موضوعات مختلف و جذاب

بازی gta IV

 

به طور حتم شماهم با سری بازی های GTA اشنا هستین این بار نسخه ی فشرده شده ی یکی از بهترین سری های این بازی رو براتون اماده کردم امیدوارم لذت ببرین.........



:: موضوعات مرتبط: بازی های فوق فشرده، ،
:: برچسب‌ها: GTA, بازی فشرده, IV, GTAIV, بازی جی تی ای,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


بازیWatch Dogs فشرده شده

توضیحات: بالاخره بعد از مدتها نسخه BlackBox بازی بینظیر Watch Dogs برای کامپیوتر عرضه گردید. بازی بسیار زیبایی که همگی منتظر عرضه آن بودیم. تریلر های بسیار زیبایی از این بازی منتشر شده بود و سبک بینظیر این بازی همه را منتظر خود گذاشته بود. سبک و داستان اسن یازی با تمام بازی هایی که تاکنون انجام داده اید متفاوت است. مهم ترین و البته جدید ترین ایده ای که در بازی وجود دارد قابلیت هک کردن است، چیزی که در اولین نمایش بازی به خوبی به تصویر کشیده شده بود و توانست خود را به عنوان المان اصلی گیم پلی و حتی داستان بازی مطرح کند. شخصیت اصلی بازی یک هکر با تجربه و البته زخم خورده به نام Aiden Pearce می باشد که قرار است از قدرت اصلی خود یعنی هک کردن در جهت انتقام گرفتن استفاده کند.

 



:: موضوعات مرتبط: بازی های فوق فشرده، ،
:: برچسب‌ها: بازی, فشرده, خیلی فشرده شده, فوق فشرده, بازی pc,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


ریزش مو

درمان ریزش مو

علل و راههای درمان ریزش مو

آیا شما هم از آن دسته هستید که ریزش مو دارید و دلیل و راه درمان آن را نمی دانید؟آیا به پزشک هم مراجعه کرده اید؟یا گمان برده اید ریزش موی شما ارثی است و به آن توجه نکرده اید؟قصد داریم تا در این مطلب به ریزش مو، علل آن و راههای درمان ریزش مو بپردازم.

 

 

سیکل طبیعی رشد مو:

در هر زمانی ۱۰% موهای سر شما در فاز استراحت هستند.بعد از گذشت ۲ تا ۳ ماه، موهای در فاز استراحت می ریزند و موهای جدید به جای آنها می رویند.این رویش حدود ۲ تا ۶ سال بعد تمام می شود.در این فاز، هر تار مو، ماهیانه ۱ سانتیمتر رشد می کند.

بنابراین ریزش چند تار مو در هر روز به عنوان بخشی از این سیکل طبیعی است.اما بعضی افراد بیش از حد طبیعی ریزش مو دارند که این ریزش مو می تواند در کودکان، مردان و زنان باشد.

علل ریزش مو:

علل متفاوتی می توانند سبب ریزش مو شوند.از آن جمله می توان به این دلائل اشاره کرد:

بیماری یا جراحی بزرگ:

یکی از عوامل ریزش مو بیماری یا انجام جراحی است.ممکن است حدود ۳ یا ۴ ماه پس از یک بیماری یا جراحی بزرگ، به طور ناگهانی تعداد زیادی از موهای خود را ازدست دهید که به علت، استرس بیماری یا جراحی است و این ریزش مو موقتی می باشد.

 

اختلالات هورمونی:

از عوامل دیگر ریزش مو اختلالات هورمونی است.اگر مشکل تیروئیدی داشته باشید،چه پرکاری و چه کم کاری،می تواند باعث ریزش مو شود،که برای درمان ریزش مو باید مشکل تیروئید حل می شود.ممکن است هورمونهای زنانه( استروژن) یا مردانه( آندروژن) دچار عدم تعادل شده باشند که باز می تواند از علل ریزش مو باشد.متعادل کردن این هورمونها نیز باعث درمان ریزش مو می شود.

 

هورمون مردانه:

هورمون مردانه(تستسترون) که می تواند به دی هیدروتستسترون(DHT) تبدیل شود، یکی از دلائل اصلی ریزش مو است.این هورمون هچنین می تواند توسط آدرنال و پوست سر هم ساخته شود.

 

چربی پوست سر:

از دیگر عواملی که سبب ریزش مو میشود،چربی زیاد پوست سر است،اگر پوست سر چرب باشد، ریزش مو بیشتر خواهد بود.

 

ارتباط ریزش مو با تغذیه:

مهمترین عامل ریزش مو، می تواند رژیم غذایی نامتعادل باشد.هنگامی که تغذیه فولیکول مو بطور کامل باشد، موی سالم ایجاد می‌شود ولی هنگام تغذیه ناقص این بخش ، سلولهای این ناحیه دچار سوء‌ تغذیه شده و به تدریج می‌میرند و یا وظیفه خود را به درستی انجام نمی‌دهند. کاهش نمک مصرفی ،‌ حذف یا محدود کردن مصرف اسید چرب اشباع ، کاهش مصرف آجیل ، شکلات ، غذاهای سرخ کردنی و پرادویه و مصرف فراوان آب ، سبزی و میوه تازه می‌تواند در جلوگیری از سفید شدن مو و ریزش آن ، ابتلا به شوره سر و شکنندگی مو مفید باشد.رژیم غذایی باید حاوی انواع مواد غذایی باشد.برای کاهش و درمان ریزش مو، غذای پر پروتئین و آهن کافی، لازم است.همچنین مصرف میوه ها، سبزی های تازه، سالادها و…نیاز است.

 

 

 

درمان ریزش مو,درمان قطعی ریزش مو,راههای درمان ریزش مو

درمان ریزش مو

استرس:

 

از دیگر عوامل مهم ریزش مو، استرس، اضطراب، نگرانی و شوک ناگهانی است ،که کاهش و کنترل استرس میتوانید سبب درمان ریزش مو شود.

 

 



:: موضوعات مرتبط: سلامت باشید!!!، ،
:: برچسب‌ها: جلوگیری از ریزش مو, مو, مواد کاهنده ریزش, نریختن مو,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


جوک و خاطرات خنده دار

خبر فوری
همین الان یک فروند هواپیمای بوئینگ 747 در خط هوایی تهران-کرمانشاه به سلامت بر زمین نشست کارشناسان درحال بررسی علت ماجرا هستند !!

.....

سلامتی سه کس: موش و عقاب و کرکس
همش که نباید حکیمانه باشه عههههه خوب؟
یکمم سر کار باشید. 
عمه پیری دارم لطفا مراعات فرمایید.

.......

رفتم سر پمپ گاز پشت سریم اومد بهم گفت اومدی گاز بزنی میگم پ ن پ اومدم لیس بزنم :|

.........

چن وقته رفتم تو یه فاز غمی و هی باید به عشق قدیمیم فک کنم ...
‏.
‏.
اما نمیدونم به کدومشون فک کنم !
مخاطب خاص نیس که ، دفترچه تلفنه لامصب !!!

................

اﺯ ﮔﻮﺳﻔﻨﺪ ﺑﺪﺑﺨﺖ ﺗﺮ … . . . ﺍﻭﻥ ﭘﻨﮕﻮﺋﻨﯿﻪ ﮐﻪ ﻧﻪ ﻭﺳﯿﻠﻪ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺩﻓﺎﻉ ﺩﺍﺭﻩ ﻧﻪ ﺧﺸﺘﮏ ﺩﺭﺳﺖ ﺣﺴﺎﺑﯽ ﺑﺮﺍﯼ ﻓﺮﺍﺭ :D

.......................

مورد داشتیم پسره به دوست دخترش میگه اگه من بمیرم چیکارمیکنی..؟؟؟؟
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.دختره میگه:وای نه..خدانکنه عزیزم..اگه توبمیری من لباس مشکی مجلسی ندارم..!!!!



:: موضوعات مرتبط: جوک و خنده، ،
:: برچسب‌ها: خنده, اس ام اس, جوک, ,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


افزایش سرعت کامپیوتر

این پست حاویه چندین راه کار برای افزایش سرعت سیستم شما کاربر هم وطن است....

 

راهکار اول

اگر کامپیوترتان قدیمی است یا سرعت آن پائین آمده است، نگران نباشید. توسط این ترفند شما می توانید سرعت کامپیوترتان را در هنگام بالا آمدن ویندوز تا 70 % افزایش دهید.

 

برای این کار :

ابتدا بر روی Start کلیک کنید و گزینه ی Run را انتخاب نمائید و در کادر مربوطه تایپ کنید : msconfig سپس پنجره ای باز می شود. وارد سر برگ Startup شوید.

ملاحضه می کنید که در این قسمت لیست برنامه هایی که باید در هنگام بالا آمدن ویندوز اجرا شوند را ملاحضه می فرمائید. هر کدام که مزاحم است (( مثلا بعضی وقت ها در هنگام بالا آمدن ویندوز بلا فاصله وقتی وارد ویندوز شوید برنامه یاهو مسنجر اجرا می شود ، یا هر برنامه ی دیگر که باعث کند شدن عملکرد سیستم می شود )) غیر فعال کنید (( تیک کنار آن را بردارید )) ، سپس OK را بزنید و سیستم را مجدداً راه اندازی نمائید.

ملاحضه می فرمائید که برنامه ای که هنگام شروع ویندوز اجرا می شد دیگر اجرا نمی شود و ویندوز سریع تر بالا می آید.



:: موضوعات مرتبط: رایانه، سرعت سیستم، ،
:: برچسب‌ها: رشد سرعت, ارتقای سرعت, افزایش بازده کامپیوتر, نصب RAM, نرم افزارBAIDUPCFASTER,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


قران و ریاضیات

قرآن و ریاضی

روزی یکی از علمای دین یهود از حضرت امام علی علیه السلام پرسید: چرا قرآن مدت زمانی را که اصحاب کهف در غار خوابیدند، 309 سال ذکر کرده است در حالی که که در حاشیه ی تورات ما، زمان خواب اصحاب کهف 300 سال نوشته شده است؟ حضرت امیر علیه السلام فرمودند: چون سال های شما شمسی است ولی سال های ما قمری است و 309 سال قمری، مساوی با 300 سال شمسی می باشد.

براساس این روایت می شود محاسبات زیر را انجام داد: سال شمسی یهود 365 روز تمام بوده است. بنابراین 300 سال آن ها می شود روز 109500=365*300 در حالی که سال قمری برابر است با 354 روز و 8 ساعت و 48 دقیقه. بنابراین 309 سال قمری برابر است با روز 109500=(48 دقیقه و 8 ساعت و 354 روز)*309 پس 300 سال شمسی یهود برابر است با 309 سال قمری. نه یک روز کم تر نه بیش تر.

این در حالی است که تا صدها سال بعد از نزول قرآن هنوز شبانه روز به 24 ساعت و هر ساعت به 60 دقیقه تقسیم نشده بود و حتی ساعت هنوز اختراع نشده بود و این اعجاز قرآن است. حتماً گاهی به ذهن شما هم رسیده است که چرا می گویند قرآن معجزه ی اسلام است؟ چرا خداوند در سوره ی بقره آیه ی 22 می فرماید: اگر از آنچه که بر بنده ی خودمان فرو فرستاده ایم در تعجب و تردید می باشید پس حداقل یک سوره مشابه آن بیاورید و در این کار از هر که خواهید کمک بگیرید.

 



:: موضوعات مرتبط: معجزات باور نکردنی، ،
:: برچسب‌ها: قران, معجزه, معجزه قران, محاسبات ریاضی, ریاضی دقیق,
نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


ثبت وب در موتورهای جستجو

بنام خدا

در این پست به شما ادرس هایی رو میدم که

میتونین در اون سایت ها وب های خودتونو رو ثبت کنین

و وب هاتون داخل تعداد زیادی موتور جستجو ثبت بشه

 

1-ثبت وب شما در 100 موتور جستجوی قدرتمند مانند گوگل

http://urlsubmit.seomateriel.com/

 

2-ثبت وب شما در 140 موتور جستجو مانند ام اس ان و گوگل

http://www.tar-nama.com/fa/tarnama/website-register/


نويسنده : ☆✰★ҚØЦRØ$Ħ★✰☆


صفحه قبل 1 1 2 3 4 5 ... 6 صفحه بعد