موضوعات مختلف و جذاب

نوشیدنی تابستانی

 

درست کردن شربت های  تابستان,شربت خیار و سکنجبین

 

اگر در جست‌وجوی یك شربت گوارا، خوش‌عطر و دلپذیر برای عصرهای تابستان هستید پیشنهاد می‌كنیم یك بار شربت خیار سكنجبین را همراه عرقیات گیاهی تجربه كنید. تهیه این شربت كه یكی از معروف‌ترین و پرخاصیت‌ترین نوشیدنی‌ها در طب سنتی ایران است علاوه بر آنكه موجب افزایش نشاط شما می‌شود تاثیرات درمانی و شفابخشی زیادی دارد.

 

اگر تصمیم دارید از شربت سكنجبین و خیار برای یك مهمانی دوستانه در عصر یكی از روزهای گرم تابستان استفاده كنید؛ می‌توانید، عرق نعناع و گلاب نیز به آن اضافه كنید .

 

با مصرف این نوشیدنی...

 

روز‌های گرم تابستان را بدون گرمازدگی بگذرانید.

 

توان و ایمنی بدن را افزایش دهید.

 

تنش‌ها و استرس‌های روزمره را فراموش كنید.

 

حرارت معده و دستگاه گوارش را کاهش دهید.

 

دردهایی مثل :دل‌پیچه، دل درد، نفخ، سكسكه و اسهال را  به صورت طبیعی درمان کنید.

 

 

دستور تهیه :

 

مواد لازم برای یك نفر :

 

خیار

2 عدد

لیموترش

یك عدد

سكنجبین یا عسل

نصف فنجان

عرق‌نعنا یا گلاب

نصف فنجان

 

 

روش تهیه :

 

پیش از هرچیز لیمو‌ترش را پوست بگیرید و فیله آن را جدا كرده و همراه عرق نعناع درون پارچ مخلوط‌كن بریزید.

 

پس از آن خیار را خوب شسته و آن را با پوست داخل پارچ اضافه كرده و آنها را با هم مخلوط كنید. برای مخلوط كردن این مواد تنها كافی است با سرعت بالا به‌مدت یك دقیقه دستگاه را روشن كنید. توجه داشته باشید برای هر لیوان احتیاج به یك خیار متوسط دارید.

 

بعد از مخلوط شدن این مواد، آنها را درون لیوان بریزید و متناسب با ذائقه خود و مهمان‌تان سكنجبین به لیوان‌ها اضافه كنید. می‌توانید با كم و زیاد كردن میزان سكنجبین یك شربت سكنجبین خیار شیرین یا كم‌شیرین تهیه كنید.

 

بهترین روش برای تزیین این نوشیدنی خوش‌آب و رنگ آن است كه پس از اضافه كردن چند قطعه یخ به داخل لیوان، 6 تا 7 برش نازك از یك خیار متوسط را درون آن بریزید و با یك برش نازك از لیموترش آن را تزیین كنید.

 

روش دیگر آن است كه از برگ‌های تازه نعناع برای تزیین استفاده كنید. در این حالت می‌توانید چند برگ از نعنای تازه را ساطوری كرده و آن را به شربت خیار و سكنجبین اضافه كنید و به جای برش لیمو یك برگ نعناع را روی لیوان قرار دهید.

 

برای تهیه این شربت می‌توانید به جای سكنجبین از عسل نیز برای شیرین كردن طعم آن استفاده كنید.

 

این نوشیدنی را خنك بنوشید

 

اضافه كردن سكنجبین به خیارسكنجبین خواص درمانی كم‌نظیری را به نوشیدنی شما می‌دهد، از این رو توصیه ما این است كه برای دریافت بیشتر خواص درمانی و شفابخش آن از سكنجبین‌هایی كه با قند طبیعی تهیه می‌شوند، استفاده كنید و سكنجبین‌هایی را برای تهیه این نوشیدنی انتخاب كنید كه شیرین یا مایل به شیرینی باشند. در این صورت می‌توانید علاوه بر آنكه با این نوشیدنی حرارت معده و دستگاه گوارش را كم كنید، از خواص صفرابر سكنجبین نیز بهره‌مند شوید.

 

روزهای گرم تابستان با عرق نعناع

 

افزودن نصف فنجان عرق نعناع به شربت سكنجبین علاوه بر آنكه عطر دلنشین و مطبوعی به شربت می‌بخشد، می‌تواند در تسكین سردردهای ناشی از گرمای هوا كه در ماه‌های گرم سال میان مردم متداول است بسیار موثر باشد. از این رو تركیب آن با سكنجبین می‌تواند بهترین انتخاب برای روزهای گرم تابستان باشد. این عرق گیاهی علاوه بر این می‌تواند به‌عنوان یك داروی طبیعی و گیاهی برای تسكین و درمان دل‌پیچه، دل درد، نفخ، سكسكه و اسهال مورد استفاده قرار گیرد.

 

نکته : سكنجبین یكی از بهترین موادطبیعی صفرابر است. كبد انسان در طول روز مقدار مشخصی صفرا تولید می‌كند كه این صفرا باید از طریق معده برای هضم بهتر موادغذایی به ویژه غذاهای چرب به روده‌ها هدایت شود. اگر این صفرا از كیسه صفرا به روده‌ها نرود یا به‌طور كلی كبد قادر به تولید آن به میزان كافی نباشد در این صورت اختلال در عملكرد دستگاه گوارش به‌وجود می‌آید. در طب سنتی برای درمان این مسئله نوشیدن سكنجبین با آب را پیشنهاد می‌كنند كه می‌تواند صفرای حبس شده در كبد را به بیرون هدایت كند.

 

گلاب؛ مفرح و آرام‌بخش

 

اگر تصمیم دارید از شربت سكنجبین و خیار برای یك مهمانی دوستانه در عصر یكی از روزهای گرم تابستان استفاده كنید، می‌توانید عرق نعناع وگلاب نیز به آن اضافه كنید. گلاب یكی از بهترین گزینه‌ها برای افراد مضطرب است. این عرق گیاهی مانند نعناع خاصیت خنك‌كنندگی دارد و برای تقویت قلب و معده دارویی موثر به‌شمار می‌رود. درمانگران طب سنتی نوشیدن این عرق گیاهی را در زمان ابتلا به سردردهای ناشی از استشمام هوای آلوده و آلودگی صوتی بسیار موثر می‌دانند.

 

افزایش توان بدن با لیموترش

 

لیموترش یكی از غنی‌ترین میوه‌های طبیعی برای تامین ویتامین  c و پتاسیم بدن است، به همین دلیل است كه لیموترش را یكی از بهترین خوراكی‌ها برای افزایش توان و مقاومت بدن می‌دانند و آن را در گروه میوه‌های ضد‌سرطان می‌شمارند. اضافه كردن فیله لیموترش به شربت سكنجبین و خیار علاوه بر آنكه خاصیت ضد‌اسهال عرق نعناع را افزایش می‌دهد بلكه به تقویت عملكرد كبد و پانكراس نیز كمك می‌كند.

 

نکته نوشیدن شربت خیارسكنجبین در روزهای گرم تابستان تاثیر زیادی در كاهش حرارت درونی بدن و افزایش میزان نشاط و شادابی افراد دارد .

 

منابع کمکی

جوانه پارسی

بیتوته دات کام



:: موضوعات مرتبط: نوشیدنی های خنک و تابستانی، ،
:: برچسب‌ها: نوشیدنی ساده, نوشیدنی خوش مزه,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


نوشیدنی تابستانی

نوشیدنی تابستانی

 

نوشیدنی, تابستانی, انواع

 

نوشیدنی تابستانی

 


انواع شربت و نوشیدنی - نوشیدنی تابستانی

 

مواد لازم برای

 

 

آشپزی

 آکا

 

برای 2 نفر :

 

هندوانه

 یک هشتم یک عدد کوچک (500 گرم با پوست)

 

توت فرنگی

150 گرم

 

 

 

 

روش تهیه :

پوست و هسته هندوانه را جدا کنید و به وسیله ی آب میوه گیری آب آن را بگیرید. توت فرنگی را در مخلوط کن بریزید و کاملاً پوره کند. آب هندوانه و پوره توت فرنگی را مخلوط نمایید. تکه های یخ را در دو لیوان بریزید، لیوان ها را از مخلوط حاصل پر کنید و با توت فرنگی تزیین و سرو نمایید.


منبع آکاایران



:: موضوعات مرتبط: نوشیدنی های خنک و تابستانی، ،
:: برچسب‌ها: نوشیدنی, شربت, نوشیدنی خوشمزه, نوشیدنی خنک,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


علائم گرمازدگی و درمان گرمازدگی

 

گرما,گرمازدگی,درمان گرمازدگی,علت گرمازدگی

گرمازدگی چیست؟

گرمازدگی چیست؟
گرمازدگی موقعیتی حادّ و تهدید کننده زندگی است که در این حالت سیستم تنظیم کننده دمای بدن ، به دلیل قرار گرفتن طولانی مدت در هوای گرم یا تولید بیش از حدّ گرما در بدن و یا وجود هر دو حالت ، از کار می افتد.درحالت گرمازدگی بدن نمی تواند گرمای اضافی خود را دفع کند، در نتیجه دمای بدن خیلی افزایش می یابد که می تواند اندام های اصلی را تخریب کند.

 

علائم گرمازدگی و درمان گرمازدگی


علائم گرمازدگی چیست؟

علائم گرمازدگی شامل : پوست خشک و داغ – عدم تعریق – پوست ابتدا قرمز شده و سپس رنگ پریده یا کبود می شود – تنفس کوتاه و سریع – نبض سریع و ضعیف – افزایش دمای بدن به بیش از 40 درجه – سردرد – گرفتگی عضلات – گشادی مردمک چشم

 

علائم روحی و روانی گرمازدگی شامل : زدن سخنان بی ربط ، گیجی ، رفتار پرخاشگر، آشفتگی و هیجان، توهم– بی حالی ، رخوت و بی حسی ( واکنش های بدن بیش از حد آرام و آهسته می شود ) و تشنج است.

 

 

 

گرما,گرمازدگی,درمان گرمازدگی,علت گرمازدگی

علائم گرمازدگی

 

علائمی که نشان می دهد در معرض گرمازدگی هستید، شامل :

ضعف و خستگی – کشیدگی و درد عضلات – استفراغ و تهوع – پوست رنگ پریده و چسبناک– دمای طبیعی بدن – گرفتگی عضلات – سرگیجه – ضعف و غش – ادرار زرد تیره یا نارنجی – سردرد و اسهال است.

 

تشخیص گرمازدگی

پزشک علائم شما را بررسی کرده و میزان فشارخون و دمای بدن شما را اندازه می گیرد.دماسنج مقعدی بیشتر از دماسنج دهانی در این موارد کاربرد دارد. در این حالت پزشک نمونه ادرار و خون شما را با تجویز آزمایش های مربوطه بررسی می کند.

 

درمان گرمازدگی

درمان عوارض مرتبط با گرمازدگی بستگی به شدت آن دارد.

درمان فوری گرمازدگی-گرمازدگی یک فوریت پزشکی است. اگر دیدید کسی دچار گرمازدگی شده، فوراً یک آمبولانس خبر کنید یا هر چه سریع تر او را به نزدیک ترین بیمارستان برسانید.

اولین اقدام ، کاهش هر چه سریع تر دمای بدن فرد است.

 

بنابراین اولین کاری که شما باید برای یک فرد گرمازده انجام دهید این است که :

 



:: موضوعات مرتبط: گرمازدگی، ،
:: برچسب‌ها: برطرف کردن گرمازدگی, مراجعه به پزشک, گرمازدگی خطرناک,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


ده تا از بهترین موسیقی ها

 سلام!


امروز ......می خوام 10 تا از بهترین آهنگ هایی رو که برای پیانو زده شده رو بذارم.فکر می کنم شما هم بیشترش رو شنیده باشین.
امیدوارم خوشتون بیاد.


1.Beethoven_Moonlight Sonata



دلیل انتخاب این آهنگ این بود که یکی از زیبا تریناسرارآمیزترین و عاشقانه ترین آهنگ جهان است.

2.Mozart_Turkish March



می شه گفت این قطعه مشهورترین آهنگ موتزارت است و هر چقدر هم گوش کنی خسته نمی شی.


3.Liszt_La Campanella




به نظر من این قشنگ ترین قطعه فرانتس لیست است.حتما این قطعه رو گوش کنینضرر نداره!


4.Chopin_ Nocturnes Op. 9_ No. 2




یک قطعه کاملا رومانتیک و آرام و هم چنین زیبا.


5.Debussy Clair De Lune




این آهنگ بسیار لذت بخش و زیباست و وقتی تنها هستی و این آهنگ رو گوش می دی یک حس عجیبی داره.


6. Satie Gymnopedie No.1




من به دلیل این این آهنگ رو انتخاب کردم چون یکی از غمناک ترین آهنگ هاست.


7.Beethoven Piano Sonata No.8 2nd Movement




این قطعه واقعا معرکست و بسیار رومانتیک.

8.Beethoven Piano Sonata No.31 1st Movement




این قطعه بسیار عاشقانه است و احساس بسیار زیادی در این قطعه بکار رفته شده.

9.Chopin Minute Waltz




به نظر من این بهترین والس (برای پیانو) است که تا بحال ساخته شده و همینطور خیلی مشهور است.


10. Mozart Piano Sonata No.16





یک پیانو سونات قشنگ و کودانه از موتزارت.

 

منبعش دوست خوبم در انجمن میوزیک



:: موضوعات مرتبط: موسیقی، ،
:: برچسب‌ها: بت هوون, پیانو, قشنگ, موسیقی, مشهورترین پیانو زن ها, ,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


هلو و فواید آن

 همه صفای تابستان یک طرف و خوردن یک عدد هلوی هسته جدای شیرین و خنک یک طرف. اگر بدانید که همین هلوی خوش‌رنگ و لعاب چه خواصی دارد مطمئناً یک جای ثابت در سبد خریدتان را به آن اختصاص خواهید داد.تمام فواید هلو

به گزارش نیک صالحی به نقل از آرمان ؛ هلو کم کالری، سرشار از فیبر، ضداحتباس آب، دوستدار سلامت چشم‌ها و غیره است. با ما همراه باشید تا با گلچینی از خواص این میوه آبدار خوش‌طعم آشنا شوید.

یک میوه کم‌کالری

اگر جزو افرادی هستید که حساب‌وکتاب کالری‌های دریافتی روزانه‌تان را دارید باید بدانید که هلو یک میوه کم کالری است. این میوه خوشمزه سرشار از آب است. اگر دقیق‌تر بگوییم هلو نیز مانند طالبی حاوی حدود 90درصد آب می‌باشد. باید بدانید که هر 100 گرم هلو حاوی حدود 40 کالری است یعنی کمتر از یک عدد سیب یا حتی کمتر از میوه‌های تابستانی دیگر مانند گیلاس. از همه مهم‌تر اینکه شاخص گلیسمی این میوه بسیار پایین است. یعنی اینکه قند موجود در این میوه میزان انسولین را خیلی سریع بالا نمی‌برد و برای همین هم باعث ذخیره و انبار شدن قند نمی‌شود. بهتر است بدانید که هر چه میوه رسیده‌تر باشد شاخص گلیسمی آن بالاتر است.

خواص و فواید هلو برای سلامتی بدن

مقابله با واریس

آنتوسیانین‌های موجود در هلو که به خانواده فلاوونوئیدها تعلق دارد از رگ‌های خونی محافظت کرده و بازگشت خون سیاهرگ‌ها را ساده‌تر می‌سازد. برای همین اگر از بروز رگه‌های آبی رنگ روی پاهایتان ناراحت هستید از این میوه تابستانی خوش‌طعم بهره‌مند شوید. باید بدانید که هلو نیز مانند بیشتر میوه‌ها و سبزیجات منبع خوب پتاسیم محسوب می‌شود که برای حفظ تعادل سدیم لازم است. برای همین اگر از احتباس آب رنج می‌برید (یعنی اینکه آب در بافت‌های بدنتان جمع می‌شود و احساس پف کردگی می‌کنید) لازم است میزان پتاسیم و سدیم بدنتان را تنظیم کنید. برای همین توصیه می‌کنیم هلوی بیشتری میل کنید.

فیبرهای آن

یک عدد هلوی رسیده حاوی حدود 2 درصد فیبرهای غذایی می‌باشد. البته این فیبرها بیشتر در پوست آن قرار دارد و از نوع فیبرهای حلال در آب است و روده‌ها بهتر می‌تواند آنها را تحمل کند. از این گذشته هلو جزو اولین میوه‌هایی است که می‌توان به کودکان داد. فیبرهای موجود در این میوه برای رفع یبوست مفید است. می‌توانید روزانه تا 3 عدد هلو میل کنید البته به شرطی که روده‌های خیلی حساسی نداشته باشید و با دقت این میوه را بجوید.

سلامت قلب

هلو سرشار از آنتی‌اکسیدان‌هایی به نام پولیفنول‌ها است که از اکسایش کلسترول پیشگیری می‌کند و برای همین هم اجازه نمی‌دهد رگ‌ها گرفته شوند. زمانی که رگ‌های شما در سلامت باشند سلامت قلبتان نیز تضمین می‌شود. از آنجایی که بیشتر آنتی‌اکسیدان‌ها و فیبرهای هلو در پوست آن قرار دارد بهتر است که این میوه را با پوست میل کنید. البته لازم است که از میوه‌های ارگانیک استفاده کنید.

هلو با پوستی نرم و گوشت شیرین یکی از بهترین میوه‌ های تابستانی است. هلو موادمغذی بسیاری را با کالری کم و بدون چربی فراهم میکند که میتواند انتخاب بسیار سالمی بعنوان یکی از وعده‌ های میوه روزانه باشد.

 

کنترل وزن
یک عدد هلوی بزرگ فقط چیزی درحدود ۶۸ کالری در خود دارد و فاقد چربی است. خوردن هلو به جای تنقلات چاق‌کننده و پرکالری مثل چیپس، چیزهای سرخ‌کردنی، سیریال‌ها و شیرینی‌جات به شما برای کنترل وزنتان کمک می‌کند. هلو میوه‌ای به طور طبیعی شیرین است و می‌تواند جایگزین خوبی برای بسیاری از قندهای رژیم‌غذاییتان شود. از آن بر روی سیریال، ماست یا پنیر استفاده کنید.

ویتامین‌ ها
هلو حاوی ۱۰ ویتامین مختلف است. یک عدد هلوی بزرگ ۵۷۰ واحد ویتامین A در خود دارد که برای سلامت بینایی بسیار مهم است، و11.6  میلی‌گرم ویتامین C، که آنتی‌اکسیدان و سازنده بافت‌هاست. میزان کمتری ویتامین K و E دارد که حدود ۶ درصد ارزش روزانه را برحسب رژیم‌غذایی ۲۰۰۰ کالری، تامین می‌کند. ویتامین E یک آنتی‌اکسیدان دیگر است، درحالیکه ویتامین K برای توانایی لحته شدن خون در بدن بسیار مهم است. هلو همچنین منبع خوبی از تیامین، ریبوفلاوین، ویتامین B6، نیاسین، فولات و اسید پانتوتنیک می‌باشد.

موادمعدنی
یک عدد هلوی بزرگ ۳۳۳ میلی‌گرم پتاسیم در خود دارد. پتاسیم به شما برای حفظ فشارخون سالم کمک کرده و همچنین از سنگ کلیه و از بین رفتن استخوان‌ها پیشگیری می‌کند. شما روزانه به ۲۰۰۰ میلی‌گرم پتاسیم نیاز دارید. هلو مقداری منیزیم، فسفر، روی، مس، منگنز، آهن و کلسیم نیز فراهم می‌کند. این موادمعدنی از گلوبول‌های قرمز خون، استخوان‌ها و سیستم عصبی بدن محافظت می‌کند.

آنتی‌اکسیدان‌ ها
در یک تحقیق مشخص شد که برخی آنتی‌اکسیدان‌‌های خاص در گوشت و پوست هلو وجود دارد که یکی از مهمترین آنها اسید کلروژتیک است که به از بین بردن رادیکال‌ای آزاد کمک می‌کند–ترکیباتی که بدن شما وقتی در معرض آلاینده‌ها، موادغذایی و محیط قرار می‌گیرد، به آن نیاز دارد تا تاثیرات بالا رفتن سن را کاهش داده و بیماری‌های مزمن را دور کند. این آنتی‌اکسیدان همچنین به دور کردن سرطان کمک کرده و التهاب بدن را کاهش می‌دهد.

فیبر
یک عدد هلوی بزرگ حدود ۱۷ گرم کربوهیدرات دارد که ۳ گرم آن فیبر است. فیبر برای هضم و گوارش خوب غذاها الزامی است و از بروز یبوست جلوگیری کرده و سلامت کلیه‌ها را تضمین می‌کند. فیبر همچنین در تنظیم سطح کلسترول بدن نقش دارد و به کاهش خطر بروز بیماری‌های قلبی کمک می‌کند. خانم‌ها باید روزانه به طور متوسط باید ۲۵ گرم و آقایان ۳۸ گرم  فیبر مصرف کنند.

 

 

منابع کمکی.

گروه نیک صالحی

ایران ناز

امریکن اینفورمیشینز



:: موضوعات مرتبط: سلامت باشید!!!، ،
:: برچسب‌ها: سلامت قلب, هلو, خاصیت هلو, فواید هلو,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


افزایش پیچ رنک

 افزايش پيج رنك در گوگل با نکات ساده 


آيا مي دانيد ۸۵ درصد بازديدگنندگان واقعي يك وبسايت را موتورهاي جستجو باعث مي شوند؟ 
آيا مي خواهيد سايت شما در صفحه اول و بالاترين رتبه هاي نتايج گوگل ظاهر شود؟ 
آيا مي دانيد روش هاي قرار گرفتن در رتبه هاي برتر موتورهاي جستجو امروزه به يك علم تبديل شده؟
پيج رنك گوگل (Google Page Rank) يك عدد بين ۰ تا ۱۰ مي باشد كه گوگل براي رتبه بندي نتايج خود از آن استفاده مي كند. 
افزايش رتبه سايت در گوگل = افزايش بينندگان موثر سايت 
یکی دیگر از راه های افزایش بازدید کنندگان کار کردن بر روی کلمات کلیدی است.

برای یادگیری همه اینها با برایان یکی از نخبه های google همراه باشید.او در این ویدئو شما را با نکاتی آشنا خواهد ساخت که ره چندین ساله را یک شبه طی کنید.

 

http://vatandownload.com/img/dlarchive/google1001.jpg

 

 

 


توصیه هایی برای وب مسترها جهت بهبود وب سایت

- همیشه یك سایت مفید با اطلاعات زیاد كه محتوای سایت شما را به درستی نمایش می دهد داشته باشید. 
- وب سایت خود را در گوگل و موتورهای جستجو گر دیگر ثبت (Add) نمائید. 
- حتما در وب سایت خود صفحه ای جهت نقشه سایت (Sitemap) ایجاد نمائید كه به بخش های مهم سایت اشاره كند و لینك ساده هر بخش در آن موجود باشد. 
- اگر نقشه سایت (Sitemap) حاوی بیش از ۱۰۰ لینك است ، باید به چند صفحه تقسیم شود. 
- آدرس نقشه سایت خود را در بخش Google Webmasters ثبت نمائید. 
- لینك دادن سایت های دیگر به سایت شما باعث بالا رفتن رتبه سایت شما در نزد گوگل می شود. 
- وب سایت خود را در فهرست های اینترنتی (Directory) نظیر Dmoz ، یاهو (Yahoo Directory) و Wikipedia ثبت نمائید. 
- هر صفحه سایت باید از یك لینك متنی (Static) امكان ورود داشته باشد. 
- به كلماتی كه كاربران شما ممكن است در موتورهای جستجو تایپ كنند ، بیاندیشید و آنها را در صفحاتتون درج نمائید. 
- سعی كنید تا از متن به جای تصاویر برای نمایش نام های مهم ، محتوا و لینك ها استفاده نمائید. 
- برای تصاویر موجود در وب سایت مشخصات Title و Alt را به درستی درج نمائید. 
- لینك های نامعتبر (غیر منتهی به هیچ صفحه ای) كه معروف به Broken Link هستند را تصحیح نمائید. 
- ساختار HTML وب سایت خود را با استاندارد های HTML سازگار نمائید. 
- اگر از URL های پویا (Dynamic) استفاده می نمائید ، پارامترها را كوتاه و اعداد را كم در نظر بگیرید. 
- لینك های یك صفحه را كمتر از ۱۰۰ لینك در نظر بگیرید. 
- از یك 
مرورگر متنی مثل Lynx جهت تست سایت تون و بررسی آن از دید موتورهای جستجوگر استفاده نمائید ، زیرا موتورهای جستجو سایت شما را همانند آنها مشاهده می كنند. 
- اگر از ویژگیهای خاص یا جذابی (Effect) مثل JavaScript ، Flah ، DHTNL ، Frame ، Session ID ، Cookie برای نمایش اطلاعات استفاده می نمائید ، به یاد داشته باشید كه موتورهای جستجو ، هیچ كدام از آنها را نمی توانند مورد بررسی و فهرست (Index) قرار دهند. 
- اجازه دهید كه موتورهای جستجوگر ، وب سایت شما را بدون هیچ Session ID یا آرگومانی (پارامتر) جستجو نمایند ، این تكنیكها مناسب برای ردیابی رفتار هر كاربر به صورت انفرادی است ، اما الگوی دستیابی موتورهای جستجوگر فرق می كند. در ضمن چون Bot های موتورهای جستجو ممكن است نتوانند تشخیص دهند كه URL های متفاوتی كه در اصل یك صفحه هستند ، در این صورت ممكن است جستجوی سایت شما و فهرست شدن تمامی

صفحات سایت تان در موتورهای جستجو ، نا تمام بماند. 
- مطمئن شوید كه وب سرور شما از If-Modified-Since HTTP header پشتیبانی می كند ، این كار از مصرف زیاد از حد پهنای باند (Bandwidth) ‌سرور شما و سرریز شدن آن جلوگیری می كند. 
- از robots.txt در وب سایت خود استفاده نمائید. این فایل به موتورهای جستجو می گوید كه چه پوشه هایی از سایت شما می توانند مورد جستجو قرار گیرند یا چه پوشه هایی نمی توانند. از درج مقادیر در این فایل اطمینان حاصل نمائید ، زیرا نمی توان جلوی آنها را گرفت . در ضمن می توانید از بخش وب مسترهای گوگل (Google Webmasters) جهت بررسی و تست آن استفاده نمائید. 
- با استفاده از robots.txt از دیدن صفحات نتایج و دیگر صفحاتی كه به صورت اتوماتیك تولید می شوند (مانند نتایج جستجو) جلوگیری نمائید. 
- از ثبتِ نام های (Domain) سایت های معروف با غلط املایی یا فریب كاربران ، جلوگیری نمائید. 
- از بكارگیری لینك یا متون مخفی ، كلمات تكرار شده یا گمراه كننده جلوگیری نمائید. 
- از ایجاد صفحات مخفی ، انتقال های فریبنده (Redirect) ، همچنین سایت یا صفحات تكراری ، جلوگیری نمائید. 
- صفحات را برای كاربران و بازدید كنندگان ایجاد نمائید نه برای موتورهای جستجو 
- از لینك دادن به سایت هایی كه به گونه های زیر هستند ، جلوگیری نمائید: 
- لینك دادن در جهت بالا بردن رتبه سایت (Page Rank) 
- لینك به سایت های هرزنامه (Spammer) و سایت هایی كه بد دانسته می شوند (مثل سایت های متقلب) 
- لینك های متقابل مفرط یا معاوضه لینك مفرط (لینك به من بده منم به تو لینك می دم!) 

- خرید و فروش لینك هایی كه رتبه (Page Rank) سایت را بالا می برند. (گوگل از لینك ها جهت تشخیص شهرت برای رتبه بندی سایت ، استفاده می كند)

 

 

منبع کمکی وطن دانلود



:: موضوعات مرتبط: پیج رنک برای وبسایت، ،
:: برچسب‌ها: بالابردن رتبه, رتبه گوگل, پیج رنک, بهبود پیج رنک,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


سردرد

 در این پست درمان سردرد + عوامل موثر در سردرد+غذاهای مفید برای رفع سردرد+بررسی علت های انواع سردرد که شما با اون مواجه میشوید+درمان سردرد موجود هست.....

 

اگر از سردرد رنج می برید توصیه می شود که در همان مراحل اولیه، درد را تسکین دهیدو شدت پیدا نکند،ضمن آنکه شناسایی مواد غذایی که باعث تسکین سردرد می شود مفید است .

در این مطلب به نقل از سایت «Prevention» به علت بروز سردرد و درمان غذایی آن اشاره شده است.

 

● علل سردرد

کمبود آب بدن شایع ترین علت سردرد است. بدن هر فردی به طور میانگین از ۶۰ درصد آب تشکیل شده است و به مصرف آب به میزان بالا نیاز دارد. بنابراین هر فرد بزرگسال برای آب رسانی کافی باید روزی ۸ تا ۱۰ لیوان آب بنوشد. توجه داشته باشید قهوه و نوشیدنی های گازدار باعث کمبود آب بدن می شود.

 

مصرف داروهای ضد درد علت نیمی از میگرن های مزمن است و ۲۵ درصد نیز براثر مصرف بیش از حد داروهای شایع درد است.

کافئین اگرچه باعث تسکین درد می شود اما مصرف زیاد آن اثر عکس دارد. علاوه بر آن، ترک کردن عادت مصرف قهوه باعث بروز سردرد می شود تا این که بدن به مصرف نکردن کافئین عادت کند.

 

سردردهای تنشی در پی استرس به وجود می آید. یکی دیگر از علل آن نیز خیره شدن به صفحه مانیتور به مدت طولانی است.بنابراین هر نیم ساعت از جا بلند شوید و به دور دست خیره شوید.

 

سینوزیت در برخی موارد سردرد ایجاد می کند. این نوع سردرد همراه با درد استخوان گونه، استخوان بینی یا پیشانی است. اغلب با حرکت ناگهانی سر، درد زیاد می شود.شست و شوی بینی با آب مقطر می تواند مفید باشد.

مصرف برخی غذاها مانند بادام زمینی، شکلات که حاوی آمینو اسید تیرآمین است و سوسیس که حاوی نیترات است سردرد به وجود می آورد. گاهی فرآورده های لبنی و گندم نیز عامل سردرد است.

 

تغییرات جوی به خصوص افت فشار جوی سردرد به وجود می آورد. سفر کردن به مکانی که در ارتفاع بالاتر از محل زندگی شما قرار گرفته است ممکن است سردرد ایجاد کند.

هورمون های استروژن و پروژسترون روی ماده شیمیایی مربوط به سردرد در مغز تاثیر می گذارد. میزان بالای استروژن سردرد را بهبود می دهد، در حالی که استروژن های پایین باعث شدت یافتن درد می شود.

 

دود سیگار، یکی از عوامل شایع در بروز حمله میگرن است. بنابراین از قرار گرفتن در محیط آلوده به دود خودداری کنید.

 

● درمان های غذایی سردرد

با مصرف میزان کافی آب، اغلب سموم بدن از طریق ادرار ، مدفوع و عرق دفع می شود.آب به حفظ دمای بدن نیز کمک می کند. میزان آب مورد نیاز بدن به آب و هوا، وزن و سلامت عمومی فرد بستگی دارد.

 

افرادی که به طور منظم دچار سردرد می شوند، باید روزی یک عدد موز برای صبحانه مصرف کنند. منیزیم موجود در آن به طور موثر سردرد را درمان می کند.

 

لیموناد تازه با مقدار زیاد نمک سردرد را درمان می کند.

 

مصرف یک عدد سیب به صورت ناشتا سردرد را از بین می برد.

 

سیب حاوی بیوفلاوانوئید است که با کاهش دادن فشار خون، در پیشگیری از سردرد موثر است.

 

کپسا سین موجود در فلفل سیاه نیز در رفع سردرد موثر است.

 

دم کرده ولرم برگ ریحان و تکه های زنجبیل را همراه با کمی عسل بنوشید. آنتی اکسیدان مانند سلنیم ، منیزیم و ویتامین های موجود در آن نشاط آور است.

 

مصرف شیر ولرم و کمی شیرین برای سیستم عصب و در نتیجه رفع سردرد مفید است

 

بقیه مطالب در ادامه مطلب



:: موضوعات مرتبط: سردرد، ،
:: برچسب‌ها: برطرف کردن سردرد, میگرن, سردرد معمولی, غذای برطرف کننده سردرد, مواد گیاهی برطرف کننده سردرد,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


تصاویر فوق العاده قشنگ از طبیعت

 بنام خدا

امروز برای شما دوستان عکس هایی بسیار زیبا از طبیعت قرار میدم به امید انکه مورد پسندتون واقع بشه....



:: موضوعات مرتبط: تصاویر زیبا ، ،
:: برچسب‌ها: عکس, عکس طبیعت, عکس بی نظیر, عکس گربه, عکس ناز, عکس قشنگ,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


اموزش برنامه نویسی به زبان HTML

 عنوان کتاب :

آموزش برنامه نویسی HTML به زبان ساده
امیر سروری
آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش طراحی وب سایت,آموزش ...................طراحی وب\سایت,آموزش طراحی وب سایت......دانلود در ادامه مطلب

پس از دانلود کتاب رمز آن را به دقت وارد نمایید .کتاب ها دارای رمز عبور می باشند.

رمز عبور: tahlildadeh.com

دانلود در ادامه مطلب 



:: موضوعات مرتبط: برنامه نویسی، ،
:: برچسب‌ها: html, توضیحات html, کتاب html, اموزش برنامه نویسی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


تفاوت اذان شیعه و سنی

 اذان شیعه و سنی  چه فرقی دارند و چرا؟

سه مورد فرق بین اذان شیعه و سنی وجود دارد:

1-    اهل سنت (حی علی خیرالعمل) را جزء اذان نمی‌دانند و آنرا پس از جمله (حی علی الفلاح)  نمی‌گویند ولی شیعیان بر اساس روایات رسیده آن را جزء اذان دانسته و در اذان مْی‌گویند.

2-    اهل سنت به جای (حی علی خیرالعمل) در اذان صبح جمله (الصلاة خیر من النوم) را می‌گویند. که در اصطلاح فقهیْ این عمل را (تثویب) می‌نامند.

3-    شیعیان در اذان جمله (اشهدان علیا ولی الله) را می‌گویند و البته معتقدند جزء اذان نیست و به عنوان تکمیل شهادت به رسالت آن را می‌گویند. ولی اهل سنت چنین نمی‌گویند. جمله‌ی اشهدانّ علیاً ولی‌الله به نام (شهادت ثالثه) معروف است.

اینک در هر سه بخش توضیحاتی ارایه می‌گردد:

تفاوت اوّل: بین اذان شیعه و سنی:

حی علی خیرالعمل
(حی علی خیرالعمل) یکی از فصول اذان است که در زمان پیامبر(ص) جزء اذان بوده و گفته می‌شده است اهل سنت خود اعتراف دارند که (حی علی خیرالعمل) در زمان پیامبر(ص) بوده و بلال آن را می‌گفته است؛ اما بعداً نسخ شده است. هیثمی در مجمع‌الزواید جلد اول صفحه 330 باب (کیف الاذان) آورده است: که بلال در اذان صبح این جمله را می‌گفت (حی علی خیر العمل)

 

 



:: موضوعات مرتبط: دین و پاسخ به شبهات، ،
:: برچسب‌ها: شبهات, اذان شیعه, اذان سنی,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆