منجر به از دست دادن داده ها شود. البته اغلب برنامه ها به گونه اي ساخته شده اند که دائما در حال ذخيره اطلاعات باشند تا صفحه آبي مرگ يا اتفاقاتي از اين دست، باعث نابودي اطلاعات شان نشود. 

هنگامي يک صفحه آبي اتفاق مي افتد، ويندوز به طور خودکار يک فايل minidump توليد مي کند که حاوي اطلاعاتي درباره کرش است و اطلاعات آن را روي هارد ديسک تان ذخيره مي کند. با مطالعه اطلاعات اين فايل هاي minidump مي توانيد به دليل وقوع صفحه آبي پي ببريد.



ريستارت شدن ويندوز هنگام بروز صفحه آبي مرگ
به صورت پيش فرض و خودکار ويندوز هنگام روبرو شدن با صفحه آبي مرگ ريستارت مي شود. اگر کامپيوتر شما بدون هيچ دليل مشخصي ريستارت مي شود، ممکن است ايراد از صفحه آبي باشد. يک مشکل ديگر ريستارت شدن خودکار اين است که نمي توانيد پيغان خطاي صفحه آبي را مطالعه کرده و به جستجوي مشکل در گوگل بپردازيد. 

اگر دوست داريد هنگام وقوع صفحه آبي، سر فرصت جزئيات کامل پيام را ببينيد و آنگاه خودتان به صورت دستي کامپيوتر را ريستارت کنيد، بهتر است در تنظيمات کنترل پنل ويندوز، ريستارت اتوماتيک صفحه آبي مرگ را غير فعال کنيد. براي اين کار مراحل زير را دنبال کنيد: 

در ويندوز ايکس پي روي آيکون My Computer راست کليک کرده و گزينه Properties را انتخاب کنيد. حال به تب Advanced برويد. 
در ويندوز ويستا و سون براي اين کار بايد در کنترل پنل به صفحه system properties رفته در ستون سمت چپ روي گزينه Advanced system settings کليک کنيد.


حال در تب Advanced، بخش Startup and recovery را يافته و بر روي دکمه settings متعلق به آن کليک کنيد.


اکنون در صفحه باز شده گزينه مورد نظر را در دسترس داريد. تنها کافي است تيک کنار عبارت Automatically restart را در زير مجموعه System failure برداريد. ديگر هنگام بروز صفحه آبي، سيستم ريستارت نشده و منتظر عکس العمل شما مي ماند. براي ريستارت کردن آن بايد از دکمه ريست جلوي کيس استفاده کنيد.



نگاهي به اطلاعات صفحه آبي مرگ
اپليکيشن رايگان BlueScreenView شرکت NirSoft يک ابزار ساده و خوش دست براي مشاهده اطلاعات صفحه آبي است. اين برنامه تمامي فايل هاي minidump ايجاد شده هنگام وقوع صفحات آبي مرگ را اسکن کرده و اطلاعات مربوط به کرش را نمايش مي دهد.


اين اطلاعات همچنين در اپليکيشن Windows Event Viewer هم قابل مشاهده هستند. در اينجا پيام هاي صفحه آبي در ميان کرش هاي اپليکيشن ها و ديگر پيام هاي لاگ سيستم پراکنده هستند. 

اگر شما يک توسعه دهنده نرم افزاري هستيد و به دنبال ايرادات حافظه مي گرديد، ديباگر قدرتمند WinDbg مايکروسافت هم مي تواند دستيار خوبي براي تان باشد.

حل مشکل صفحات آبي مرگ


در ادامه مطلب.............................



:: موضوعات مرتبط: رایانه، صفحه آبی مرگ، ،
:: برچسب‌ها: صفحه مرگ ویندوز, برطرف کردن مشکل صفحه ابی, صفحه ابی ویندوز, ارور صفحه ابی, ریستارت شدن ویندوز,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


اشاره به جو زمین در قران

 



 

« و جو را سقـفی حـفـظ کننده قـرار داديم»!
 

نکته آيـه:
 "جو" طوری آفریده شده است که مانند سقفی بر روی زمین قرار دارد:


"جو" یا "اتمسفر" زمین نقش بسیار مهمی در ادامه حیات در کره زمین دارد، این لایه محافظ با نابود کردن شهاب سنگ هایی که به سمت کره زمین می آیند مانع سفوط آنها و آسیب رساندن به موجودات کره زمین می شود، همچنین در مورد نور خورشید نیز ،تنها به اشعه های بی ضرر و مفید اجازه عبور می دهد همچنین امواج فرابنفش نیز که به صورت خیلی جزئی می توانند برای عمل فتو سنز گیاهان از آن عبور بکنند.

اجرام آسمانی که در فضا حرکت می کنند تهدید بزرگی برای زمین هستند اما به دلیل وجود این سقف اغلب این اجرام که از آسمان بطرف زمین می آیند قطعه قطعه می شوند.

اما اگر این ساختار وجود نداشت چه بر سر زمین می آمد؟ اگر جو وجود نداشته باشد سالانه میلیون ها
شهاب سنگ و جرم آسمانی و حتی زباله های فضایی به زمین بر خورد می کنند و زمین به مکانی غیر قابل سکونت تبدیل می شد.


انرژی ای که یک انفجار خورشیدی آزاد می کند چنان قدرتمند است که ذهن انسان به سختی قادر به درک آن می باشد و یک انفجار ساده خورشیدی انرژی ای معادل صد میلیارد بمب اتمی که در هیروشیما منفجر شد را دارد،که اتمسفر زمین را از تاثیرات مخرب این انفجار ها محافظت می کند.


لایه ی "مگنتوسفر"  که میدان مغناطیسی زمین آن را ایجاد می کند سپر محافظ زمین در برابر تمام امواج و ذرات کیهانی مضر است.

علاوه بر مگنتوسفر کمربندهای وان آلن نیز سپر محافظ زمین هستند این کمربندها توسط میدان مغناطیسی زمین ساخته شده اند که در باربر تشعشعاتی که دائما از طرف خورشید و سایر ستاره گان فرستاده کی شود محافظت می کند اگر این کمربند نبود امکان نداشت بروی زمین حیاتی باشد.

دانشمندان در این مورد می گویند در واقع زمین بین سایر سیاره های منظومه شمسی بیشترین چگالی را دارد.هسته بزرگ نیکل و آهن زمین باعث ایجاد میدان مغناطیسی وسیع زمین می شود این میدان مغناطیسی سپر ضد اشعه وان آلن را می سازد که از زمین در برابر بمباران اشعه ها مراقبت می کند اگر چنین سپری وجود نداشت قطعا زندگی روی کره زمین غیر ممکن بود عطارد تنها سیاره سخره ای است که میدان مغناطیسی دارد اما قدرت میدان مغناطیسی آن 100 برابر از قدرت میدان مغناطیسی زمین کمتر است.حتی ونوس خواهر سیاره ما هم چنین میدان مغناطیسی ندارد سپر محافظتی وان آلن مختص زمین است.

منابع این مطلب

وبلاگ mojezeyequran



:: موضوعات مرتبط: معجزات باور نکردنی، ،
:: برچسب‌ها: معجزات قرآن, اتمسفر, جو زمین, اشارات قرآن,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


تصاویر پ ن پ

 



:: موضوعات مرتبط: جوک و خنده، پ ن پ، ،
:: برچسب‌ها: خنده, لبخند, پ ن پ, جدید, تصاویر بامزه, ,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


بازی counter strike 1.8

 بنام خدا

امروز از سایت مخصوص بازی های فشرده ی کشور ترکیه بازی کانتر 1.8 رو که نسخه ی کاملش هست براتون گذاشتم امیدوارم لذت ببرین

 حداقل سیستم مورد نیاز

ویندوز 7 .xp.vista

RAM : 256 MB

VIDEO CARD : 64 MB

CPU : 1.6 Ghz

 

دانلود در ادامه مطلب.....



:: موضوعات مرتبط: بازی های فوق فشرده، ،
:: برچسب‌ها: بازی فشرده, بازی, کانتر, کانتر1, 8, بازی اکشن,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


درمان جوش و درمان جای جوش

  

چهاردرمان فوری برای از بین بردن جوش صورت

مراقب باشید از مصرف صابون‌هایی که موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، پرهیز کنید و قبل از خواب از خوردن غذاهای خیلی چرب و ادویه‌دار خودداری نمایید چون در بروز آکنه‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

تقریبا همه ما این تجربه را داریم که یک روز صبح از خواب بیدار شویم و در حالی که استرس یک قرار مهم را داریم، ناگهان در مقابل آیینه متوجه شویم که یک جوش بزرگ و وقت‌ ناشناس با ظاهری ناخوشایند روی بینی‌مان بیرون زده که شاید حتی بتواند موجب کاهش اعتماد به نفسمان در طول آن روز شود.

متخصصان بهداشت عمومی پوست در کانادا در مقاله‌ای به چند راهکار خانگی ساده و درعین حال موثر برای مقابله با این آکنه‌های بی‌موقع و ناخوشایند اشاره کرده‌اند که به کار بردن آنها تقریبا برای هر فردی میسر است.

 

این کارشناسان توصیه می‌کنند :

1 - با مالیدن مقدار اندکی خمیر دندان روی آکنه می‌توانید به سریع‌تر خشک شدن آن کمک کنید.

2 - همچنین می‌توانید مقداری خمیر زردچوبه تهیه کرده و آن را قبل از خواب روی جوش بمالید و هنگام صبح با آب بشویید.

3 - عسل نیز برای درمان جوش‌های بزرگ مفید است چون خاصیت ضد باکتریای قوی دارد و عفونت را درمان می‌کند.

4 - روغن درخت چای را نیز می‌توانید امتحان کنید. این روغن نیز خاصیت ضد باکتریایی دارد و محصول استرالیا است. روغن درخت چای به کاهش قرمزی و تورم کمک می‌کند و مانع زخم شدن محل جوش می‌شود.

مراقب باشید از مصرف صابون‌هایی که موجب بروز حساسیت و واکنش‌های آلرژیک می‌شوند، پرهیز کنید و قبل از خواب از خوردن غذاهای خیلی چرب و ادویه‌دار خودداری نمایید چون در بروز آکنه‌ها تاثیر فوق‌العاده‌ای دارند.

از بین بردن جای جوش و سایر مطالب درمانی در مورد جوش در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: سلامت باشید!!!، جوش و انواع و درمان آن، ،
:: برچسب‌ها: جای جوش, راه حل, درمان سریع, جای جوش,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


نوشیدنی تابستانی

 

درست کردن شربت های  تابستان,شربت خیار و سکنجبین

 

اگر در جست‌وجوی یك شربت گوارا، خوش‌عطر و دلپذیر برای عصرهای تابستان هستید پیشنهاد می‌كنیم یك بار شربت خیار سكنجبین را همراه عرقیات گیاهی تجربه كنید. تهیه این شربت كه یكی از معروف‌ترین و پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌ها در طب سنتی ایران است علاوه بر آنكه موجب افزایش نشاط شما می‌شود تاثیرات درمانی و شفابخشی زیادی دارد.

 

اگر تصمیم دارید از شربت سكنجبین و خیار برای یك مهمانی دوستانه در عصر یكی از روزهای گرم تابستان استفاده كنید؛ می‌توانید، عرق نعناع و گلاب نیز به آن اضافه كنید .

 

با مصرف این نوشیدنی...

 

روز‌های گرم تابستان را بدون گرمازدگی بگذرانید.

 

توان و ایمنی بدن را افزایش دهید.

 

تنش‌ها و استرس‌های روزمره را فراموش كنید.

 

حرارت معده و دستگاه گوارش را کاهش دهید.

 

دردهایی مثل :دل‌پیچه، دل درد، نفخ، سكسكه و اسهال را  به صورت طبیعی درمان کنید.

 

 

دستور تهیه :

 

مواد لازم برای یك نفر :

 

خیار

2 عدد

لیموترش

یك عدد

سكنجبین یا عسل

نصف فنجان

عرق‌نعنا یا گلاب

نصف فنجان

 

 

روش تهیه :

 

پیش از هرچیز لیمو‌ترش را پوست بگیرید و فیله آن را جدا كرده و همراه عرق نعناع درون پارچ مخلوط‌كن بریزید.

 

پس از آن خیار را خوب شسته و آن را با پوست داخل پارچ اضافه كرده و آنها را با هم مخلوط كنید. برای مخلوط كردن این مواد تنها كافی است با سرعت بالا به‌مدت یك دقیقه دستگاه را روشن كنید. توجه داشته باشید برای هر لیوان احتیاج به یك خیار متوسط دارید.

 

بعد از مخلوط شدن این مواد، آنها را درون لیوان بریزید و متناسب با ذائقه خود و مهمان‌تان سكنجبین به لیوان‌ها اضافه كنید. می‌توانید با كم و زیاد كردن میزان سكنجبین یك شربت سكنجبین خیار شیرین یا كم‌شیرین تهیه كنید.

 

بهترین روش برای تزیین این نوشیدنی خوش‌آب و رنگ آن است كه پس از اضافه كردن چند قطعه یخ به داخل لیوان، 6 تا 7 برش نازك از یك خیار متوسط را درون آن بریزید و با یك برش نازك از لیموترش آن را تزیین كنید.

 

روش دیگر آن است كه از برگ‌های تازه نعناع برای تزیین استفاده كنید. در این حالت می‌توانید چند برگ از نعنای تازه را ساطوری كرده و آن را به شربت خیار و سكنجبین اضافه كنید و به جای برش لیمو یك برگ نعناع را روی لیوان قرار دهید.

 

برای تهیه این شربت می‌توانید به جای سكنجبین از عسل نیز برای شیرین كردن طعم آن استفاده كنید.

 

این نوشیدنی را خنك بنوشید

 

اضافه كردن سكنجبین به خیارسكنجبین خواص درمانی كم‌نظیری را به نوشیدنی شما می‌دهد، از این رو توصیه ما این است كه برای دریافت بیشتر خواص درمانی و شفابخش آن از سكنجبین‌هایی كه با قند طبیعی تهیه می‌شوند، استفاده كنید و سكنجبین‌هایی را برای تهیه این نوشیدنی انتخاب كنید كه شیرین یا مایل به شیرینی باشند. در این صورت می‌توانید علاوه بر آنكه با این نوشیدنی حرارت معده و دستگاه گوارش را كم كنید، از خواص صفرابر سكنجبین نیز بهره‌مند شوید.

 

روزهای گرم تابستان با عرق نعناع

 

افزودن نصف فنجان عرق نعناع به شربت سكنجبین علاوه بر آنكه عطر دلنشین و مطبوعی به شربت می‌بخشد، می‌تواند در تسكین سردردهای ناشی از گرمای هوا كه در ماه‌های گرم سال میان مردم متداول است بسیار موثر باشد. از این رو تركیب آن با سكنجبین می‌تواند بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان باشد. این عرق گیاهی علاوه بر این می‌تواند به‌عنوان یك داروی طبیعی و گیاهی برای تسكین و درمان دل‌پیچه، دل درد، نفخ، سكسكه و اسهال مورد استفاده قرار گیرد.

 

نکته : سكنجبین یكی از بهترین موادطبیعی صفرابر است. كبد انسان در طول روز مقدار مشخصی صفرا تولید می‌كند كه این صفرا باید از طریق معده برای هضم بهتر موادغذایی به ویژه غذاهای چرب به روده‌ها هدایت شود. اگر این صفرا از كیسه صفرا به روده‌ها نرود یا به‌طور كلی كبد قادر به تولید آن به میزان كافی نباشد در این صورت اختلال در عملكرد دستگاه گوارش به‌وجود می‌آید. در طب سنتی برای درمان این مسئله نوشیدن سكنجبین با آب را پیشنهاد می‌كنند كه می‌تواند صفرای حبس شده در كبد را به بیرون هدایت كند.

 

گلاب؛ مفرح و آرام‌بخش

 

اگر تصمیم دارید از شربت سكنجبین و خیار برای یك مهمانی دوستانه در عصر یكی از روزهای گرم تابستان استفاده كنید، می‌توانید عرق نعناع وگلاب نیز به آن اضافه كنید. گلاب یكی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مضطرب است. این عرق گیاهی مانند نعناع خاصیت خنك‌كنندگی دارد و برای تقویت قلب و معده دارویی موثر به‌شمار می‌رود. درمانگران طب سنتی نوشیدن این عرق گیاهی را در زمان ابتلا به سردردهای ناشی از استشمام هوای آلوده و آلودگی صوتی بسیار موثر می‌دانند.

 

افزایش توان بدن با لیموترش

 

لیموترش یكی از غنی‌ترین میوه‌های طبیعی برای تامین ویتامین  c و پتاسیم بدن است، به همین دلیل است كه لیموترش را یكی از بهترین خوراكی‌ها برای افزایش توان و مقاومت بدن می‌دانند و آن را در گروه میوه‌های ضد‌سرطان می‌شمارند. اضافه كردن فیله لیموترش به شربت سكنجبین و خیار علاوه بر آنكه خاصیت ضد‌اسهال عرق نعناع را افزایش می‌دهد بلكه به تقویت عملكرد كبد و پانكراس نیز كمك می‌كند.

 

نکته نوشیدن شربت خیارسكنجبین در روزهای گرم تابستان تاثیر زیادی در كاهش حرارت درونی بدن و افزایش میزان نشاط و شادابی افراد دارد .

 

منابع کمکی

جوانه پارسی

بیتوته دات کام



:: موضوعات مرتبط: نوشیدنی های خنک و تابستانی، ،
:: برچسب‌ها: نوشیدنی ساده, نوشیدنی خوش مزه,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد